Skocz do zawartości

krzywy12

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    23
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

1

O krzywy12

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Stargard szcz.
  • Model
    Opel Vectra B
  • Silnik
    1.8 16V-benzyna X18XE1
  • Nadwozie
    Kombi
  • Posiadasz LPG
    TAK
  1. Witam. Nie ma regulacji luzu zaworów.Objawy wskazują na problemy w układzie korbowym.Coś mechanik narozrabiał. Auto szybko do oględzin,póki jeździ i zmień mechanika
  2. Witam. Poziom oleju powinien mieścić się między min. a max. na bagnecie.Sprawdzamy po kilku minutach od zatrzymania silnika,po kilku godz., po kilku dniach....... wynik pomiaru będzie taki sam.Dbaj tylko o regularnej wymianie i dobrej jakości oleju,a będzie git.
  3. Witam To raczej immobilaizer trzeba zalogować do nowego sterownika.Ale żeby to zrobić należy wylogować z tegoż sterownika stary immo.Do tego z kolei jest potrzebny kod z karty carpass. To naprawdę nie jest takie proste.Przerabiałem to na moim aucie.Koniec końców udało się naprawić stary sterownik i jak do tej pory śmiga bezproblemowo.
  4. Witam 1 to miejsce gdzie przykręcony jest silniczek krokowy.Służy on do regulowania obrotów biegu jałowego. 2 to wężyk zasilający w paliwo 3 to regulator ciśnienia paliwa Jeżeli paliwo dociera,to wina leży po stronie wtryskiwacza lub braku zasilania.Sprawdż oporność wtryskiwacza i czy dochodzi napięcie do niego podczas kręcenia rozrusznikiem
  5. Witam.Nie ma wyjścia,trzeba wyjąć uszczelniacz i go wymienić.Przed założeniem obejrzałbym dokładnie wał,czy nie ma zbyt dużego wyżłobienia,bo i takie coś może się zdarzyć.
  6. Witam. Ewidentnie wygląda to na wyciek spod uszczelki pod głowicą.Na biegu jałowym ciśnienie oleju jest znacznie niższe od ciśnienia przy obrotach 2-3tyś.Nie bagatelizuj tego.
  7. Witam.Tak szybko nie śpieszyłbym się z mostkowaniem tych przewodów.To są przewody podające sygnał o temp.wody do sterownika.Żeby mieć pewność,że tak jest,można sprawdzić oporność na tym czujniku.Przy zimnym silniku powinna wynosić ok.2,5 kom.A wskażnikem temp.steruje prawdopodobnie komp.pokładowy lub drugi czujnik temp. z jednym przewodem,który zwarty do masy wychyli wskazówkę wskaznika na max.
  8. Na tej fotce ta blaszka jest żle zamontowana.Koniec jej powinien opierać się o tą zębatą nakrętkę na rozpieraku. Może po prostu za mało skróciłeś rozpierak.Jeżeli kupiłeś odpowiednie szczęki to musi!! się złożyć bez piłowania czegokolwiek.
  9. A jaki masz wogóle silnik?Ja mam X18XE1 115 kM i sonda jest 5V.Kolory-czarny,szary,żółty i biały.
  10. Witam.Poczytaj tu http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1311606.html
  11. Witam. Prawdopodobnie padł popychacz hydrauliczny.Po uruchomieniu silnika przytrzymaj go na wyższych obrotach, co powinno napełnić go olejem.Jeżeli po tym zabiegu silnik dalej będzie klekotał to trzeba będzie wymienić popychacz.Mobil 1 to super olej,tym bardziej,że nie ma polskiej nalepki. Do mojego silnika nie dolałem ani kropli oleju od ostatniej wymiany. A zrobiłem trzy trasy do Frankfurtu/Menem.Silnik zalany Mobilem 10W40
  12. Witam. Jeżeli przebieg jest autentyczny,to sprzęgło bym wykluczył.Zapowietrzenie układu również,bo niby dlaczego miałby się zapowietrzyć.Poza tym przy złym wysprzęglaniu miałbyś problem z włączeniem biegu,zwłaszcza jedynki i wstecznego. sprawdż na trasie sprzęgło;jedż ze stałą prędkością przy 2.5 tyś obrotów i wciśnij sprzęgło.Obroty powinny wzrosnąć;wtedy puszczasz sprzęgło.Przy dobrym stanie sprzęgła poczujesz szarpnięcie i przyśpieszanie auta.
  13. witam Po załączeniu zapłonu pompa powinna podać wstępną dawkę paliwa.Oczywiście,że możesz zmostkować przekażnik. Zadne czujniki nie mają wpływu. Po włączeniu zapłonu sterownik włącza przekażnik,a ten podaje napięcie akumulatora na pompę paliwa, cewkę WN,sondę
  14. Witam. Sterownik zawsze uruchamia pompę paliwa po włączeniu zapłonu i jeżeli nie dostanie sygnału o tym,że silnik się obraca to ją po 2-3 sekundach wyłącza.Stan innych czujników nie ma na to wpływu.Jeżeli zaczniesz kręcić silnikiem to czujnik położenia wału daje sygnał na sterownik a ten włącza przekażnik pompy.
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.