Skocz do zawartości

maly820

Użytkownik
  • Zawartość

    53
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O maly820

  1. Dlatego ze nie bardzo wiedziałem co dalej zrobić i oddałem kolesiowi od alarmów i mi za drobną opłatą wszystko podłączył a co i jak to jeszcze nie spogłądałem
  2. Problem rozwiązany....temat zamykamy
  3. Witam ponownie Kolory kabli z siłownika czerwony,niebieski,fioletowy,brązowy,niebieski. Czerwony i niebieski to chyba + i - maja osobna kostkę i 3 pozostałe tez mają swoją kostkę.
  4. Hmmm to teraz dobiorę się do siłownika i zobaczę jakie są kolory i co wtedy z nimi zrobić A tak z centralki wychodzi 6 kabli.....
  5. http://elsmed.pl/pobierz.php?baza=autoalarmy&plik=legenford.pdf jest wszystko ale nie wiem co jak
  6. Witam. Potrzebuje pomocy w podłączeniu siłowników w drzwiach z alarmu wychodzi 6 kabli do siłownika/silowników ale nie wiem który gdzie wpiąć.... a nie chce metodą prób i błędów bo coś spitole Niebiesko-żółty normalnie otwarty styk przekażnika otwierania Niebiesko-biały wspólny styk przekaznika otwierania Niebiesko-czerwony normalnie zamkniety styk przekaznika otwierania Zielono-żółty normalnie otwarty styk przekaznika zamykania Zielono-biały wspólny styk przekaznika zamykania Zielono-czerwony normalnie zamkniety styk przekaznika zamykania No i teraz co z tym zrobić koledzy/koleżanki dodam ze chce podłączyć siłowniki w drzwiach i klapy bagażnika (ale nie koniecznie jak się nie da) siłowniki maja 5 kabli.
  7. maly820

    Problem z rozgrzanym silnikem

    A nie masz walniętego czujnika położenia wału
  8. Mam głupie pytanie ale się troszkę zakręciłem z podłączeniem przewodów z kopułki do świec nie mam oznaczenia na kopułce powinno być tam 1 2 3 4 a ja tego nie mam i nie pamiętam jak były stare podłączone.Mają być podłączone 1342 ale stojąc przodem do auta to tak na chłopski rozum który to 1 który to 2 itd. i nie krzyczeć na mnie za to pytanko
  9. Cześć.Ja mam te lampki założone u siebie i jest wszystko ok nic się nie pali lampy podpięte są pod orginalną wtyczkę ringi i te diody podpięte pod pozycyjne a tą żarówkę postojową mam odłączoną mam tak z pół roku i działa ok. A bezpiecznik masz odpowiedni?
  10. maly820

    Calibra za duzo pali!!!!!!!!!

    no właśnie nie mam wypasu a więc parownik do wywalenia
  11. maly820

    Diagnostyka- calibra

    oki to nie próbuje to zostaje bez diagnostyki
  12. maly820

    Calibra za duzo pali!!!!!!!!!

    to sonda do wymiany ale ma ona wpływ na spalanie w tej generacji gazu bo to na pokrętło 1 generacji chyba....
  13. maly820

    Diagnostyka- calibra

    a można by tak zrobić że zamiast w kostce diagnostycznej spinać A i B to zrobić tak przy kompie????Patrząc na kolory to będzie to chyba pin 4-5 ale mogę się mylić i nie pobić mnie za to pytanie Bo może kabelek jest walnięty a ja tego nie widzę
  14. maly820

    Calibra za duzo pali!!!!!!!!!

    elektryka nie było ale sam sprawdziłem....chyba dobrze Na zapalonym zapłonie jest 0.57V a jak odpaliłem furkę wskazywało 0.66V 0.67 V
  15. maly820

    Calibra za duzo pali!!!!!!!!!

    no ok mam tam trzy przewody dwa białe i czarny i teraz jakie ma być i ktore kabelki bo nie kumam za bardzo a raczej nie wiem
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.