Skocz do zawartości

Kacper

Administrator
  • Zawartość

    15862
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    186

Ostatnia wygrana Kacper w dniu 16 Listopad 2018

Użytkownicy przyznają Kacper punkty reputacji!

Reputacja

558

O Kacper

  • Tytuł
    Nocny duch
  • Urodziny 13 Styczeń

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    co.Tipperary
  • Model
    Opel Sintra
  • Silnik
    X22XE
  • Nadwozie
    MPV
  • Posiadasz LPG
    NIE

Ostatnie wizyty

30951 wyświetleń profilu
  1. UEC do dokładnego przeglądu czy nie ma nadpalonych styków itp.
  2. Możesz próbować naprawić. Poszukaj w sieci poradników Ten co masz to zwykły wyświetlacz TID https://www.olx.pl/oferty/q-tid-vectra-b/
  3. Kacper

    x22se walki rozrzadu

    Wałki są inne bo wydechowy ma wyższe krzywki. Problemu szukaj raczej w czymś innym i zacznij od podpięcia op-coma.
  4. Kacper

    Podłączenie Kostki ISO

    Przetnij żółty kabel. Czerwony połącz z żółtym odcinkiem od strony instalacji Żółty odcinek od strony radia podepnij gdzieś do plusa po zapłonie (gniazdo zapalniczki)
  5. Zobacz czy to pomoże https://translate.google.com/translate?hl=pl&sl=auto&tl=pl&u=https%3A%2F%2Fwww.opelclub.co.za%2Fforum%2Fviewtopic.php%3Ff%3D12%26t%3D20544
  6. Kacper

    2.2 100kW 16V Y22SE Frontera B 2,2 bezn

    Jeśli temperatura silnika nie przekracza 100 st. C to drugi bieg nie załączy się.
  7. A sprawdzałeś czy masz czynnik chłodzący w instalacji ? Rozpiskę przekaźników masz tu http://forum.opel24.com/topic/45974-bezpieczniki-i-przekazniki-astra-g/
  8. Witam.Pytasz o bezpiecznik 31 według rozpiski w skrzynce pod maską ? W schematach jest on pod numerem 85 i jest od świateł cofania. numeracja skrzynki w kabinie jest taka sama jak w schematach ale już pod maską zaczyna się od 51. Dlatego czasami trzeba zerknąć w numeracje fabryczną zgodna z schematami. (Zerknij w załącznik) Opis w tamtym temacie jest zrobiony na podstawie wklejki na obudowie, a ta była robiona dla zwykłego kierowcy co potrafi zmienić bezpiecznik czy żarówkę. Temat powstał dziesięć lat temu gdzie dopiero zaczynaliśmy rozkminiać i poznawać nasze autka
  9. Kacper

    Czy to uszczelka pod glowica?

    Bulgotanie to może być objaw zapowietrzenia. Sprawdź EGR bo może uszczelka puszcza i wtedy płyn leci na skrzynie. https://www.clubopel.com/8080/uploads/2012-02/5_xbvjxw3ht.jpg
  10. Kacper

    Radio NCDC 2015 - komunikat Radio Safe

    Radio jest zablokowane więc trzeba wprowadzić kod.
  11. Kacper

    Jaka przejściówka do tego radia?

    wsuwki zostają tak jak są. źle patrzysz na kostkę. Zobacz po której stronie masz zapinki kostki. Sprawdź kontrolką/ miernikiem /żaróweczką czy masz napięcia w wtyczce. Możesz nie mieć plusa po zapłonie i dlatego radio nie startuje.
  12. Kacper

    Jaka przejściówka do tego radia?

    Ja widzę że masz
  13. Kacper

    Jaka przejściówka do tego radia?

    Wszystkie piny potrzebne w radyjku masz. zobacz np tu http://forum.opel24.com/topic/29303-radio-w-oplu-podstawowe-informacje/ za co są odpowiedzialne. Bezpiecznik w radyjku sprawny ? Zasilanie do kostki dochodzi ? No i czy radyjko sprawne.
  14. Kacper

    Jaka przejściówka do tego radia?

    Już teraz nie potrzebujesz. Ale radio może nie trzymać ustawień i wtedy trzeba zamienić stały plus z plusem po zapłonie. Mogłeś nie rozcinać kostki tylko kupić ISO- ISO https://www.google.ie/search?q=ISO-+ISO&client=firefox-b&dcr=0&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjj9MmW69TZAhXnJ8AKHcotBgcQ_AUICigB&biw=1280&bih=603
  15. Kacper

    Ogrzewanie po raz kolejny

    Dodam tylko pytanie. Czy jest reakcja na zmianę kierunku nawiewu ? I mała sugestia - nie ustawiaj pokrętła od regulacji temperatury na max tylko na 1/2 - 3/4. Nie jest wtedy powietrze tak gorące ale dostaję się go więcej.
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.