Skocz do zawartości

Tomcioadamcio

Użytkownik
  • Zawartość

    12
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O Tomcioadamcio

  1. Tomcioadamcio

    Błąd 44

    Witam. Wczoraj okazalo sie ze komputer w moim kadecie 1.6 75KM pokazuje blad 44 czyli ze uboga mieszanka. Obiawy? Auto na wolnych obrotach gasnie przy przyspieszaniu szarpie, LECZ NIE ZAWSZE. Nie raz ciągnie tak ze az asfalt wyrywa:P Co moze byc nie tak waszym zdaniem. Czyzby sonda byla walnieta, bo przeciez są momenty gdy autko super idzie, wiec paliwo dostaje wszystko jest ok a pozniej cos mu sie przestawi i szarpie
  2. Tomcioadamcio

    Zwiekszona ilość spalin

    Oprócz uszczelki znajomy mechanik poinformowal mnie ze warto wymienic pasek rozrzadu, pompe wodna. dodatkowo chce zeby olej wymienil i za wszystko powiedzial ze ok 350zl z czesciami moim zdaniem nie drogo a waszym?
  3. Tomcioadamcio

    Zwiekszona ilość spalin

    błękitny Ale juz jestem madrzejszy dzisiaj odwiedzilem mechanika, poinformowal mnie o tym ze uszczelka pod glowica do wymiany.
  4. Witam. Mój kadecik( 1,6 benzynka) ostatnio zaczął bardzo mocno kopcic, na wolnych obrotach jak i przy przyspieszaniu. Co się moze dziac Dodam ze oleju nie bierze,
  5. Tomcioadamcio

    Szaprie, przygasa

    Witam. Wystarczylo kilka stopni mrozu zeby moj kadecik (1,6) się rozchorowal, mianowicie przy znimnym silniku strasznie szarpie, a po wrzuceniu na luz obroty spadaja do lekko ponad 500 obr/min. Nie dawno wymienialem swiece, przewody, kopułka, palec roczne. Jakies poltora miesiaca temu mylem silnik i wtedy zaczął lekko podszarpywac, ale przeszlo mu. Moze pomocne przy wystawieniu diagnozy bedzie to ze ostatnio dluzszy czas jezdzilem na "głębokiej" rezerwie.
  6. Tomcioadamcio

    Problem przy cofaniu

    we wtorek podjade do mechanika podniosę sobie autko i sprawdzę dziekuje za podpowiedz. Ps. jesli ktos jeszcze ma jakis mądry pomysl to prosze o rade.
  7. Tomcioadamcio

    Problem przy cofaniu

    Tylko jest taka kwestia ze bez wciskania hamulca to sie dzieje, ponadto gdy przejadę choćby kawałek do przodu i chcem cofnąć wszystko jest ok w tym problem bo gdyby bylo za kazdym razem gdy cofam to tylko podnosnik sciagam kolo i krece bębnem az sie zblokuje. Boję sie ze gdy bede jechal może mi sie cos zblokowac a np przy 90 czy 110 to moze byc problem jak sie kolo zblokuje
  8. Mam duży problem mam nadzieje ze mi pomożecie. Chodzi o to ze od jakiegos czasu mam problem. Mianowicie chodzi o to ze ostatnio cofając swoim kadecikiem poczulem jak bym w coś uderzyl okazalo się ze nic sie nie stalo, zlekcewarzylem to ale wczoraj cofajac znow poczulem kilka razy jakbym w cos uderzyl i zatrzymalem sie w miejscu nie majac zadnych przeszkod za soba. Wiec mam pytanie co to moze byc ze gdy samochod stoi dlugo w jedym miejscu cofam nie naciskajac hamulca, staję w miejscu jakby się kolo lewe tylne blokowało przeciez kadett naped ma na przód.
  9. Witam mam kadetta 1,6 z 1991 roku i mam problem z wycieraczka tylnej szyby chodzi o to ze czasami po wlaczeniu jej wyciera odrazu nie raz trzeba nacisnac zeby polecial plyn i dopiero wtedy pracuje a nie raz nawet plyn nie pomaga a wyciera dopiero po kilku minutach i na nastepne przetarcie szyby trzeba czekac kolejna kolo minutki. Drugi problem dotyczy nawiewu tzn chodzi o to ze po wlaczeniu nawiewu do kabiny zawsze wlatuje cieple powietrze nie ma mozliwosci ustawienia wlotu zimnego powietrza przesuwam tym suwakiem ktory jest za to odpowiedzialny a tu nic czy ustawie na zimne czy na cieple to i tak leci zawsze cieple powietrze jesli ktos wie co moglo sie stac to prosze o pomoc jak usunac ta usterke pozdrawiam
  10. Tomcioadamcio

    Wysokie obroty

    ale sprobowac wyregulować sprzeglo nie zaszkodzi co??
  11. Tomcioadamcio

    Wysokie obroty

    ale jak wrzuce na 5 bieg to juz jest normalnie tylko na 4 biegu cos jest nie tak
  12. Tomcioadamcio

    Wysokie obroty

    Witam wszystkich uzytkowników Forum Mam Kadecika 1.6 z 91 roku i mam taki problem ze od jakiegos czasu zaczol mi fiksowac szczegolnie na 4 biegu tzn przy predkosci ok 70 km/h moj kadecik ma juz 2.5 tys obrotow wczesniej mial napewno mniej ale ile dokladnie to nie powiem bo nie przykladalem do tego wagi ale nawet po odglosie silnika slychac ze pracuje glosniej niz to bylo kiedys.Chcialbym sie od was dowiedziec co moze byc tego przyczyna na pozostalych biegach ma dobre obroty np(3 bieg 50km/h 2tys). I do tego stal sie troszke bardziej mułowaty ale to moze byc skutkiem tego ze ostatnio krucho z kasa i caly czas jezdze blisko rezerwy. Prosze o wasze odpowiedzi Pozdrawiam [ Dodano: Sob Lut 20, 2010 10:55 ] Koledzy pomozcie!
Partnerem serwisu: fabryka kart plastikowych LiderKarty
×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.