Skocz do zawartości

Pan Kadzik

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    12
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O Pan Kadzik

Informacje o profilu

  • Płeć
    Nie powiem
  • Model
    Opel Kadett E
  • Inna marka
    Bandyta 125P
  • Silnik
    1.4/60KM
  • Nadwozie
    Hatchback
  • Posiadasz LPG
    NIE
  1. Rozrzut wynika z pomiaru dwoma multimetrami (różnymi). Jestem elektronikiem więc mnie to nie dziwi Sprawdzę te podciśnienia-tzn opiszę który wężyk i do czego jest podłączony-może ktoś coś z tego wyłuska. Ponawiam pytanie-czy gdyby wężyki podciśnienia były pomieszane, to czy paliłby na gazie a na benzynie nie? Pozdrawiam.
  2. Problem połowicznie rozwiązany! Mechanior, który wymieniał uszczelkę zamienił przewody zasilające od benzyny, tzn powrót był na wejściu do gaźnika W tym miejscu podziękowania dla Pana Sławka-mechanika z Zabłudowa, który dokonał telefonicznej diagnozy Natomiast silnik po krótkim rozruchu znowu zamilkł i dalej nie wiem co mu dolega. Iskra jest, benzyna też. Jak sprawdzić czy wtryskiwacz jest sprawny?
  3. Wężyki podciśnienia-to może być to-gaźnik był demontowany podczas wymiany uszczelki pod głowicą-może mechanik coś namieszał-na benzynie palił bez problemu przed naprawą, a po naprawie już nie chciał. Zrobię zdjęcie jak to wygląda u mnie i opiszę co do czego jest podłączone. Gdyby rzeczywiście te przewody były pomieszane to czy paliłby na gazie a na benzynie nie?
  4. Zmierzyłem innym multimetrem-pokazał 1,8-jak dla mnie w normie-mierniki mają jakiś tam błąd pomiarowy. Pytanie - czy w gaźniku jest coś co przekierowuje benzynę z przewodu paliwowego? Paliwo dociera do gaźnika i tyle-czy jest "coś" co przekierowuje benzynę do wtryskiwacza? Wtryskiwacz jest suchy więc benzyna poi prostu do niego nie dociera-tu jest problem
  5. Oporność wtryskiwacza 2,5 oma, zasilanie wtryskiwacza działa-podpiąłem diodę LED do złącza-po zakręceniu silnikiem dioda miga. Wtryskiwacz jest suchy. Co dalej? Może trzeba go zalać benzyną? Ten gaźnik się jakoś odpowietrza?
  6. Cześć. Silnik C 14 NZ, benzyna. Wtryskiwacz jest suchy-benzyna nie dociera do samego wtryskiwacza. Po wlaniu zakrętki benzyny w gardziel-odpala bez problemu. Na gazie pali normalnie. Pompka paliwa sprawdzona, filtr wymieniony, paliwo dociera do gaźnika (patrz zdjęcie poz. 2) - po odłączeniu węża i włączeniu zapłonu sika aż miło. Wykręciłem coś co było przykręcone tlyko przez jedną śrubę ( poz. 1 na zdjęciu) - co to jest i do czego służy. ten element też był suchy. Co to za element zaznaczony cyfrą 3? Gdzie szukać usterki? Paliwo dociera do gaźnika, ale ginie gdzieś w środku? Może trzeba cały układ (gaźnik) jakoś odpowietrzyć? Gaźnik był odkręcany przy okazji wymiany uszczelki pod głowicą i po tej czynności przestał palić na benzynie, tzn paliwo przestało dochodzić do gardzieli. Ktoś pomoże?
  7. Czołem! Odgrzewam temat, ale mam podobny problem. Po wymianie UPG silnik przestał palić na benzynie (przed wymianą palił "od strzała"). Wymieniłem filtr paliwa, sprawdziłem pompę (pompuje jak szalona)- paliwo dociera do układu wtryskowego, wtryskiwacz nie rozpyla-nic z niego nie leci-po zalaniu gardzieli benzyną odpala, do wtryskiwacza prąd dochodzi. Mam instalację LPG (na gazie pali bez problemu), wtryskiwacz jest cięty przez przekaźnik. Przekaźnik-hmmm-trudno powiedzieć czy to jego wina-cewka działa, przełącza się-jeszcze go nie podmieniałem. Pytanie - co mu dolega? Pozdrawiam i proszę o jakąś podpowiedź.
  8. Witam, silnik już po naprawie. Została wymieniona uszczelka pod głowicą, zrobiono planowanie głowicy (sporo wżerów), głowica sprawdzona pod kątem szczelności, poza tym rozrząd i uszczelki pod pokrywą zaworów i na dolocie. Mechanik oglądnął tłoki/pierścienie/cylindry - stwierdził, że nie ma sensu wymieniać-silnik jest w dobrej kondycji. Koszt całkowity części + robocizna = 500 PLN (podlaskie). Samochód zasuwa jak rakieta. Jeśli ktoś z okolic będzie zainteresowany mogę podać namiar na sprawdzonego mechaniora. Pozdrawiam.
  9. Domyślałem się, ale liczyłem, że to może być coś innego-2 dodatkowe pytania: 1. Ile może kosztować wymiana UPG? Czy mogę to zrobić sam? 2. Jak długo mogę jeździć w takiej sytuacji i czy będzie to bezpieczne dla silnika?
  10. Kopci na biało z lekkim zabarwieniem na niebiesko, ale dopiero po rozgrzaniu. Płynu ubywa-wycieków nie zlokalizowałem. Na bagnecie nie ma śladów płynu, ale jest jakiś dziwny nalot na korku od wlewu oleju. Trzęsie i na LPG i na Pb.
  11. Witam, problem z "telepaniem" i przygasaniem silnika. Objaw występuje tylko na rozgrzanym silniku. Odpala bez problemu, przyspiesza ładnie. Dodatkowo po rozgrzaniu mocno kopci z rury (na zimnym objaw nie występuje). Silnik C16NZ benzyna + gaz. Kable WN, świece, olej i filtr powietrza wymienione. dodam, że odpala bez problemu ciepły/zimny. Co mu dolega?
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.