Skocz do zawartości

Olaola1

Pani z Pejczykiem
  • Zawartość

    10385
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    25

Ostatnia wygrana Olaola1 w dniu 19 Lipiec 2016

Użytkownicy przyznają Olaola1 punkty reputacji!

Reputacja

75

O Olaola1

  • Tytuł
    Ola

Informacje o profilu

  • Płeć
    Kobieta
  • Lokalizacja
    Łódź
  • Model
    Opel Sintra
  • Inna marka
    Dodge Durango 4x4
  • Silnik
    5.7 V8 Hemi 355KM
  • Nadwozie
    Suv
  • Posiadasz LPG
    TAK

Ostatnie wizyty

10504 wyświetleń profilu
  1. Olaola1

    Skrzynia biegów

    Pitus a w jakim stanie masz poduszkę pod skrzynią biegów? Jełsi jest padaka to też takie cyrki moga się dziać przy zmianie biegów i wyregulowanie wybieraka nic nie da. Jeśli to nie poduszki to raczej szukaj skrzyni,
  2. Za pewne trzeba sparować radio z wyświetlaczem. W 2.2 jest wyświetlacz 12 znakowy TID i trzeba to przestawić jeśli radio chodziło wcześniej np z 32 znakowym MIDem.... O ile dobrze pamiętam to trzymając przyciski 3 i 5 i włączasz radio.
  3. Mogel o ile dobrze pamiętam to nie dostępna guma jest tylko ta prostokątna od strony skrzyni biegów, reszta jest taka jak z TransSporta
  4. Olaola1

    Nowy rzut naklejek

    Witam, mam nowy rzut naklejek Opel24 riders Dodatkowo specjalnie dla Sintry zamawiany pakiecik. Koszt wysyłki z naklejka 11 zł, każda następna naklejka +4 zł Poniżej proszę wpisać która ile i jakim kolorem jest się zainteresowanym a na priva dane do wysyłki. Numer konta Aleksandra Pamuła 46 1950 0001 2006 0171 6221 0003
  5. Generalnie zawsze wspomaganie obciąża silnik i przy skręcaniu na postoju obroty mogą spaść, to samo z hałasem pompy przy skręcie. To o czym piszesz to dość subiektywna ocena. Ciężko po twoim poście wywnioskować czy jest dobrze. Tak samo z jej ciężkim chodzeniem. Np po wymianie poduszek amortyzatora, kiedy są nowe, kierownica może chodzić ciężej. Kiedy są zużyte też może chodzić ciężko i do tego mogą występować problemy z odbijaniem kierownicy. Objawem zużytych poduszek to metaliczne strzelanie kiedy kręcisz kierownicą na postoju. Poduszki to słaby punkt w Sintrach i jeśli coś faktycznie się dzieje to im bym się przyjrzała. Płyn wspomagania jest koloru czerwonego/malinowego
  6. Olaola1

    Sintra 2.2 B+LPG cięzko odpala

    Pele miałeś spiąć pompę na krótko a nie sprawdzać bezpieczniki. Skoro odpala po kilkukrotnym nabiciu ciśnienia, to znaczy że cofa się paliwo. Może być to wynikiem nieszczelności w układzie paliwowym.... Czyli jak w dół i oglądamy wężyk przy koszu pompy paliwowej. Jak już wcześniej pisałam. To częsta przypadłość w Sintrach.
  7. Olaola1

    Sintra 2.2 B+LPG cięzko odpala

    ABS może palić się od każdego koła a licznik świruje tylko od jednego
  8. Olaola1

    Sintra 2.2 B+LPG cięzko odpala

    Do pompy dostaniesz się tylko po zdjęciu baku. Problem z prędkościomierzem wynika raczej z problemu z czujnikiem absu w przednim kole po stronie kierowcy. Nie pali ci się ABS?
  9. Olaola1

    Sintra 2.2 B+LPG cięzko odpala

    Zapewne problem tkwi w pękniętym wężyku w baku. Zmostkuj piny pompy paliwa w skrzynce bezpieczników. Zobacz czy odpali na benie. Nie ma 100% pewności że to zadziała ale zawsze da jakiś obraz zanim ściągniesz bak.
  10. Wycieki w skrzyni raczej nie majá związku z niskim ciśnieniem oleju. Za ciśnienie w skrzyni odpowiada pompa olejowa która nie ma związku z podcisnieniem. Jeśli automat ma problem z ruszeniem z miejsca (nie myl ze zbieraniem się auta) i następuje poprawa po jakimś krótkim czasie, wskazuje to na kinetyka. Problem z kinetykiem występuje jak auto jest zimne, z klapkami natomiast bez względu na temperaturę silnika.
  11. Regulatory ciśnienia sterujące klapkami w dolocie masz dwa. Jeden z lewej strony kolektora dolotowego ( od strony rozrządu) drugi z prawe strony pod przepustnicą - oba wyglądają tak samo - zresztą jeden jest widoczny na twojej fotce na przepustnicy. Jeśli nie działa ten od strony rozrządu to auto jest słabe w górnych partiach obrotów, jeśli ten od przepustnicy to w dolnych partiach. Auto wówczas zachowuje się trochę jak by mu się sprzęgło ślizgało ale ewidentnie czuć brak mocy, czuć zrywy kiedy przekraczasz daną granicę obrotów. Możliwe iż nie działa wówczas też kick down (nie pamiętam dokładnie jak to było). Ze schematów mi wynika iż regulator ciśnienia paliwa powinien być spięty z rurą która idzie za silnikiem. Właśnie chyba z tą co wstawiłeś na zdjęciu. Z innego schematu wynika jak by był on połączony z jakimiś innym regulatorem. Zerknij na to, moze coś zaświta. http://forum.opel24.com/uploads/post-188-0-33653800-1434278123.jpg http://forum.omegaklub.eu/topic/43769-gdzie-co-wpiac-podcisnienia/?do=findComment&comment=918273
  12. Stuartus zerknij na załączoną niżej fotkę i na ten mój post. http://forum.opel24.com/topic/78269-kilka-pytan-swiezaka/?p=654991 Temat podciśnień Jaya zaczyna się od strony wcześniej. Niestety ciężko Ci będzie pokazać dokładnie przebieg wszystkich rurek tak naocznie na fotkach. Wiele z nich idzie w miejscach gdzie nie dojdzie się aparatem.
  13. Olaola1

    Czytanie schematów

    Ale gdzie chcesz to napięcie mieć? Np lampka nad nogami. Logiczne jest że ma się palić po otwarciu drzwi, wiec analogicznie tam mozesz szukać. O ile pokrętło oświetlenia oraz włącznik nad głową bedzie ustawione w odpowiedniej pozycji.
  14. Olaola1

    brak ogrzewania na wolych obrotach

    Mariusz a powiedz mi jak auto zachowywało się podczas jazdy, hamowania i stania na światłach? Mam podobne objawy w innym aucie i tez stawiam na pompę. Podczas jazdy trzyma temperaturę, lekko zchodzi przy hamowaniu i lekko sie grzeje na postoju potem.
  15. Olaola1

    modul swiec VC 3.0 CDTI

    Test na korzystanie z internetu już obalałeś. Proszę, nie mów mi, iż na czytaniu ze zrozumieniem też polegniesz?
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.