Skocz do zawartości

maersk

Forumowicz
  • Zawartość

    112
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O maersk

  • Urodziny 12.03.1989

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Szczecin
  • Model
    Opel Vectra B
  • Inna marka
    Opel Vectra
  • Silnik
    1.8 85KW 1998r
  • Nadwozie
    Hatchback
  • Posiadasz LPG
    TAK

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Jak masz czas i śrubokręt zarezaj wiązkę gdzieś coś się przetarło sprawdź masy czy są trochę zabawy zwróć uwagę na wtyczkę bezpośrednio do lamp kilka pinów podegnij przeczyść i pewnie znajdziesz problem
  2. maersk

    Wentylator Astra G

    Wtyczka wentylatora jak kolega wyżej napisał jeżeli będzie chodzić masz wykluczony jedziesz dalej do przekaźnika i jego rezasz możesz go zmostkować tak samo lub (patrz które zestyki\przewody) sprawdzić bezpiecznik
  3. maersk

    Zapalniczka

    Gniazdo zapalniczki masz standardowe jak rozumiem to jeżeli wsadzasz transmiter czy coś innego i masz luzy rozmontuj wkład kombinerki w rękę i trochę podegnij lub natnij i leki spaw nawet cyną robiłem tak i zdało egzamin
  4. maersk

    Zwarcie świec żarowych

    '''Kierunek przepływu prądu nie ma znaczenia dla świec żarowych. To zwykła opornica która po prostu zamienia prąd na ciepło. Natomiast co do wielkości alternatora i akumulatrora tez nie ma to kompletnie znaczenia. Kiedyś nawet mój kolega miał problem cały czas z odpalaniem auta przy dużych mrozach., Wiecznie akumulator slaby. A że miał aku z tira 220Ah to zapodał go na czas zimowy do bagażnika i nawet go nie przymocował tylko kable przedlużył i wszystko działało jak należy. Nie ma czegoś takiego jak dopasowanie aku do alternatora. Alternator ładuje w zasadzie aku tylko zaraz po odpaleniu przez pierwsze kilka minut prądem do około 20 amper. Więcej nigdy nie widziałem nawet przy aku mocno wyładowanym poprzez zostawienie na swiatłach mijania na tyle ze auto jeszcze odpaliło. Tak po 5-8 minutach prąd ładowania przy normalnej eksploatacji do ładowania aku to jakieś 3-6 amper. I tu to czy aku ma 60Ah czy 100 Ah nie ma znaczenia. Nawet żeby było śmiesznie wielkość altka jest zależna od tego jak dużo jest odbiorników w aucie. I np u nas w pracy mamy dwie sztaplarki i jeden dźwig i co?? Ano aku tam seryjne to są 74Ah a altki niewiele większe od silniczka od wycieraczek bo maja zaledwie 40 Amper. Tym bardziej liche bo u nas sztaplarki dość mało jeżdżą i często sa odpalane i gaszone. Czyli odpalam wykonuje prace w 2 minuty i gaszę i to samo za pół godziny czy godzinę itd. Już tu chyba pisałem ze w swoich autach co prawda z koncernu vag mam zamienione altki. Z 120 lub 140 Amperowych mam w touranie zalożony 220 Amperowy a w sharanie mam 180 Amperowy. W golfie mam tylko 140 czy nawet 120 jeszcze''' Pozwolę sobie odpowiedzieć może nie na wszystko ale na cześć Natomiast co do wielkości alternatora i akumulatrora tez nie ma to kompletnie znaczenia. -Ma znaczenie i to ogromne jeżeli akumulator będzie byt duży alternator go nie doładuje a powiem więcej będzie się bardziej pocił i szybciej zużywał bo alternator ma za zdanie po zapłonie dać nam napięcia na urządzenia plus doładować akumulator gdy ten będzie zbyt duży nie zostanie doładowany nawet na długim odcinku ''Nie ma czegoś takiego jak dopasowanie aku do alternatora'' -Oczywiście można to dwojako rozumieć dla laika nie ma znaczenia dla zawodowego elektryka samochodowego ma czyli co wychodzi na to że podłączysz każdy aku i będzie dobrze ?? błąd bo alternator ma swoje parametry i wydajność po to się sprawdza alternator np po regeneracji na stołach i określa się jago wartość. ''Alternator ładuje w zasadzie aku tylko zaraz po odpaleniu przez pierwsze kilka minut prądem do około 20 amper'' -Kompletna bzdura nie określisz jakim prądem !! chyba że podłączysz multimetr w czasie rzeczywistym akumulator jest ładowany cały czas ''I tu to czy aku ma 60Ah czy 100 Ah nie ma znaczenia. Nawet żeby było śmiesznie wielkość altka jest zależna od tego jak dużo jest odbiorników w aucie.'' -Bzdura ma znaczenie i to gruntowne Tak że kolego z szacunkiem nie wprowadzaj w błąd bo racji w poście jest 20%
  5. maersk

    Kadett E Swap z 1.6 na 1.8

    Prawda Pewnie już dawno kostka złomu
  6. maersk

    Uszkodzony wałek rozrządu

    Kolego udaj się do warsztatu w swojej okolicy ''W silniku C16NZ uszkodzeniu uległ wałek rozrządu. Uszkodziły się dwie krzywki i dźwigienki'' skąd masz wiedzę co się uszkodziło rozebrałeś ?? zmierzyłeś zobaczyłeś masło maślane
  7. Kolego zakładając że opisujesz faktyczny stan rzeczy musisz posłuchać mechanika ale.... możesz moja dobra rada jeżeli mechanik mógł nie mieć racji (mechanik mechanikowi nie równy) sprawdź ciśnienie sprężania to raz dwa zmień olej
  8. maersk

    Zwarcie świec żarowych

    Panowie Szanowni niestety gniewajcie się nie gniewajcie na mnie świeca żarowa działa na zasadzie typowej grzałki elektrycznej czy podamy jej plus z góry czy odwrotnie zawsze zaświeci nam dlatego do DIZLA potrzeba większy akumulator
  9. maersk

    Kadett E Swap z 1.6 na 1.8

    Kolego powiem tak z doświadczenia nie kombinuj jeżeli silnik jest 1.4 1.8 2.2|| przykładowo o danej mocy 100,200,300KM to taki ma być w innym przypadku czyli ingerencji w silnik, silnik dostaje po dupie zawory,wydech,mieszanka itd itd.......
  10. Kolego jako elektryk samochodowy mogę powiedzieć tobie to samo co kolega wyżej zamki centralne są sterowane minusem lub plusem( jest więcej opcji) wszystko zależy czy to jest centralny fabryczny czy lewizna ???? gdzieś jest przetarta wiązka po przekręceniu zapłonu drzwi dostają (plus lub minus) i się zamykają być może jest słaba masa a może być uszkodzony cały sterownik centralnego jeżeli jest fabryczny może ma wilgoć karoseria jest masą więc wykluczamy że zwarcie jest do masy znajdź centralkę wyczyść styk powinno pomóc w razie W napisz tu napiszę więcej
  11. maersk

    Problem z rozruchem

    Może być dużo przyczyn opisanej usterki kolega wyżej dał link który morze cię naprowadzić ja dodam od siebie trzeba sprawdzić ciśnienie paliwa,filtr paliwa,przewody wysokiego napięcia przewody elektryczne czy coś nie jest przetarte ciepłe kable mają inną oporność zimne inną skrzynkę bezpiecznikową czy nie ma syfu spotkałem się z taką sytuacją na warsztacie wszystko dokładnie wyczyścić powiem więcej może być usterka samego układu wtryskowego jedno-punkt też jest zasilany
  12. maersk

    Check i sonda

    Przepraszam za nieobecność postaram się pomóc dokładnie może jeszcze aktualnie mam pytanie czy autko posiada LPG lub czy było zakładane w niedługim czasie i jakiej firmy kupiłeś sondę
  13. maersk

    Corsa B X12XE - Zakłócenia w radiu po odpaleniu silnika

    Sprawa jest prosta musisz podłączyć zewnętrzne zasilanie do radia pozostaje jeszcze kwestia anteny. Najpierw spróbuj jeżeli masz możliwość podłączyć plusa zewnętrznego do radia tak samo masę
  14. maersk

    Check i sonda

    Jeżeli mówimy o autku opel corsa c nie jest to skomplikowany układ jeżeli masz komputer lub dostęp do komputera diagnostycznego sprawdź wartości rzeczywiste sondy jak pracuje kluczową rzeczą jest też z jakiej pułki kupiłeś sondę opelki c bardzo niektórych nie lubą sprawdzone z doświadczenia jest kilka sposobów na wyeliminowanie sondy
  15. maersk

    Zwarcie świec żarowych

    Trochę byłem zajęty ale jestem. Bezpiecznik zazwyczaj powinien być taki jak mówi instrukcja bądź schemat na obudowie bezpieczników na tą chwile samochód jeździ aku trzyma jest ok co do samej świecy wychodzi na to że działa jak kolega wyżej napisał na zasadzie grzałki nie ma tam nic skomplikowanego jedynie co jak dobrze zrozumiałem nie zgodzę się z kolegą kicajem bo ma znaczenie masa i plus Jedynie co naturalnie Afryki nie odkryłem spędziłem cały dzień i... jeżeli wszystkie świece żarowe są dobre a mamy podejrzenia że coś może się z nimi dziać typu rozładowuje akumulator od mechanika do mechanika każdy rozkłada ręce warto sprawdzić jak koledzy wyżej pisali jaki prąd pobierają świece żarowe między innymi jeżeli mamy cztery świece i trzy pobierają 7A a czwarta 11A to znaczy że mimo że grzeje jest uszkodzona sprawdzone
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.