Skocz do zawartości

Piotr 35

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    47
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana Piotr 35 w dniu 10 Lipiec 2014

Użytkownicy przyznają Piotr 35 punkty reputacji!

Reputacja

5

O Piotr 35

Informacje o profilu

  • Model
    Opel Astra I
  • Silnik
    1.4 44KW C14NZ
  • Nadwozie
    kombi
  • Posiadasz LPG
    TAK
  1. Vectra C. 2002 rok. silnik 2.0 TDI 101 KM. tyle mi podał.
  2. miał mi podać rodzaj silnika. wiem że to Vectra 2.0 nawet rocznika nie wiem a ponieważ sam nie zrobi a stawia na mechanika i jedzie tylko w trybie awaryjnym u żartował do 100 rozpędza się w 1.5 godziny. Pokazałem jemu dziś wasze posty i jest załamany bo nie wie co zrobić. edytuje bo zapomniałem dodać o tych procesorach. jak mechanik wspominał jemu o tym odejściu to mówił że w danym roku były użyte procesory 3 producentów do tego i czy to w samym zaworze czy w kompie i że nie wiadomo jakiego sterownika użyć i tu mówię o braku wiedzy mechanika a naciaganie klienta na kasę. ja akurat nie wiem o tym dla tego pytam.
  3. Ja jako słuchacz w pracy słyszę o tym EGR i się zastanawia nad wymianą a jakiś fachowiec mówił o mapie komputera zmianie wartości i uzależnione jest od użytego procesora a podobno w tym roku było ich 3 a sam koszt zabawy mapowaniem to ok 800 zł a zawór EGR ponad 1500 zł. Jakie bywają możliwości z tą wymianą i czy warto się zajmować zaslepieniem i zrobienia obejścia zaworu.
  4. no a mi się teraz przypomniała sytuacja w sklepie gdzie ze znajomym mówiliśmy o klejeniu lusterka i jego syn kleił wewnętrzne i potem sprawdzając wytrzymałość klejenia pociągnął za lusterko i pękła mu szyba. Dobry był test.
  5. ja po do cięciu lusterka przykleilem na typu kropelka po zimie pusciło i przykleiłem na dwustronną taśmę bo w poprzednim też na taśmę miałem i trzymało. A co do kleju to mu klosz kierunkowskazu odpadł i zgubiłem. lampa kosztowała 30 zł. i zauważyłem teraz drugi się odkleił i kleje kiepsko trzymają.
  6. jak zaznaczyłem wcześniej to moje drugie takie auto i w obu wymieniałem stworzenie bo był taki efekt. teraz tego co wymieniałem to ten sam ci 5 lat temu. a druga strona nie była wymieniana. no i widać długowieczność części. auto z roku 98.
  7. tu mam obiekcję ale mówię sugeruję się moim. f. miałem problem i w sklepie szukałem czujnika włączenia wentylatora, który jest umieszczony w chłodnicy i to on włącza wentylator i jest kilka typów zależnych od temperatury włączenia. oryginalne są i mają ustawioną książkową temperaturę a są dodatkowe o niższej temperaturze włączenia. ten czujnik pokazujący temperaturę na zegarze w moim mieści się w kolektorze przy obudowie paska rozrządu i on pokazuje temperaturę działania termostatu i widać to jak zacznie działać ok 95 stopni i wskazówka spada w dół. a wentylator w granicy 102 stopni się włączy to już na czerwonym polu. To opisałem jak jest w f. a silnik 1.4 zn
  8. no patrzyłem teraz też. sugerowałem się dwoma numerami katalogowymi bo po co 2 różne numery jak gwint ten sam. ja mam F i są wyraźnie opisane prawa i lewa. ok. sory jak na mieszałem.
  9. podając numer vin to tak jak byś auta już nie miał.
  10. c14nz oznaczenie literowe G kolor fiolet c14se. NC. fiolet c16nz. D. brąz c16se. NC. c18nz. E. fiolet c20ne. J. fiolet. na podstawie książki naprawy
  11. z tego co piszesz wynika ze to C16 NZ. Ale tym nie można się sugerować. na tabliczce identyfikacyjnej na belce przy chłodnicy znajdziesz co chcesz. pod literą i jest typ silnika a pod M jest numer do zamawiania części zamiennych. a wspomniany przez innych VIN to na jego podstawie w sklepie zamówią dany element.
  12. zakładam, że nie ma żadnych luzów na drążkach itp. Powiem co ja miałem. Jadąc sobie do przodu nawet ponad. km /h było ok. Wystarczyło cofnąć a już zaczynał się problem i jazda do przodu a kierownica na boki w jedną i drugą jakbym slalomem jechał i to po woli ustawało. Co się stało? Pękają osnowy w oponie to te sznurki były winne. Ale nie było wibracji auta. Wibracje miałem w firmowym dostawczym. Opony bywały bieznikowane ale też osnowa pękła z tym, że wyskakiwala taka bomba i to były wibracje z takimi kolysaniami na boki.
  13. j...bnij mechanika w łeb. kupiłeś jakąś podrobkę poduszki , jest za twarda. co ma się wypalać w tłumiku? a układ wydechowy zawieszony elastycznie i ewentualnie może dotykać w jakimś miejscu i może pukać na wolnych obrotach i to miałem Ale to słychać pukanie. a drgania silnika to pamiętam z dawnych lat i tych poduszek od prywaciarza. twarda guma.
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.