Skocz do zawartości

Vis

Użytkownik
  • Zawartość

    58
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana Vis w dniu 5 Sierpień 2015

Użytkownicy przyznają Vis punkty reputacji!

Reputacja

2

O Vis

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Model
    Opel Astra II
  • Silnik
    1.7 dti 75 km y17dt
  • Posiadasz LPG
    TAK
  1. Witam, nie kupujcie u tego Chińczyka, sklep: Store:LVC OBD X431. Store sprzedaje na aliexpr...nazywa się tony lee (https://www.aliexpress.com/store/805486?spm=2114.10010108.0.0.1d7e2924T9bYSV) po 5 miesiącach sprzęt przestał działać, kazał odesłać do niego, po czym wykpił się, że nie dostał (a dostał, mam potwierdzenie)
  2. Vis

    Wymiana paska klinowego 1,7 DTI (isuzu)

    przy dokręcaniu było coś około 60 nm później czułem przekręcanie śruby wiec raczej nie 80nm, gdyby ktoś wymieniał tę rolkę
  3. jeśli chodzi o moje wyciąganie, to mi udało się dołem, tzn. trzeba przechylić rozrusznik przodem do dołu tj. częścią od strony przykręconych kabli i w ten sposób obracając nim w te i wewte pionowo w dół wychodzi. Można odchylić lub odkręcić przewód olejowy od filtra oleju. Ciężko u mnie odkręcała się śruba górna, była zapieczona. Generalnie nie jest łatwo go wyjąć.
  4. Vis

    Wymiana paska klinowego 1,7 DTI (isuzu)

    jakim momentem dokręcałeś? 80nm?
  5. Vis

    Wymiana rolki paska wieloklinowego

    jaki jest moment dokręcania rolki prowadzącej paska wieloklinowego (dla astra g 1,7 dti z klimą), na dębowo wiem, ale ile dokładnie, a propos kupiłem caffaro polską, na japońskim łożysku, ciekawe czy dobra, ale najwyżej. To nie rolka rozrzadu
  6. może wystarczy naprostować? chyba że jak pisze kolega powyżej taka ma być? to jest trochę off top, ale jeśli farba odeszła do gołej blachy to chociaż jakąś farbą przeciw rdzy (sklepy lakiernicze) trzeba popryskać
  7. Jeśli to byłaby chłodnica płynu to jeszcze bym się zastanawiał, ale klimatyzacji raczej nową, ja kupiłem nissens ale sa inne dobre. Chodzi o to że jeśli nie masz pewności, że używana jest szczelna to może Ci uciec po nabiciu czynnik, a to jest 100 - 150 zł, więc lipa. Gdyby tak było z płynem chłodzącym i chłodnicą płynu to tylko zlać płyn i wymienić chłodnicę, a potem dolać. Zazwyczaj po nabiciu nabija się z barwnikiem chłod. klim. więc ewentualnie tak można byłoby sprawdzić czy używana jest szczelna (tzn okularami UV). Jeśli chodzi o sprężarkę to jak przedmówca napisał. Druga, rzecz że ręcznie można sprawdzić jak się obraca koło pasowe (ono jest z elektromagnesem, który się załącza dopiero jak jest nabita klima i włączysz przycisk klimatyzacji). Możesz sprawdzić czy po zdjęciu paska wieloklinowego podczas obracania mocno nie szumi. Nie mam pewności ale sprężarka raczej nawet długo nie używana (choć nie smaruje się wtedy) powinna być dobra, prędzej ten elektromagnes pada.
  8. możliwe, ja już sprowadzam 1,45 z Chin, ale teoretycznie nie powinna wersja 1,59 nie działać. Dziwne, wszyscy piszą, że w VOD można zmienić przebieg
  9. mam podobny problem, tj musiałem wymienić licznik. Wymieniłem na VDO, niby wszystko działa, ale chcę zmienić przebieg na oryginalny z mojego auta. Próbowałem opcomem i nie działa. Opcom łączy się, odczytuje dane, lampka przebiegu miga chwilę ale nic nie zmienia. Dopiszę że opcom to v.1.59. Wie ktoś czemu opcom nie daje rady?
  10. Witam, czy po wymianie licznika (też z diesla, ale był trw, a wymiana na vdo), ten nowy może przekłamywać prędkość? powiedzmy jeżdżę na oponach o wymiarach X a kupiony był z auta o rozmiarach Y. Czy trzeba wpisywać gdzieś współczynnik?
  11. Nie polecam mobil 10 w 40 ani castrol 10 w 40. Nie mają oznaczenia B4 czyli do wtrysku bezpośredniego. Lepszy jest już Platinum 10 w 40, jest przeznaczony do wtrysku bezpośr, poza tym przechodził wiele testów. Cudze chwalicie...
  12. kurde jakby sterownik pompy gdyby nie to: napewno podpinałeś u kolegi ten sterownik? nie sterownik silnika? jak tak to tak jak grzes08 napisał posprawdzać porządnym programem diagnostycznym i ten czujnik
  13. Witam już działa !, zrobiłem jak poradziliście. Miernik wskazał napięcie, poprosiłem też by ojciec przekręcił stacyjką i w tym momencie zakaszłał, tj. widać zamknąłem obwód końcówką miernika. W tym momencie zrozumiałem, że trzeba poskręcać na nowo rozrusznik, bo najprawdopodobniej "0" jakoś nie złapało. Poczyściłem, podokręcałem, działa. Albo jakiś innyc przewód. Może być tak że przewód ze zdjęcia poniżej (zdjęcie nie moje) dotykał obudowy rozrusznika i przez to nie odpalał, nic się nie działo? On w moim rozruszniku miał izolację popękaną, zaizolowałem. Nie wiem widać błędów nie popełnia tylko ten co nic nie robi, spięcie na samym początku chyba nie miało żadnego znaczenia. Zmylił mnie też brak komunikacji z komputerem, ale w złączu diagnostycznym w aucie jest prąd i widzę że padł interfejs - kabel, trzeba nowy kupić, franca. Dzięki wielkie wszystkim za pomoc!
Partnerem serwisu: fabryka kart plastikowych LiderKarty
×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.