Skocz do zawartości

ElFuego84

Użytkownik
  • Zawartość

    28
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O ElFuego84

  1. Może trochę późno ale ponawiam...często zdarza się że gniazdo między sprężyna i wahaczem zajdzie brudem i stąd takie wrażenie stukania...wystarczy zrobić prostą podkładkę między tymi elementami albo obkleić jakąś skórką np. ze starej torby...no chyba, że ktoś codziennie rano lubi sobie poleżeć z miotełką i poczyścić troszeczkę...w takim wypadku jakiekolwiek modyfikacje odradzam
  2. Być może układ paliwowy zrobił się nieszczelny..czyt.pompa paliwa idzie do lamusa . kolega miał podobny problem i okazało się że po dłuższym postoju paliwo wracało do zbiornika...i te 20 sekund trwało napełnianie układu....a jeszcze ssanie działa...
  3. ElFuego84

    Uciekający płyn chłodniczy

    Jeszcze takie małe pytanko; czy jak jeździłeś zimą to autko grzało normalnie czy tak na pół gwizdka? mogło być tak,że zrobiła się dziura powietrzna i siedziała w nagrzewnicy, ruszyła w układ po jakimś czasie i i po prostu uzupełnił braki...
  4. ElFuego84

    Uciekający płyn chłodniczy

    Znacząco będę upierał się przy uszczelce głowicy..jednak jest możliwość, iż pompa wodna może być nieszczelna podczas pracy...mało prawdopodobne ale możliwe.. sprawdź konsystencje oleju bo może nie przedostawać się do cylindrów tylko spływać do miski...tylko że w takim tempie to byś miał olej jak woda...ale sprawdzić nie zaszkodzi ostatnia sugestia; jeśli w niedalekiej przeszłości zmieniałeś płyn to należy pamiętać , że do uzupełniania służy korek na przewodzie chłodnicy, a nie zbiorniczek "wyrównawczy"...jak był układ popełniony niedostatecznie to teraz zasysa w celu wypełnienia układu...
  5. ElFuego84

    Uciekający płyn chłodniczy

    Jeśli nie ma plamy pod samochodem to albo wypaliło ci duży fragment uszczelki albo masz jakąś dziurę w silniku wielkości pięści... ale bardziej bym podejrzewał uszczelkę pod głowicą...sprawdź czy jak dodajesz gazu to dymi na biało, a jak masz więcej czasu to wykręć świece...kolor prawdę ci powie
  6. ElFuego84

    Astra 1.6 8V Zbyt niskie obroty biegu jałowego.

    Jak dla mnie to wszystko jest w porządku..skoro silnik nie szarpie, nie telepie się na lewo i prawo na wolnych obrotach to można śmiało jeździć...zresztą wolne obroty są bo być muszą, żeby silnik nie gasł, a w normalnej jeździe nie mają nic wspólnego z poprawnym działaniem silnika..
  7. ElFuego84

    Słaby nadmuch

    Na początku proponował bym przedmuchanie wszystkich wylotów powietrza od drugiej strony tzn w kierunku wiatraka...kanały w agili są w niektórych miejscach dość kręte...jeden liść i po zabawie. Dodatkowo proponuję sprawdzić cały układ przekładni znajdujący się z boku obudowy nawiewu. Szczególnie wrażliwe na złamania jest cięgło sterujące przepustnicą od nawiewu na nogi....trzecia możliwość to wyginające się linki pokręteł. niby z poziomu regulacji wszystko jest ok ale niestety fachowcy z opla zostawili trochę za dużo luzu tym linką i potrafią się zagiąć i nie domykać szczelnie przepustnic i zapadek kierujących
  8. Miałem podobny problem parę lat temu i okazało się że to woda w baku trochę zalegała...po prostu skropliło się tego na dnie troszeczkę i w zależności od położenia autka nieraz sobie zassało. Tamten opelek miał jeszcze gaźnik więc trochę alkoholu metylowego załatwiło sprawę. W przypadku wtrysków sprawa może wyglądać nieco inaczej więc spróbuj ze specjalistycznym środkiem..drogi nie jest a może pomoże
  9. ElFuego84

    Buczaca sprawa

    Jak na moje rozeznanie najprawdopodobniej idzie sobie spać łożysko oporowe sprzęgła...opel tak ok 200 tysi zaczyna mieć jakieś handry na tym punkcie....albo i wcześniej...warto sprawdzić Jak leci na luzie i nie buczy to na 80 procent będzie to...
  10. ElFuego84

    Gaz w Agili

    Tutaj się z kolegą zgodzę bo jak sobie tak policzyłem to mogę czasem nie dotrwać do chwili kiedy wyjdę na zero z tą instalacją...Przecież jest jeszcze tyle fajnych opelków, którymi chciałbym pojeździć
  11. ElFuego84

    Gaz w Agili

    Czyli moje informacje z warsztatu były mniej więcej podobne....i fakt z tym spalaniem to lekka przesada w takim wozidełku no ale coż... ważne że 10l nie zasysa Zresztą przy moich przebiegach 20000 rocznie to chyba instalka gazowa by się dość długo zwracała a to mnie nie napawa optymizmem. Ciekawy tylko jestem jak się sprawuje taki kiosk o pojemności 1.2 w gazie....... [ Dodano: Nie Maj 16, 2010 09:35 ] Wkradł się mały błąd...proszę moda o przeniesienie tematu do działu pozostałe....
  12. ElFuego84

    Gaz w Agili

    Oto jeden z podstawowych tematów "Krystyny z gazowni" Ostatnio zastanawiałem się nad zagazowaniem mojego opelka i chciałbym poznać cenę takiej operacji na silniku takim jaki mam w opisie. Popytałem nawet kilku mechaników ale wszyscy podają wartości od-do. Być może ktoś zna sprawę z autopsji i poda kilka cennych uwag oraz kwoty jakie trzeba przewidywać....
  13. ElFuego84

    Kontrolki check engine i service

    Dzięki serdeczne misci...reset zrobiony z poziomu aku i wszystko wróciło do normy ....swoja drogą to chyba mnie zrobili w ..... na stacji bo mimo, że niby wykasowali błąd to zachowanie kontrolek nie zmieniło się ...ale nic człowiek uczy się na "check błędach"
  14. Właściwie...taka kontrolka to chyba polski wynalazek...czyli koledze Maniek23131 trafił się model skonfigurowany na polski rynek ...przeznaczona dla amatorów jazdy "na kropelkę"..albo jeszcze mniej Ja miałem 3 ople przed Agilką i żaden nie miał kontrolki...łącznie ze stara Asconą, która tak oszukiwała, że za rezerwą było jeszcze 150 kilometrów jazdy
  15. ElFuego84

    Kontrolki check engine i service

    Dokładnie u mnie występuje to samo. Jednak zauważyłem że ostatnio autko zrobiło sie bardziej żarłoczne..Wyskoczył błąd...coś z rodzaju przerwa w obwodzie drugiej sondy lambda...po zbadaniu wygląda na to że wszystko jest ok prócz oporności sondy, która moim zdaniem powinna wachać się w okolicach 15-20 a nie 50 om(lub miliomów...dokładnie nie rozgryzłem ). Po resecie błąd zniknął tylko to zachowanie kontrolek jakoś mi nie pasuje...przypuszczam, że może komp przeszedł w jakiejś sekwencji na tryb warunkowy i stąd cały ten cyrk... Sugestie oczywiście mile widziane
Partnerem serwisu: fabryka kart plastikowych LiderKarty
×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.