Skocz do zawartości

Pan Kadzik

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    12
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O Pan Kadzik

Informacje o profilu

  • Płeć
    Nie powiem
  • Model
    Opel Kadett E
  • Inna marka
    Bandyta 125P
  • Silnik
    1.4/60KM
  • Nadwozie
    Hatchback
  • Posiadasz LPG
    NIE
  1. Rozrzut wynika z pomiaru dwoma multimetrami (różnymi). Jestem elektronikiem więc mnie to nie dziwi Sprawdzę te podciśnienia-tzn opiszę który wężyk i do czego jest podłączony-może ktoś coś z tego wyłuska. Ponawiam pytanie-czy gdyby wężyki podciśnienia były pomieszane, to czy paliłby na gazie a na benzynie nie? Pozdrawiam.
  2. Problem połowicznie rozwiązany! Mechanior, który wymieniał uszczelkę zamienił przewody zasilające od benzyny, tzn powrót był na wejściu do gaźnika W tym miejscu podziękowania dla Pana Sławka-mechanika z Zabłudowa, który dokonał telefonicznej diagnozy Natomiast silnik po krótkim rozruchu znowu zamilkł i dalej nie wiem co mu dolega. Iskra jest, benzyna też. Jak sprawdzić czy wtryskiwacz jest sprawny?
  3. Wężyki podciśnienia-to może być to-gaźnik był demontowany podczas wymiany uszczelki pod głowicą-może mechanik coś namieszał-na benzynie palił bez problemu przed naprawą, a po naprawie już nie chciał. Zrobię zdjęcie jak to wygląda u mnie i opiszę co do czego jest podłączone. Gdyby rzeczywiście te przewody były pomieszane to czy paliłby na gazie a na benzynie nie?
  4. Zmierzyłem innym multimetrem-pokazał 1,8-jak dla mnie w normie-mierniki mają jakiś tam błąd pomiarowy. Pytanie - czy w gaźniku jest coś co przekierowuje benzynę z przewodu paliwowego? Paliwo dociera do gaźnika i tyle-czy jest "coś" co przekierowuje benzynę do wtryskiwacza? Wtryskiwacz jest suchy więc benzyna poi prostu do niego nie dociera-tu jest problem
  5. Oporność wtryskiwacza 2,5 oma, zasilanie wtryskiwacza działa-podpiąłem diodę LED do złącza-po zakręceniu silnikiem dioda miga. Wtryskiwacz jest suchy. Co dalej? Może trzeba go zalać benzyną? Ten gaźnik się jakoś odpowietrza?
  6. Cześć. Silnik C 14 NZ, benzyna. Wtryskiwacz jest suchy-benzyna nie dociera do samego wtryskiwacza. Po wlaniu zakrętki benzyny w gardziel-odpala bez problemu. Na gazie pali normalnie. Pompka paliwa sprawdzona, filtr wymieniony, paliwo dociera do gaźnika (patrz zdjęcie poz. 2) - po odłączeniu węża i włączeniu zapłonu sika aż miło. Wykręciłem coś co było przykręcone tlyko przez jedną śrubę ( poz. 1 na zdjęciu) - co to jest i do czego służy. ten element też był suchy. Co to za element zaznaczony cyfrą 3? Gdzie szukać usterki? Paliwo dociera do gaźnika, ale ginie gdzieś w środku? Mo
  7. Czołem! Odgrzewam temat, ale mam podobny problem. Po wymianie UPG silnik przestał palić na benzynie (przed wymianą palił "od strzała"). Wymieniłem filtr paliwa, sprawdziłem pompę (pompuje jak szalona)- paliwo dociera do układu wtryskowego, wtryskiwacz nie rozpyla-nic z niego nie leci-po zalaniu gardzieli benzyną odpala, do wtryskiwacza prąd dochodzi. Mam instalację LPG (na gazie pali bez problemu), wtryskiwacz jest cięty przez przekaźnik. Przekaźnik-hmmm-trudno powiedzieć czy to jego wina-cewka działa, przełącza się-jeszcze go nie podmieniałem. Pytanie - co mu dolega? Poz
  8. Witam, silnik już po naprawie. Została wymieniona uszczelka pod głowicą, zrobiono planowanie głowicy (sporo wżerów), głowica sprawdzona pod kątem szczelności, poza tym rozrząd i uszczelki pod pokrywą zaworów i na dolocie. Mechanik oglądnął tłoki/pierścienie/cylindry - stwierdził, że nie ma sensu wymieniać-silnik jest w dobrej kondycji. Koszt całkowity części + robocizna = 500 PLN (podlaskie). Samochód zasuwa jak rakieta. Jeśli ktoś z okolic będzie zainteresowany mogę podać namiar na sprawdzonego mechaniora. Pozdrawiam.
  9. Domyślałem się, ale liczyłem, że to może być coś innego-2 dodatkowe pytania: 1. Ile może kosztować wymiana UPG? Czy mogę to zrobić sam? 2. Jak długo mogę jeździć w takiej sytuacji i czy będzie to bezpieczne dla silnika?
  10. Kopci na biało z lekkim zabarwieniem na niebiesko, ale dopiero po rozgrzaniu. Płynu ubywa-wycieków nie zlokalizowałem. Na bagnecie nie ma śladów płynu, ale jest jakiś dziwny nalot na korku od wlewu oleju. Trzęsie i na LPG i na Pb.
  11. Witam, problem z "telepaniem" i przygasaniem silnika. Objaw występuje tylko na rozgrzanym silniku. Odpala bez problemu, przyspiesza ładnie. Dodatkowo po rozgrzaniu mocno kopci z rury (na zimnym objaw nie występuje). Silnik C16NZ benzyna + gaz. Kable WN, świece, olej i filtr powietrza wymienione. dodam, że odpala bez problemu ciepły/zimny. Co mu dolega?
Partnerem serwisu: Karty Plastikowe && Karty Plastikowe
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.