Skocz do zawartości

amadipl

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    24
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O amadipl

Informacje o profilu

  • Model
    Opel Meriva A
  • Silnik
    1.7 cdti
  • Nadwozie
    essentia
  • Posiadasz LPG
    TAK
  1. Witam. Nie wiem jak to opisać ale sprawa wygląda tak. Mój znajomy z którym nie mam już kontaktu rok temu opisał mi co mu się przydażyło. Podczas skręcania słyszał jakieś chrobotanie. Nie był pewien czy skąd to więc jeżdził dalej. po jakimś czasie te chrobotanie się zwiększyło ale on jeździł dalej. I pewnego razu na jego szczęście wyjeżdżjąc z parkingu i skręcając w prawo samochód zamiast pojechać w prawo pojechał prosto. Z tego co mi wtedy powiedział coś gruchnęło a kierownicą można było kręcić w prawo i lewo a koła stały w miejscu. Dał samochód do naprawy i coś poszło w układzie kierowniczym ja tylko pamiętam że m.in. poszła jakaś taśma i coś tam jeszcze. Ja nie mam teraz z nim kontaktu i nie mogę dopytać co się stało. Ponieważ mi coś zaczyna gruchać choć nie czuję tego bezpośrednio w kierownicy ( ale idzie to sprzodu) dlatego pytam czy jest jakiś sposób by sprawdzić czy coś się dzieje w układzie kierowniczym bo nie chcę by mnie spotkało coś podobnego bo przy dużej prędkości to śmierć na miejscu? To się pojawia czasami przy skręcaniu i tyle. czy kogoś spotakło coś podobnego.
  2. Po wypowiedziach widzę,że przynajmniej 100 zł. można było zaoszczędzić. Co do ASO to rzeczywiście czasem różnice pomiędzy nimi a zwykłym mechanikiem lub elektrykiem nie są zbyt wielkie.
  3. Witam. Dziś odebrałem Merivę do elektryka ponieważ w akumulator nie miał ładowania. W alternatorze poszedł mostek prostowniczy i regulator napięcia. Ponieważ koszt naprawy powalił mnie z nóg dlatego pytam czy ktoś miał podobną naprawę i ile kosztowała. Interesują mnie szczególnie opinie osób z dużych miast bo ja jestem z Wrocławia. Ogólnie uważam,że elektryk chamsko ze mnie zdarł kasę, ale musiałem mieć samochód szybko na chodzie więc zapłaciłem. Powiem tak mostek+ regulator wyszło mu 300 zł. Robocizna 300 zł. Jak dla mnie zdarł za robociznę i części. Jak dla mnie to można to było zrobić za 300 zł. Pozdrawiam i czekam na opinie.
  4. Witam. Wiecie może Panowie jaki może być koszt założenia tempomatu? Pozdrawiam
  5. A teraz gościu przeczytaj (tym razem ze zrozumieniem) jeszcze raz to, co napisałem i dopiero daj odpowiedź. I to nie jest opinia, to jest dobra rada.
  6. Witam. Też po zakupie mojej merivy miałem ten problem. Otóż szukałem cierpliwie w internecie i znalazłem cały program na BBC o tej wadzie. W Anglii sprzedano wiele tych aut z tą wadą tak,że zainteresowała się tym telewizja. Po jej interwencji Opel ( tam jest to vauxhall) umył ręce tak, ze nawet interwencja TV nic nie dała. Ponieważ w moim aucie zdarza się to sporadycznie dlatego nie robię z tego problemu bo podejrzewam,że jest to już zużycie materiału. Jeżeli chce Pani wiedzieć czy jest to wada fabryczna to trzeba wysłać maila do GE z nr vin samochodu i oni dadzą pani odpoiwiedź czy to zrobią za free czy nie. Jeżeli nie to pozostaje pani wymiana kolumny kierownicy, co nie jest tanie i wiąże się raczej tylko z zakupem nowej części bo używki radzę nie kupować. Aha, w merivie przynajmniej w mojej z 2004 r. nie ma żadnego hydraulicznego wspomagania czy hydraulicznego plus coś tam. Jest wyłącznie elektryczne - to jest opinia z ASO. Pozdrawiam.
  7. W instrukcji jest napisane,że jest zabezpieczenie przed przelaniem, czyli tak jak myślałem bo nie ma opcji żeby się przelewało.. Coś mam walnięte tylko co?
  8. Płyn gdzieś tam sobie wypływał, ale nie byłem pewien skąd to leci więc machałem na to ręką szczególnie,że to były kropelki. Poza tym jak poinformowałem sklep o moim problemie to koleś powiedział mi,że też tak miał z wysprzęglikiem firmy LUK. Nie wiem więc czy miałem pecha czy LUK robi badziewie. Ponoć koła dwumasowe ich produkcji też nie są najlepsze. Zasadniczo więc będę unikać tej firmy.
  9. Witam. Ostatnio już drugi raz tankowałem do pełna i nastąpił wylew paliwa pod bakiem na ziemię. Czy mam uszkodzony odpowietrzacz czy tak ma być bo na jednym z serwisów powiedziano mi,że jak po odkręceniu korka nie ma zassania to będzie wylewać. U mnie zassania nie ma. Jak to powinno wyglądać w modelu 1.7 CDTI z 2004 r. Wg mnie to nie ma takiej opcji by paliwo się wylało szczególnie,że po pierwszym odbiciu już nie dotankowuję. Może ktoś wie? Pozdrawiam.
  10. Panowie. Jeździłem od mechanika do mechanika i każdy mówił co innego. Kazałem wreszcie ryzykując kasę za demontaż sprzęgła sprawdzić zamontowany nowy zestaw. Co się okazało - zepsuł się wysprzęglik, z którego przelewało się na tarczę sprzęgła powodując poślizg. Ponieważ zestaw miałem jeszcze na gwarancji to wysłałem go do sklepu z reklamacją. Firma LUK reklamację uznała. Podaję tę informację bo może komuś się to przyda. Pozdrawiam
  11. Jak się wyciągnie bezpiecznik to wyłącza się ABS,ESP i zapala się kontrolka emisji spalin. Raczej więc wyciągnięcie bezpiecznika nie jest najlepszym rozwiązaniem.
  12. No tak tylko cały zestaw sprzęgła kupiłem nowy i wymieniłem pół roku temu-przejechane 5000 tys.km.
  13. Witam. Ja też mam ten stukot. Przy ciepłym silniku też go słychać, ale o wiele mniej. Ale pali normalnie, jedynie gdy się szybko przyspieszy to bączka z tyłu widać. Również gdy jedzie się na wysokich obrotach to dymi. Ale nie przejmuje się tym.
  14. Witam. Ostatnio zaczęło mi się sprzęgło ślizgać,gdy gwałtownie dodaję gazu samochód nie przyspiesza a obroty rosną. Czy można to jakoś wyregulować? Pozdrawiam
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.