Skocz do zawartości

tom_g79

Użytkownik
  • Zawartość

    15
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O tom_g79

Informacje o profilu

  • Płeć
    Nie powiem
  • Model
    Opel Insignia
  • Silnik
    2,0 cdti 131KM
  • Nadwozie
    kombi
  • Posiadasz LPG
    TAK
  1. tom_g79

    Insignia 130KM CDTI Klekot silnika.

    No niestety ale nie. Jeżdżę z tym dalej i dodam że odwiedziłem jeszcze kilka zakładów i nikt nie potrafił pomóc. Z tego co piszą na innym forum to na 99% wina oprogramowania. Zrobiłem ostatnio trasę ok.4 tyś km i auto całkiem inaczej chodzi.Obroty nadal lekko skaczą ale brak klekotu.Sporadycznie pojawia się błąd czujnika położenia wału korbowego i wahania ciśnienie na cylindrach. Więc póki co jeżdżę dalej i jaka padnie coś konkretnie to będę się wtedy przejmował.
  2. tom_g79

    Insignia 130KM CDTI Klekot silnika.

    Jestem po wymianie czujnika.Jeżdżę od kilku dni i powiem ze różnicy nie ma.Muszę podjechać do Opla i zobaczyć czy błędy pokazuje nadal. Dzisiaj po nocy znowu nierówna praca i jakoś ciężko odpalił. W ogóle jakoś twardo chodzi. Ręce opadają . Zastanawiam się nad wyczyszczeniem przepływomierza,map sensora i przepustnicy ostatnio pomogło na jakieś dwa tygodnie.
  3. tom_g79

    Insignia 130KM CDTI Klekot silnika.

    Dziękuję za szybką odpowiedź. Sprawdzę czujnik i kable,jeśli nic nie da to zdecyduje się na wymianę . Dam znać jak poszło.
  4. tom_g79

    Insignia 130KM CDTI Klekot silnika.

    Mieszkam w Gronau kolo granicy z Holandia.Bylem w trzech warsztatach nieautoryzowanych gdzie podlaczyli komputer sprawdzajac bledy i wszelkie parametry,robili testy i nikt nie ogarnal tematu.Wiec pojechalem do Opla,dalej sprawdzali wgrali nowy soft i nic lepiej. Dzis pojechalem do innego miasta Ahaus-serwis Opla i sprawdzanie kompuetem wszelkich ustawien i parametrow(mechanik siedzial przy tym ok godziny,bylem przy tym) i po konsultacji z "glownym" Oplem stwierdzili czujnik walu korbowego. Bledy po wykasowaniu pojawiaja sie po przejechaniu kilku kilometrow. P03BA P0399 P03A3 P1325 P03B1 P03A7 P039C
  5. tom_g79

    Insignia 130KM CDTI Klekot silnika.

    Witam.Dzis bylem ponownie w warsztacie bo silnik znowu glosniej chodzi.Dodam ze mieszkam w DE.Autoryzowany warsztat Opla rozklad rece,najchetniej by pol silnika zozkrecil.Wiec pojechalem do innego miasta-warsztatu Opla i po zczytaniu bledow zadzwonili z porada do samego Opla i ktorys z fachowcow stwierdzil ze to czujnik polozenia walu korbowego. Tak teraz sie zastanawiam czy go wymienic i czy to na 100% to?
  6. tom_g79

    Insignia 130KM CDTI Klekot silnika.

    Paliwo tankuje zawsze na jednej stacji Shell,próbowałem też na innych ale bez zmian. Silnik A20DTH.
  7. tom_g79

    Insignia 130KM CDTI Klekot silnika.

    Dzisiaj ponowna wizyta w warsztacie i oto lista bledow: - P039D - P03A7 - P03B1 - P039C - P03BA - P0399 - P03A3 - P1325 Czyli od cylindra 1 do 4 raz cisnienie za niski a raz za wysokie i czujnik spalania stukowego Co myslicie???
  8. tom_g79

    Insignia 130KM CDTI Klekot silnika.

    Witam.Wymiana Egr nic nie pomogła. Ostatnio jak zostawiłem auto na słońcu na wyświetlaczu komputera pokazał 20stopni i jak zwykle samochód klekotal ale po przejechaniu paru metrów jak temperatura spadła do 17 stopni wszystko wróciło do normy, brak klekotu.Jak ręką odjąć. Pytanie o czujnik temperatury. Jak bym dołączył kabel czy coś się stanie, będzie to miało wpływ na auto?Pewnie pokaże błąd ale czy można z tym jeździć bez uszkodzenia auta? Bo tak mi się wydaje że to coś z temperaturą, czujnikiem który przekazuje wskazania do silnika czy komputera.
  9. tom_g79

    Insignia 130KM CDTI Klekot silnika.

    Na przyszly tydien mam EGR na podmiane,zobacze czy bedzie to samo. Kiedys jak mialem Ford Galaxy 1,9 TDI i jak mi padl jeden wtrysk to mie moglem auta odpalica jak mi sie udalo to szarpal i brak mocy. A tu odpala normalnie,klekocze tylko jak jest cieplo na zewnatrz i po uzyskaniu temp. 90stopni chodzi normalnie,ciszej. Nie jest zamulony,moc jest normalna.
  10. tom_g79

    Insignia 130KM CDTI Klekot silnika.

    Przebieg 120000tys.Rozrząd wymieniony w zeszłym roku. Olej zmieniam co ok.10000tys.( dziś była wymiana plus wszystkie filtry). Paliwo zawsze na Shell. Jakoś dwa miesiące temu byłem na komputerze i zero błędóW.Pytałem o wtryski mechanik mówił że wszystko ok.
  11. Witam.Od jakiegos dobrego roku jestem posiadaczem Insigni 2,0 CDTI 131KM 2010r. Problem jest taki gdy na zewnatrz temperatura wynosi ok20 stopni i wiecej silnik zaczyna strasznie klekotac,jak stare traktor. Gdy silnik osiagnie temp.ok 90stopni pracuje ciszej.Bylem w ASO na komputerze,zero bledow.Raz mechanik twierdzi ze EGR moze sie zawieszac a drugim razem ze moze jakis wtrysk. W zeszlym roku byl czyszczony EGR,przepustnica i przeplywomierz.Poprawa byla jakies 2-3 tygodnie i znowu to samo. Robilem aktualizacje softu i tez poprawa na kilkanascie dni. Dodam ze na biegu jalowym widac lekkie falowanie obrotow. Pare razy czulem jak rzuca silnikiem w rytm tego klekotu. Nie wiem co dalej robic,wymienic EGR czy brac sie za wtryski!?Jedno mnie zastanawia czemu tylko to sie dzieje gdy jest cieplo w zimie takiego czegos nie bylo,poza falowaniem obrotow. POMOCY!!!
  12. tom_g79

    pogwizdywanie turbiny

    Tak mialem i jak mi padlo turbo w 1,9 tdi to byl calkiem inny dzwiek bardziej wycie. A tu jak np jade na 2 biegu z predkoscia 30kmh to jest wyrazne pogwizdywanie , trudno to opisac ale znalazlem cos na YouTube http://www.youtube.com/watch?v=M8QyUlqFAr8
  13. Witam. Pewnie temat byl juz poruszany, ale zapytam jeszcze raz a mianowicie posiadam Opla insignie z 2009 roku 131PS z przebiegiem 101000 km.Od pewnego czasu czy to na zimnym czy cieplym silniku slychac lekki gwizd turbiny. To nie jest jakies wycie tylko pogwizdywanie. Naczytalem sie w internecie ze to juz turbo pada albo jakies luzy dostalo albo ze to jest normalne ( ktos napisal ze co druga insignia to ma ). Bylem w warsztacie powiedzieli ze nic sie nie dzieje a jak juz to uszczelka w pierwszej kolejnosci do wymiany. Dodam ze auto ma moc i ciagnie normalnie. Te gwizdy zaczynaja sie w granicy 1300-1500 obr. Moze ktos mi wyjasnic czy cos sie dzieje z samochodem czy to normalne???
  14. tom_g79

    Temperatura silnika

    Wielkie dzieki,jutro jade do opla na inspekcje to zapytam przy okazji i dla pewnośći powiem aby to sprawdzili.
  15. Witam.Jestem nowym urzytkownikiem na forum.Moje pytanie dotyczy temp. silnika w mojej Astrze H 1,6 16V 115KM 2010r ile powinna wynosić? Przy zegarach brak wskaznika temperatury,jak wchodze w komputer średnio pokazuje mi 100 do 105 SC czy to normalne? Gdy załanczam silnik włancza sie na chwile wiatrak, troch to mnie tez dziwi!?Na postoju przy włączonym silniku gdy temperatura płynu jest między 100-105 stopni wiatrak włancza się średnio co pare minut.Dodam że temp.zewnętrzna była miedzy 20-25 st.C Z góry dziekuje za odpowiedz.
Partnerem serwisu: fabryka kart plastikowych LiderKarty
×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.