Skocz do zawartości

rafalgrzegorz

Administrator
  • Liczba zawartości

    10788
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    117

Ostatnia wygrana rafalgrzegorz w dniu 20 Wrzesień

Użytkownicy przyznają rafalgrzegorz punkty reputacji!

Reputacja

334

O rafalgrzegorz

  • Tytuł
    Rafał

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    ok. Kalwaria Zeb./ małopolska
  • Model
    Opel Sintra
  • Inna marka
    Opel Zafira Z18XE
  • Silnik
    X22XE, 104KW - 141KM
  • Nadwozie
    VAN "LUNA"
  • Posiadasz LPG
    TAK

Ostatnie wizyty

14823 wyświetleń profilu
  1. Wypadanie zapłonu to nie tylko świece i cewka - może być jeszcze wtryskiwacz, uszkodzone zawory itp. Ja bym najpierw zmierzył kompresje.
  2. Znajdziesz coś taniej? https://allegro.pl/oferta/opel-corsa-b-combo-1-2-1-4-kpl-katalizator-euro-2-7204083977?utm_feed=aa34192d-eee2-4419-9a9a-de66b9dfae24&utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=_mtrzcj_czesci_pla_czesci-samochodowe&ev_adgr=Części+samochodowe+-+Układ+wydechowy&utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=_mtrzcj_czesci|1539874513|g|c&ev_adgr=|98960299810|446186960630|&utm_term=aud-462909978407:pla-461336306831||-|-20852|&utm_content=|pla|mc:130780384-p:7204083977|&gclid=CjwKCAjw74b7BRA_EiwAF8yHFN0yYc_i5scDzcEumMF0S590_jHcjNtt
  3. A nie możesz sobie sam rozkodować nr VIN? Przecież jest opis jak to zrobić - tutaj też możesz - https://opel.7zap.com/pl/car/ Wpisujesz VIN dajesz szukanie i na końcu masz "informacje dodatkowe" Tam masz opis jakie autko wypuściła fabryka.
  4. Twój silnik jest dostosowany do oleju 5w30/40/ - 0w30 - producent nie przewiduje żeby z wiekiem stosować oleje typu 10 - 15 w.... - taka konstrukcja silnika. Sprzedawca na all... to nie producent silnika tylko zwykły handlowiec który ma coś do zbycia. Nieszczelności się usuwa a nie daje gęstszy olej a co do kosztów - to na all.. umiesz widzę szukać więc znajdziesz części dla siebie ale też sprawdź u lokalnego mechanika wartość robocizny z częściami bo może się okazać że będzie miał tańsze części. Owszem gęstszy olej może i nie będzie powodował zwiększonych wycieków ale też
  5. No cóż masz najgorszą do znalezienia usterkę układu chłodzenia. Ja tylko dodam że nie ma wyjścia tylko trzeba na kanale najlepiej sprawdzać na uruchomionym silniku - na macanego - inaczej wycieku nie znajdziesz. Oczywiście trzeba bardzo uważać bo będzie gorąco. Ja też z pół roku z podobnym problemem się bujałem - i przez przypadek wyszło że przewód od nagrzewnicy się pocił - a że leciało na rurę wydechową to i nic nie było widać. Ale najpierw bym szukał czy nie cieknie nagrzewnica jak kolega wyżej napisał.
  6. 1. To musisz szukać po szrotach - bo ori do Vivaro są z miarką coś takiego jak tutaj - https://allegro.pl/oferta/silnik-wtryski-f9q760-1-9-cdti-dci-trafic-vivaro-9146097265 2.Po prostu kup wycieraczkę z kompletem zaczepów i porządnie zapnij na uch ramienia.
  7. Ale po co, przecież przesuwasz o parę mm bez całkowitego odkręcania - tak żeby był dobry dostęp do śruby i odpowietrznika. Przy odrobinie szczęścia może się i układ nie zapowietrzyć - ale dla bezpieczeństwa przynajmniej to koło bym odpowietrzył.
  8. To nie wina nietypowego rozmiaru tylko obecnej jakości gumy. Po prostu obecnie opony szybciej się starzeją. W twoim przypadku nie można mówić że to wina słońca - bo - bo spękane są od wewnętrznej strony. Właśnie parę tygodni temu miałem okazję się przekonać że nawet Michelin po sześciu latach ma nie ciekawy wygląd, na zewnętrznej stronie nie widać tego tak bardzo ale wewnętrzna strona opony wyglądała podobnie, ostatnio kupiłem też nówki PRIMACY 4 i zobaczymy - bo mam zamiar za rok dokupić do kompletu (dwie mam Vredstein i tak nie wyglądają - co prawda 2 lata młodsze). Zoba
  9. Ale po co ty chcesz demontować podsufitkę, jak by było przejście przez poszycie dachu to by ułatwiło przeciek wody do wnętrza auta - ale to ja tak myślę - mogę się mylić. Myślę że zdjęcie listwy dachowej da lepsze rezultaty.
  10. Czasem jest tak że coś się samoczynnie wysunie a że nikt tam tak często nie zagląda to też i powstaje nalot który słabo przewodzi i dlatego robi się problem. Dodatkowo obecne oszczędności na materiałach doprowadziły do tego że i auta składa się ze słabych komponentów - przecież klient kupi i niech się martwi - byle wytrzymało gwarancje. Ja bym wszystko wyciągnął i całość potraktował sprejem do styków i składał na mokro. Chodzi mi o gniazda i piny - wilgoć sprzyja korozji połączeń elektrycznych. Koledzy też pisali o problematycznych kostkach podpięcia licznika w Corsach. Jako
  11. W prędkościomierzu. Inaczej na teście wskazówka pokazywała by skoki przy teście.
  12. Nie kazałem Ci szukać części zamiennych tylko żebyś sobie sprawdził po nr VIN jak autko wyszło z fabryki. Po lewej w katalogu ogólnym wpisujesz VIN i naciskasz baton "szukanie" - następnie gdy ci się wyświetli twoje autko na końcu opisu masz "DODATKOWE INFORMACJE" i drugi baton "Pokazać". W opisie mojego autka jest wszystko opisane.
  13. Tutaj sobie sprawdź jak twoje autko wyszło z fabryki po nr VIN - https://opel.7zap.com/pl/car/
  14. Ja myślę jednak że warto przyglądnąć się wcześniej zawiasowi i hamulcom - bo nie na darmo firma wsadziła soft zmniejszający moc. Ale zaznaczam jest to moje zdanie.
  15. A nie próbowałeś poszukać instrukcji obsługi swojego auta? Tam takie rzeczy na pewno są napisane.
Partnerem serwisu: Karty Plastikowe && Karty Plastikowe
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.