Skocz do zawartości

chudy_00

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    36
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

3

O chudy_00

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Model
    Opel Meriva A
  • Silnik
    1.7 cdti/100KM
  1. Sądzę że prąd powinien być w gnieździe zapalniczki Wyciąg gniazdo i zobacz czy są podpięte przewody i czy na nich jest napięcie.
  2. Miałem problem z wodą jak Wy. Problem był w lewym górnym rogu uszczelnienia szyby przedniej (siedząc na fotelu kierowcy). Pomogło uszczelnienie w rynnie na zewnątrz auta po usunięciu plastikowej osłony idącej przez całe auto (mmocowamie bagażnika dachowego). Woda po kropelce musiała wciekać do srodka i po słupku pod wycieraczke. Szczęście ze ominęła przewody. Ktoś pokazał fotki, trzeba te gume z pod wycieraczki wyciągnąć albo podnieść i wynieść gąbkę która jest do niej przyklejona od spodu. Do suszenia używałem farelki. Pomoglo i zdążyłem przed zimą.
  3. Ja p....le ale tu rudo, aż się boję. Ja dziś się wziałęm za robotę, w sumie nic wiele nie było widać ale jak ściągnąłem uszczelkę były ze 3 drobne przyszcze. Podczas czysczenia okazało się że jest ich dużo więcej. Zrobiłęm przecierkę, odrdzewiacz i 2 warstwy podkładu. Jutro przetrę papierkiem1000 na sucho , odtłuszczanie i kolor myślę o 2 - 3 warstwach oraz 2 warstwy bezbarwnego. Się okaże co dalej. Naprawde nie mogę patrzeć jak zapuszczacie swoje autka, wygląda na to że mógłbym jeszcze nic nie robć,ale po co czekać i później zaspawywać ubytki
  4. Witam. Zastanawiam się nad zamontowaniem osłony pod silnik. I myślę o tym z kilku powidów: - trudnione wejście niechcianym gościom, które sie grzeją pod maską i zostawiają resztki po melanżu, - być może lepsze wygłuszenie wozu, - w zimie silnik może się w końcu zacznie szybciej nagrzewać, - no i czystrza komora. I właśnie tu pojawia się moje pytanie; czy może ktoś z Was posiada takową osłonę pod silnikiem i czy któreś z wymienionych powodów jest przy jej pomocy rozwiązany? Opinie i porady mile widziane.
  5. No to kup sobie jedną H1 i już masz komplet. Jak wyciągniesz z oprawki, to już będziesz wiedział na jaką wymienić.
  6. Można również olać temat bo może to "bieda piszczy" - cytat z teściowej
  7. Zamiast kombinować, trzeba sprawdzić w manualu :rolleyes:/> Ale żeby nie było że się mądrzę, to macie wycinek do druku i wsadzenia do schowka w autku. Wymieniałem żarówkę mijania i nie polecam odkręcania całego reflektora. Zwłaszcza, że mają mocowanie pod zderzakiem. Strona lewa świetnie się wymienia po wyjęciu akumulatora [inaczej po prostu nie ma sensu się gimnastykować]. Strona prawa podobno super wychodzi po ściągnięciu rury albo całego filtra powietrza.
  8. Moja mery pali około 7,2 w mieście. Na trasie przez całą Polskę z "góry na dół" wzięła 5,5 l/100 km. Wlałem na trasę powrotną werwę ale nic to nie dało - zresztą na innych "tzw. lepszych paliwach" też nie widziałem różnicy (więc po co przepłacać).
  9. Podłączałem kompa wczoraj i brak błędów w klimie. Był jeden o niskim napięciu na zaciskach alternatora [nie obecny]. Panelu na razie nie rozbieram. Naładuję jeszcze akumulator na full bo ciut słaby.
  10. Witam, u mnie jest odwrotny problem. tzn. w klimatroniku co jakiś czas wyłącza się nadmuch i gaśnie wyświetlacz klinatronika oraz resetują się jego ustawienia [np: obieg zamknięty]. Miał może ktoś podobny problem, bo szczerze mówiąc nie wiem od której strony zacząć sprawdzanie usterki. Czy od strony samego panelu klimatronika, czy od strony czujników, przekaźników, no i gdzie są te czujniki, przekaźniki ?
  11. chudy_00

    opna z zapasu

    Guma się starzeje, ale nie eksploatowana [tylko magazynowana] dużo wolniej ok 2 lata leżenia jest porównywalny do miesiąca jazdy. Dlatego jak ktoś chce, to mam Pirelli P6000 nie śmiganą na zapasie mojej mery.
  12. Właśnie zatankowałem; jestem świadomy że to nie tylko światła, ale też ładniejsza pogoda bo w końcu jest cieplej, ale abstrahując spalanie miałem następujące: w kwietniu w mieście to 8,2, a w maju w mieście [ze światłami dziennymi] 6,9l/100km. Niech by nawet 0,5l/100km było przez światła to i tak warto [koszt świateł to 80zł + własna praca]. Pozdrawiam namyślających się. dodam myśl [przy piwie dobrze się myśli] pewno w mega ciepłe dni oszczędności paliwa ze świateł wydam na klimę
  13. Pisałem o czujniku włączającego światło cofania ze skrzyni biegów, a nie z lampy wstecznej. Po jakiego diabła ciągnąć kable przez cały samochód - chyba że się nie zrozumieliśmy [ zresztą mam taką nadzieję ].
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.