Skocz do zawartości

kperes

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    17
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O kperes

  • Urodziny 10.09.1991

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Model
    Opel Astra I
  • Silnik
    GSI1.8 16V 125 KM
  • Posiadasz LPG
    NIE
  1. Witajcie, mam podobny problem, z własnego doświadczenia stawial bym na poduszkę pod skrzynią biegów.
  2. Zobaczę choć wątpię, bo sprzęgło kompletne wymieniałem pół roku temu, dodam jeszcze że przy tym szarpaniu cały silnik się lata jakby się miał zaraz urwać. A wibracje są tak silne że na całym aucie je czuć.
  3. Hamulce są w porządku, jak holowałem auto pod dom na luzie nie było takich problemów.
  4. Witam mam, poważny problem, a mianowicie mój kadecik szarpie jak oszalały przy ruszaniu, nie miałem nigdy takich problemów, do wczoraj, kiedy zmuszony byłem awaryjnie hamować z dość dużej prędkości. Następnie przy próbie ruszenia auto zaczęło się powoli toczyć i strasznie strzelać i szarpać, tak jakby silnik chciał wyskoczyć z pod maski. Po chwili problem ustał, lecz po paruset metrach zaczęło dziać się tak nawet podczas jazdy. Na chwile obecną autem nie da się nawet ruszyć. Wszystkie biegi wchodzą normalnie sprzęgło pracuje dobrze. Proszę o pomoc, co to może być, gdyż nie chcę się jeszcze z moim kadziem rozstawać.
  5. A gdzie on sie znajduje, bo jedyny czujnik temperatury co znalazlem to z tylu za wtryskiem, ale on jest chyba tylko do licznika.
  6. Witam mam taki problem. Jak wszyscy widza pogoda za oknem sie zmienia i temperatury spadaja. Wiec do rzeczy, moj problem polega na tym ze do puki temperatura na silniku jest ponizej 75-80 ° moj kadecik gasnie na wolnych obrotach jezeli temperatura jest powyzej 80°(wychodzi poza niebieskie pole) silnik pracuje normalnie na wolnych obrotach. Zczytywalem bledy, wyszla sonda, sonde wymienilem bledy zniknely problem zostal, wyczyscilem krokowca nie pomoglo. Wydaje mi sie ze to cos ze ssaniem, tylko nie wiem czy da rade pomajstrowac cos ze ssaniem przy mono wtrysku. Prosze o pomoc.
  7. Witam, proponuje zaczac od sprawdzenia drożności układu paliwowego, najlepiej odczep przewód dostarczający paliwo do wtrysku i poproś kogoś żeby zakręcił wtedy silnikiem jak benzyna poleci pod ciśnieniem trzeba będzie szukać dalej, jak bedzie ledwo lecieć to masz gdzieś zagięty bądź zapchany przewód.
  8. Witajcie Mam nie typowy problem, a mianowicie pojechałem na wczasy ojca autem, żeby było taniej. No i stało się jestem na totalnej wsi. Kiedy postanowiłem pojechać do miasta na zakupy, stało się odpalił bardzo nie równo, pochodził parę sekund bez reakcji na pedał gazu, po czym zgasł i od tego momentu nic. Można kręcić rozrusznikiem do śmierci nawet nie pierdnie. Auto stało na dworze dwa dni ma pół baku paliwa, w tym czasie nie było opadów. Nie mam pojęcia co to może być a zanim będę ciągnąć go do "fachowca" i wpadać w koszty wole zapytać. Proszę o możliwą pomoc. Zmieniłem tytuł/ andrzej_m55
  9. jeżeli jest tak sama jak w astrze f 1.4 to tak.
  10. witam pogrzebałem dzisiaj trochę przy aucie, sprawdziłem kabel masy, klemy, wszystko z elektryką, wykręciłem rozrusznik, faktycznie szczotek prawie nie było, lecz zauważyłem, że gdy mam włączony zapłon i pobujam autem gasną mi kontrolki na desce rozdzielczej, cewka zapłonowa kopie prądem na odległość i podczas tego "bujania" słychać delikatne tyknięcia z jej okolic. Już naprawdę nie wiem co to może być? Proszę o pomoc.
  11. aku jest dobre prubowalem na nowym od diesla, bez zmian
  12. sprawdź też czy nie masz zagiętego któregoś z przewodów paliwowych.
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.