Skocz do zawartości

mietekforce

Forumowicz
  • Zawartość

    320
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    10

Ostatnia wygrana mietekforce w dniu 25 Maj 2013

Użytkownicy przyznają mietekforce punkty reputacji!

Reputacja

28

O mietekforce

  • Urodziny 19.07.1986

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Dolnośląskie
  • Model
    Opel Corsa B
  • Silnik
    1.2 45km
  • Posiadasz LPG
    TAK
  1. Po wypaleniu uszczelki pod głowicą, głowica obowiązkowo do planowania, szpilki nowe obowiązkowo bo swoje już się nadźwigały.
  2. mietekforce

    Astra f benz-gaz problem z olejem

    Jak silnik zarzygany od oleju to pewnie ci ucieka i dlatego go ubywa. To że po nocy jest go na parkingu pare kropek nie znaczy, że jak odpalisz auto- dostanie ciśnienia, gdzieś nie przepuszcza. Wyczyść silnik zlokalizuj wyciek napraw co trzeba i dopiero zobacz czy nadal olej ubywa. Osobiście obstawiam ukochany nasz simering między skrzynią a silnikiem od strony silnika, oraz pewnie pod "czapeczką"- pokrywa klawiatury rozrządu, korkowa uszczelka już sparciała i leje. Świece brudne od strony komory spalania czy kabli zapłonowych?
  3. mietekforce

    Wzmacniacz do Subwoofer'a ''Blow adrenaline''

    Niema bata, żeby dobrze grało musi trochę kosztować. Pod suba osobiście polecił bym: http://allegro.pl/hifonics-crunch-gti-2100-1x240w-rms-ultramocnywzm-i3409538075.html To polecę albo coś innego z tej firmy, nie jest to marketingowy sony czy JBL, ale naprawde dobry sprzęt za tą kasę.
  4. mietekforce

    Wzmacniacz do Subwoofer'a ''Blow adrenaline''

    Subwofer z wzmaczniaczem wbudowany czy osobnym? Sory ale takiego badziestwa bym nie kupił jak pokazałeś. Najlepsze rozwiązanie to dobre radio z wyjsciem na suba + wzmacniacz+ tuba pasywna. To co teraz masz nie gra dobrze bo za dobrze to nie wygląda jakiś chyba szajs.
  5. http://www.capri.pl/page/1869 troszkę teorii:) Może sie przydać.
  6. mietekforce

    Relacje z Waszych Wypadków/Kolizji/Stłuczek.Foto i opis(dla przestrogi).

    Mam takie spostrzeżenie z naszych dróg, większość kierowców, styl jazdy dopasowuje do pogody na niebie, a nie do warunków na asfalcie. Kiedyś jadę z swoją kobietą i zaczęło padać, po chwili opad przestał i wyszło piękne słońce, powiedziałem swojej lubej zobaczysz zaraz coś się po drodze wydarzy. Oczywiście noga z gazu i spokojnie, po 20 minutach dojeżdżaliśmy już do jednej wioseczki to strażacy zamykali drogę i kierowali na objazd. Ktoś na zakręcie( teren zabudowany ogr do 50km/h), oczywiście zakręt wyprofilowany zgodnie z naszą kochaną sztuką budowlaną, czyli odwrotny profil i przepust pod spodem, niedostosował prędkości i wyskoczył z zakrętu. Uderzył w słup który już nie raz został wymieniony z powodu wypadku samochodowego. Wczoraj jadę do domu na wiosce, widzę przede mną psiarnia jedzie i na zakręcie we mgle wyprzedza inny pojazd- nie mam pytań.
  7. http://www.capri.pl/page/1869 Wg tej ciekawej strony hantli nie czyści się niczym ropopochodnym, a i sam WD podobno rozpycha gumy. Sprawdz na allego są zestawy regeneracyjne do hamulców i nawet chyba dostępne są same gumy i uszczelnienia bez cylindra.
  8. mietekforce

    lepiej kupić inny silnik po zerwniu rozrządu

    Nowy silnik 500zł, wstawienie 500zł zrobienie 30tyś i rozklekotanie się- bezcenne. Głowica 300zł planowanie 100zł, docieranie zaworów i nowe gumki ok 300zl uszczelka 100zł i spokój z czapą na następne 200tyś km. Możesz tez kupić wizualnie ładną głowicę i odpuścić sobie docieranie zaworów. Do pierwsze j i drugiej opcji dojdzie jeszcze nowy rozrząd, płyny. Możesz jeszcze naprawić starą głowicę ale to najlepiej samemu, jak u mechanika, to lepiej kupić używkę.
  9. Warto też nadmienić- bosch made in china.
  10. 10 na 13o km to nie jest aż taki zły wynik, to że mulisz i wolno jedziesz nie znaczy że bedzie mało paliło. Lepiej czasem zredukować na 4 i dać po obrotach niż na piątce wcisnąć gaz w podłogę i tylko wzbogacić mieszankę, bo taki słaby silnik ma małą reakcję na gaz pod dużym obciążeniem. Jeśli masz wątpliwości co do tej kontroli zrób odczyt błędów przy pomocy mostka w złączu diagnostycznym- intrukcja jest na forum. Nie świeci sie podczas jazdy jest dobrze, chyba że ktoś ją podpiął pod inną kontrolkę.
  11. mietekforce

    lepiej kupić inny silnik po zerwniu rozrządu

    Robisz sam, czy u mechanika? Ja bym założył pasek i zobaczył wpierw jakie straty poczyniła ta awaria. Jak zawory pokrzywiło to wtedy można się zastanowić nad ew. remontem lub przeszczepem. Ja bym wybrał remont, z kupnem silnika to jak z kotem w worku.
  12. mietekforce

    Warsztat Kraków - jaki wybrać?

    Na forum to raczej pyta sie o poradę a nie adres mechanika, na pewno woda a nie płyn chlodniczy? Dobrze ogladnij podszybie ewentualnie polej wodą.
  13. mietekforce

    Śmieci z garażu - co z tym zrobić?

    Jak masz w mieście lub w okolicy garaże to wywal do ich śmietnika, a czasami koło zwyżki też beczka na stare oleje sie znajdzie. U mnie tak jest, śmieci zabiera potem firma która wie że to odpady posamochodowe.
  14. mietekforce

    kopci na błekitno i traci moc pomocy !

    Niestety większość naszych aut do najmłodszych nie należy i faktyczne przebiegi ma od 300-400tyś więc i stan jest adekwatny. Puki pali w granicach ekonomicznego rozsądku niema się co martwić, a kupienie używanego silnika to loteria. Silniki skądś też wyciągają i większość to "panie on z automata jest 120 tyś jak boga kocham" więc sam oceń czy to się opłaca.
  15. mietekforce

    Branie oleju przy wysokich obrotach

    Oplowskie 8V nie lubi pić oleju- ale nie dotyczy to wysokich obrotów. W sumie większość silników na wysokich obrotach pali więcej oleju. Moja corsa podobnie przy normalnej jeździe pali mało oliwy, a na autostradzie to pali aż niemiło.
Partnerem serwisu: fabryka kart plastikowych LiderKarty
×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.