Skocz do zawartości

Darek1979

Użytkownik
  • Zawartość

    19
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

1

O Darek1979

  • Urodziny 19.07.1979

Informacje o profilu

  • Płeć
    Nie powiem
  • Model
    Opel Astra II
  • Silnik
    1.6 8v Z16SE
  • Posiadasz LPG
    TAK
  1. Darek1979

    1.6 77kW 8V 16SE Dziwne buczenie jak by z silnika?

    Witam. Problemem okazała się ;poduszka silnika; jest uszkodzona.
  2. Witam wszyskich Asterkowiczów. Od jakiegoś tygodnia moją Asterke boryka dziwne buczenie dochodzące jak by z silnika(tak mi sie przynajmniej wydaje) Buczenie jest słyszalne tylko na pierwszym i drugim biegu podczas dodawania gazu potem nie ma nic. Wymieniłem wydech bo stawiałem na niego, był i tak bardzo zardzewiały ale nic to nie zmieniło. Dzieki wielkie.
  3. Darek1979

    1.6 62kW 8V Z16SE Niedogrzanie silnika

    Witam wszystkich ponownie. Zrobiło sie cieplej i asterka jest po prostu idealna. Temperatura juz nie spada i utrzymuje sie na 90 stopniach, nie wiem co o tym myslec ale jestem bardzo zadowolony, może po prostu te silniki tak mają. Pozdrawiam wszystkich.
  4. Darek1979

    1.6 62kW 8V Z16SE Niedogrzanie silnika

    Witaj. Wiem ze moze zdaje sie wam to dziwne ze mozna wymieniac termostat po kilka razy ale w mojej Asterce wymienialem go 3-4 razy, i tak zdaje sobie sprawe ze trzeba zdjac rozrzad zeby dostac sie do termostatu. Przy kazdej wymianie bylem obecny, osobiscie na samochodach nie znam sie za duzo,z zawodu jestem kierowca. Jezeli ktos sie bedzie zastanawial dlaczego tyle razy to robilem , odpowiedz jest prosta: pracuje w garazu i mam kilku b.dobrych mechanikow i wymiana nie kosztowala mnie ani grosza, tyle co kupno termostatu. I tak wiem jezeli sa oni tacy dobrzy to dlaczego nie naprawili Asterki NIEWIEM!!!!!!!!!! Poprostu nie mam juz do niej sily. Nie wiem czy juz kiedys to pisalem ale nie szkodzi napisac ponownie. Na necie znalazlem kolesia ktory sprzedaje sposob na ominiecie termostatu w Astrze, polega on na tym ze wkladasz drugi termostat z RENAULT 5 i w ten sposob omijasz swoj glowny termostat. Plany tego kosztowaly mnie chyba kolo 100zl, ale nie pomoglo, dlatego wiem ze winna nie lezy w termostacie bo nawet z dwoma bylo identycznie.Czas zakladania to okolo 5 min. Jeszcze raz sorki za bledy cholerna klawiatura. Pozdrawiam
  5. Darek1979

    1.6 62kW 8V Z16SE Niedogrzanie silnika

    Witajcie. Moj mechanik chce sprawdzic wszystkie weze i zastanawiam sie czy czasem ktos nie ma pelnego schematu ukladu chlodzenia, bardzo bym dziekowal. Musze to sprawdzic bo moim zdaniem problem tkwi w zatkanym ukladzie. Sorki za bledy mam problem z klawiatura. Pozdrawiam.
  6. Darek1979

    1.6 62kW 8V Z16SE Niedogrzanie silnika

    Witam wszystkich. Tak moja Asterka posiada klimatyzację i ma przejechane 68000. Dodam ze Asterka jeździ b.dobrze poza tymi spadkami nic jej nie dolega. Silnik chodzi idealnie. Pozdrawiam
  7. Darek1979

    1.6 62kW 8V Z16SE Niedogrzanie silnika

    Korek wymieniony I nadal to samo. A szkoda! Pozdrawiam.
  8. Darek1979

    1.6 62kW 8V Z16SE Niedogrzanie silnika

    Czesc J@kub. Fajnie ze nie jestem sam z tym niby problemem. Tyle ze w moim przypadku na autostradzie po spadku mam 75stoni to trochę za mało. Pozdrawiam
  9. Darek1979

    1.6 62kW 8V Z16SE Niedogrzanie silnika

    Witajcie. W sklepie dali mi korek ale nie od mojej Astry, co za peach jutro musze wymienic. Jak co to od razu dam znac. Pozdrawiam
  10. Darek1979

    1.6 62kW 8V Z16SE Niedogrzanie silnika

    Witajcie i dzięki wielkie za rade. Jutro ide do sklepu po korek, może pomoże. Do usłyszenia.
  11. Darek1979

    1.6 62kW 8V Z16SE Niedogrzanie silnika

    Witaj. Wszystkie termostaty jakie założyłem maja temp otwarcia 92*-102* wiec według mnie działają one prawidłowo. Wentylatory załaczają sie prawidłowo. Sytuacja wygląda tak. Zapalam silnik i po około 15 minutach temperatura rosnie do 90 czasem 95 stopni i spada gwałtownie, spada do 75 czasem 80 stopni, takie same odczyty widzi tech2 i LASER do pomiaru temp. po nastepnych 30 sekundach lub troszke wiecej temperatura podnosi sie i czasem zostaje na 90 stopnich ale czasem leci ponownie w dół. Na dłuższych trasach po miescie temp mam 90 stopni i taka sie utrzymuje aż nie wyłącze silnika na okres około godziny wtedy ponowny spadek. Na autostradach po spadku temp ma 75-80stopni(jazda na zimnym silniku) próbowałem zasłonic kartonem i pomogło temp po spadku utrzymywała sie 90 stopni nawet przy 140km/g. Tylko dlaczego są te spadki, nie wydaje mi sie zeby to była winna termostatu. Dzieki i pozdrawiam
  12. Darek1979

    1.6 62kW 8V Z16SE Niedogrzanie silnika

    Dzisiaj znajomy mechanik powiedział mi ze możliwe ze chłodnica którą wymieniłem jest za duża i nie nagrzewa wody w całosci co dla mnie wydaje sie troche głupie ponieważ chłodnica kupiona w sklepie pod moją Asterke, poza tym jest ona wielkosciowo taka sama jak ta którą miałem na początku. ( chyba że wada fabryczna)
  13. Darek1979

    1.6 62kW 8V Z16SE Niedogrzanie silnika

    Witaj i dzieki za odpowiedz. Ale dlaczego cały czas jest termostat otwarty? Nie może być uszkodzony bo wymieniałem już 3 termostaty każdy z nich był OPLOWSKI! Chyba ze jest od tego jakis przekaznik bo czujnik temp wymieniłem też orginalny.
  14. Witam wszystkich i prosze o podpowiedz. Co może sprawiac w mojej Asterce ze silnik jest bardzo szybko chłodzony, mam na mysli spadek temp silnika z 92 stopni na 78-80! CO za to odpowiada lub co moze byc tego przyczyną. Pewnien mechanik powiedział mi ze walnięty jest komputer(ECU) ten na bloku silnika, ze wysyła on złe informacje z czego spadki temperatór na desce są takie znaczne. Ale mnie to zastanawia dlaczego jak sprawdze temp silnika na bloku Laserem do sprawdzania temperatury ona spada w tym samym czasie na desce i przyżądzie diagnostyczym oraz na bloku silnika i co za tym idzie KOMPUTER widzi prawidłowe dane wiec to nie jest wina kompa(ECU), ale dlaczego te spadki. Jak napisałem w inny poscie wymieniłem chyba wszystko. Uszczelke pod głowicą. Termostat. Wałek rozrządu z pierścieniami. Cały rozrząd z pompą wody. Chłodnice. Czujnik temp oraz połozenia wału. EGR. Sterownik na wentylatory. Oczywiscie świece z kablami. Akumulator. i pewnie jeszcze kilka innych żeczy jakich teraz nie pamietam? Prawie wszystkie te żeczy są orginalne z OPLA wiec mnie sie wydaje ze przyczyną nie bedzie wada jakiegoś urządzenia ponieważ nie ma żadnego błedu na TECH2 tylko cos co schładza mi silnik bardzo szybko tylko CO!!!!!!!!!!!!!! Prosze o pomysły i podpowiedzi. Dziekuje Darek Nie wiem czy dobrze wybrałem ale Asterka z 2002 1.6 8v
  15. Darek1979

    Co to jest?

    tak na 100% termostat "OPLOWSKI" Dzisiaj założyłem nowy sterownik na wentylatory i dalej to samo, może musze podpiąć pod kompa i zobaczyc czy nie zrobiło jakiś błędów. Ręce mi juz opadają. Pozdrawiam.
Partnerem serwisu: fabryka kart plastikowych LiderKarty
×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.