Skocz do zawartości

maersk

Forumowicz
  • Liczba zawartości

    159
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana maersk w dniu 19 Styczeń

Użytkownicy przyznają maersk punkty reputacji!

Reputacja

2

O maersk

  • Urodziny 12.03.1989

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Chojna
  • Model
    Opel Vectra B
  • Inna marka
    Opel Vectra
  • Silnik
    1.8 85KW 1998r
  • Nadwozie
    Hatchback
  • Posiadasz LPG
    TAK

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Moim zdaniem cewka o ile nie jest wilgotna mokra itd itd... to jest sprawna...... to że masz bicie po obudowie cewki może świadczyć zarówno o źle dobranych świecach do przewodów lub odwrotnie świec do przewodu...pomierz rezystancje przewodów i rezystancje świec pomogę jak to zrobić dokładnie ale warunek jeden musisz mieć multimetr i wtedy bardzo szybko i prosto wyeliminujesz przewody,świece lub to i to i zostanie cewka juro nagram film poglądowy i wstawię
  2. A tu kurka może być świt opony to fakt aleee może być też świt nie szczelnej turbiny luźnego paska od alternatora raczej nie
  3. świece denso niestety te świece reklamowałem nie raz nie dwa oporność tych świec przed założeniem i po 40 minutowej pracy ślinika życzy wiele sobie do życzenia nie wiem wada fabryczna ale one jednym słowem się nie nadają do niczego moje zdanie z doświadczenia jest takie należy odpowiednio dobrać świece i przewody takie jak zaleca producent nie sugerować się niską ceną przewodów np że pasują do LPG itd itd izolacja samych przewodów może być dobra należy pomierzyć rezystancje przewodów oraz świec iskrowych na dzień dobry i po kilku godzinach pracy silnika może się okazać że 30% wartości przewody tracą na dzień dobry nie każda nowa świeca dobrze współpracuje z nowymi przewodami a nie kiedy jakość wykonania nowych przewodów życzy wiele sobie.......
  4. Piątek jest można słyszeć różne rzeczy a to może być nieszczelność szyby itd... i słychać świat... np
  5. A kurka wodna ciężko mi to opisać tak słowami ale co prawda masz racje w 100% wystarczy podać masę tam gdzie rozwiera np a tam gdzie ma rozwierać zmostkować z masą lub plusem... kombinacja tak technicznie tego nie opiszę ale trzeba dobrze zrozumieć może prościej na niektóre piny trzeba podać napięcie z niektórymi zmostkować tak aby obwód był zamknięty ale piszczyk w przyrządzie daje radę
  6. Tu byś musiał dokładnie opisać jakie autko jeżeli nie masz stopu wystarczy zmostkowanie przewodów we wtyczce odpowiednich......bo nie kiedy wtyczka odpowiada za stop rozłączanie tempomatu itd itd... itd...wtedy idzie wyeliminować czujnik jeżeli chodzi o pozycje tu już sprawa bardziej prosta dwa przewody plus i masa minus przyrząd lub kontrolka do ręki sprawdź czego brakuje minusa czy plusa
  7. No tu masz racje ja lubię to co robię niestety klienci są jacy są jedni są złotówki drudzy obryci w wiedzę gdzieś tam z innego warsztatu mimo wszystko trafiają do mnie na elektrykę a przecież ktoś inny powiedział co a nie zrobił xD inni mają swój jakiś tam komp diagnostyczny i uważają że wiedzą temat rzeka mało rzeka ocean ale... małą łyżka więcej się spożyje to bez 0,7 się nie obgada ja staram się rozumieć ludzi i dostosować się do klienta jeżeli znajdę wspólny język to zawsze zarobie nawet 50 zł na czysto a jak nie znajdę wspólnego języka odmawiam pracy bo wiem że stracę...
  8. maersk

    Mazda 6 2007 Czujnik VCS

    Ooo to tam będziemy rozkręcać tematy oby taki sam skład był jak tu to będzie ok
  9. Powiem szczerze w Chojnie jest to miejscowość tak usytuowana gdzie tak naprawdę masz do najbliższego serwisu Gorzów Wlkp lub Szczecin 65km a w całej okolicy elektrykę mało kto robi lub jak robi to tylko lutuje coś tam wiązkę wiadomo autko trzeba zostawić bo elektryka to nie jest od ręki a tu mam w okolicy w promieniu 30 km masę masęęęę małych miejscowości gdzie i mogę klienta do domu zawiść przywieść pożyczyć auto czy swoje prywatne czy mam na firmie forda starego a co do renomy wole jej nie mieć aby tylko jechało było dobrze i bez zwrotów a serwis nie kiedy mechanik,elektryk dlatego powiedziałem jak robię jedno to nie drugie
  10. maersk

    Mazda 6 2007 Czujnik VCS

    Nawet nie dopytałem widziałem tylko rachunek za czujnik ale ten co jest teraz jest jakiś krótszy to na bank w sumie sprawdzałem no takie ceny są ale całe życie człowiek będzie się uczył. Aaa nadkola nie raz opalarką paliłem wierciłem nie raz pękło heh bez względu czy to w karsie czy nowe na internecie mam tu mieszane uczucia co prawda bo wykonanie czasem jako sam materiał życzy sobie wiele do życzenia otwory czasem różnica jest 1cm czasem 1,5 takie hmm odlewy felerne nie wiadomo czasem nie docięte odpowiednio nie znam się jak to robią czy to made in china nie zagłębiałem się w to jedno jest pewne plastyki nadkola lepiej gdzieś ze szrotu nabyć i ch... pewność moim daniem 90% że będzie ok jeżeli autko jest nie po wypadku czy coś że krzywe itd ostatnio kupiłem gąbkę do T5 VW pod wtryskiwacze na niej są przewody i kostki to wtrysków ani włożyć ani nic na koniec załamała się na pół i ch... dopiero się udało zdjęcie poglądowe z internetu gdzie ona miała być pierwotnie a swoich nie zrobiłem brakło czasu
  11. No i fajrant przyczyną był czujnik temperatury po wymianie jak złoto jak na tą chwile nie mam żadnych podejrzanych aut co prawda szykuje się coś na jutro faceta słowa ''Będąc w domu auto potrafi normalnie kręcić rozrusznikiem zapalają się światła po kilku sekundach gaśnie wszystko samo''... ma go przyciągnąć, markę tylko dopytałem toyota . Powiedziałem sobie nigdy więcej żadnych wynalazków roboty po kimś ale to chyba choroba bo się znowu zgodziłem ;| jutro wrzucę fotki jak się facet nie rozmyśli co tam było...
  12. Wynika z tego że hmm myśląc z wiedzy komputera nie ma błędów związanych z przepustnicą gdyby coś się działo z przepustnicą jakieś tam oporności małe duże pokazało by coś zwarcie do masy lub sygnał nie ciągły itd... a jeżeli przepustnica wydaje mi się jest ok a spięte to jest razem żyłą to tylko czujnik coś pier... daje taki sygnał do ECU ale jutro pomierzę wszystko na spokojnie przyrządem na kostce od czujnika temperatury mam 5V autodata pokazuje że prawidłowe napięcie ale... czujność trzeba zachować Według mnie po oznaczeniu to B 24 ewidentnie to jest czujnik bo tak jak dobrze pamiętam oznacza się czujniki
  13. ...No ani tak ani tak znowu czuje koszta w kościach ;| no bo co zostaje w takim razie wskaźnik na desce rośnie czyli niby ok coś tam czyta z ECU czyli tak jak by prawidłowo, komputer diagnostyczny pokazuje -36 a znowu komp diagnostyczny czyta parametr z ECU ;| a ECU z czujnika ;\ czujnik 40 dyszki oby... w co wątpię bo było dobrze nie sądzę żeby uszkodził się po wymianie świec
  14. Moim skromnym zdaniem nie ma jest tylko jeden...jutro przyjrzę się sprawie jeden czujnik jest widać go zaraz po otwarciu maski ma dwa piny po wyjęciu wtyczki wskaźnik temperatury cieczy spada do zera
  15. Moja teoria jest taka sama jeżeli samochód się nagrzewa a temperatura cieczy (rośnie) -37 -38 -39 (bo np czujnik uszkodzony) to dawka wtrysku rośnie i aż zalewa świece i autko gaśnie...bo włącza sannie
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.