Skocz do zawartości

marcel_kk

Forumowicz
  • Zawartość

    335
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    3

Ostatnia wygrana marcel_kk w dniu 16 Marzec 2016

Użytkownicy przyznają marcel_kk punkty reputacji!

Reputacja

13

O marcel_kk

  • Urodziny 18.04.1974

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Model
    Opel Mokka
  • Silnik
    1.7 CDTI
  • Posiadasz LPG
    NIE
  1. marcel_kk

    Turbina sie nie wlacza

    Kontrolki pojawiają się podczas jazdy około 1-2 minut i stałej prędkości około 120 km/h i obrotach 2800-3000 ? Dwie z możliwości: 1. padł jeden z czujników ( małe prawdopodobieństwo) 2. turbina do regeneracji
  2. marcel_kk

    System kontroli cisnienia w oponach

    Urządzenie którym programuje się czujniki ma oznaczenie EL-50448 a programowanie jest banalnie proste, każdy po oglądnięciu tego filmiku da sobie z tym rade.
  3. Wymiana łozysk jest nie mozliwa bez zniszczenia pierścieni czujnika ABS nabitych na bęben. (niby sa szpece na tym forum co tego dokonali, mi się nie udało) Do zdobycia tylko w ASO, koszt 54 zł / szt.
  4. W ASO Opla to koszt - pilot centralnego zamka - 145 zł - zaprogramowanie Tech 2 - 80 zł - jeżeli nie masz kodu do auto to kolejne 100 zł
  5. Przejechane około 24 tyś km to trochę zbyt mało aby ponownie wymieniać bębny, klocki i reszte, chyba że jeździsz bardzo dynamicznie... Obejrzyj dokładnie linki hamulca ręcznego, najprawdopodobniej nie powracają ( zacinają sie w prowadniku na belce) wtedy szczęki trą o bęben i stąd ten początkowy szum.
  6. marcel_kk

    Czujnik wału korbowego 1.7 dti

    Co do zakupu czujnika to zakupiłem firmy ERA, a najciekawsze że ten zepsuty też był tej samej firmy, więcej tutaj: http://forum.opel24.com/topic/60836-zczytanie-bledow-metoda-gaz-hamulec-blad-p0335/
  7. marcel_kk

    odpalanie-problem

    Jak zepsuty to świece nie podgrzeją komory cylindrów i jest utrudniony rozruch, do tego może mocno trzepać silnikiem zaraz po uruchomieniu. Temperatury teraz dodatnie to na świece żarowe bym nie stawiał. Oczywiście zakładam że filter paliwa był wymieniony.
  8. marcel_kk

    odpalanie-problem

    Kontrolka podgrzewania świec żarowych w tym silniku zapala się w momencie kiedy uruchamia się przekaźnik podgrzewania świec a więc jak temperatura otoczenia jest w okolicach zera lub tez często jak auto stoi całą noc pod chmurką w temperaturze 0 - +5 stopni.
  9. marcel_kk

    Elementy wymiany rozrządu Astra 1,7 dti isuzu

    Wesol, napisz jeszcze jaki zalecany jest wg Ciebie max przebieg przy wymianie rozrządu w tym silniku Y17DT Wyżej napisano że 10 lat lub 150 tyś km, zgodze się z tym tylko, że to jest wartość od pierwszego fabrycznego montażu, po tym każda kolejna wymiana to mechanicy zalecają że bezpiecznie jest 6 lat lub max 60 tyś km. ( być może na lepszych częściach tak jak także wyżej napisane 7 lat i max 70 tyś)
  10. marcel_kk

    Opel Corsa C 1.2 2003 płyn chłodniczy

    Zaczyna to wyglądać na przepalona uszczelkę pod głowicą, sprawdź czy nie masz któregoś z objawów: 1. Ubywa płynu z układu chłodzenia. 2. Silnik na biegu jałowym zaczyna "kulawo" pracować po pewnym czasie. 3. Za samochodem unosi się duża biała chmura, kiedy przyspieszam lub dodaję duzo gazu. 4. Przybywa oleju na bagnecie, olej ma "oczka". 5. W zbiorniku wyrównawczym pływają tłuste plamy oleju. 6. Ciśnienie w układzie chłodzenia, powodujące przedostawanie się bąbelków powietrza do zbiornika wyrównawczego, kiedy odkręcam korek - bąbelki cały czas wypływają i mają zapach spalin. 7. Wyrzucanie płynu z układu chłodzenia na otwartym zbiorniku wyrównawczym. 8. Stanowczo za wysoka temperatura silnika - przegrzewanie się silnika. 9. Twarde, napęczniałe (spuchnięte) węże wodne układu chłodzenia. 10. Brak kompresji na którymś cylindrze/ach. 11. Spaliny mają słodkawy zapach płynu chłodzącego. 12. Trudności w uruchomieniu silnika.
  11. marcel_kk

    opel meriva rozrząd

    Z tego co się orientuje to w dieslach po fabrycznym montażu jest max 120 tyś km lub 10 lat, a później każdy mechanik zaleca max 60 tyś km. Co do Twoich przejechanych 100 tyś w benzynce to dla mnie niespotykane. W kolegi Astrze 1.4 pasek wytrzymał 56 tyś, dobrze że silnik 8 zaworowy to koszty nie były wielkie.
  12. marcel_kk

    Czyszczenie wtryskiwaczy- koncentrat

    Nie wiesz skąd woda w układzie paliwowym ? Woda w paliwe to normalne zjawisko, bo zbiornik paliwa nie jest hermetycznie zamknięty, a poza tym otwieramy go co jakiś czas do tankowania. Nie należy też wykluczać, że w paliwie, które kupujemy, znajduje się pewna niewielka ilość wody – i to niekoniecznie z powodu nieuczciwości dystrybutorów paliw, ale dlatego że paliwa sprzedawane obecnie na stacjach zawierają domieszki biokomponentów, a te po prostu chłoną wodę z powietrza.
  13. marcel_kk

    Czyszczenie wtryskiwaczy- koncentrat

    Kolego Wesol, środek który usuwa choćby tylko wodę z baku i układu zasilania ON, to już zdecydowanie poprawia samopoczucie każdemu użytkownikowi diesla szczególnie w mroźne dni, także Twoje anty nastawienie do wszelkich ulepszaczy jest mocno przesadzone.
  14. marcel_kk

    Płyn chłodniczy dolewka

    Przed wymiana sprawdź jaki kolor miał płyn, jeżeli pomarańczowy to polecam sprawdzony koncentrat firmy FEBI
  15. Na tej stronce znajdziecie swoje marzenia, ile tylko dusza zapragnie, możecie puszczać wodze fantazji na maxa.... http://www.netcarshow.com/
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.