Skocz do zawartości

ROMI

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    1
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O ROMI

Informacje o profilu

  • Model
    Opel Meriva A
  • Silnik
    1,7 cdti 101 KM
  • Nadwozie
    2004
  • Posiadasz LPG
    TAK
  1. Temat dotyczy falowania i gaśnięcia na wolnych obrotach przy zimnym silniku. Jestem posiadaczem Opla Meriva 2004r. Przebieg 150 000 z silnikiem disla 1,7 cdti, kod silnika Z17DTH. z układem zasilania Denzo. Mam go od października ubiegłego roku. Problem zaczął się z nadchodzącą zimą. Motor po zapaleniu gasł nie chciał pracować na wolnych obrotach, gdy przyczymałem go na troszkę większych obrotach 1100 –1150 po paru minutach zatrzynał pracować normalnie. W miarę nabierania temperatury pracował wzorowo. Jednak z upływem paru miesięcy praca na wolnych obrotach stawała się coraz trudniejsza do tego doszło jeszcze falowanie silnika. W styczniu odwiedziłem renomowany warsztat, który miał wykonać pełną diagnostykę silnika. Po jednym dniu stwierdzili, że jest prawdopodobnie uszkodzony elektrozawór na pompie paliwowej. Po dwóch tygodniach złożyli ofertę 1000 za zaworek i nie dają gwarancji skuteczności naprawy. Świadomie wycofałem się z tej naprawy. Przejeździłem kolejnych parę miesięcy ale objawy się znacznie nasiliły. Wykonałem test przelewowy wtryskiwaczy: okazało się że 3 i 4 znacznie więcej przepuszczają paliwa nadmiarem. Udałem się do serwisu Bocha gdzie wtryskiwacze te zostały wymontowane, sprawdzone i wymienione na dobre. Niestety awaria dalej nie została usunięta. Silnik nawet po godzinnym ostygnięciu i ponownym zapaleniu już faluje i gaśnie na wolnych obrotach. Zaczyna mi brakować pomysłów, może ktoś podpowie jak to usunąć!!!
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.