Skocz do zawartości

rafalgrzegorz

Administrator
  • Liczba zawartości

    10509
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    110

Ostatnia wygrana rafalgrzegorz w dniu 22 Marzec

Użytkownicy przyznają rafalgrzegorz punkty reputacji!

Reputacja

318

O rafalgrzegorz

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    ok. Kalwaria Zeb./ małopolska
  • Model
    Opel Sintra
  • Inna marka
    Opel Zafira Z18XE
  • Silnik
    X22XE, 104KW - 141KM
  • Nadwozie
    VAN "LUNA"
  • Posiadasz LPG
    TAK

Ostatnie wizyty

14292 wyświetleń profilu
  1. Owszem Astra Bertone cupe fajne autko ale też i nie najmłodsze - silnika 2,2 radził bym unikać bo mechanicy ich nie lubią. Ale to nie wszystko - tanie będzie bardzo zmęczone i pewnie tylko narazi cię na koszty. A dobra nie będzie tania i trudna do zdobycia. Na zachodzie często kupowana do zabawy czy sportu. Poszukaj nawet na tym forum info na temat bertonki bo są. Według mnie nie jest to dobry wybór na pierwsze autko - ale to moje zdanie.
  2. Ktoś kto ogarnie zawieszenie, koła jezdne i hamulce - ja nie wiem co tam masz zamontowane - 16 cali może nie wejść. Wygląda że ktoś zrobił tuning - albo już tak opuściła fabrykę - pod zamówienie. W końcu 2,0 turbo fajnie jeździ to i musi być bezpiecznie w łukach i się jakoś zatrzymać.
  3. Nie wiem na jakich kołach była homologacja u ciebie ale: Według "oponeo" powinny być 205/55/16 Coś za coś - chcesz zostawić felgi to musisz pożegnać się z komfortem - profil 45 to dość twardy kord - raczej na dobry asfalt niż dziurawe ulice. Opcją jest zmiana z 17 na 16 - gdzie trzeba dobrać opony do autka i kupić w komplecie z felgami - tak jak prawdopodobnie wyjechało z fabryki. Ale skoro też i zawieszenie jest obniżone - to tu już musisz do fachowca podjechać co u ciebie można zrobić żeby było trochę bardziej komfortowo. Jeszcze jedna rzecz im większa średnica felgi i niższy profil opony tym zawieszenie jest sztywniejsze i twardsze.
  4. A tak z ciekawości - kolega adaptacje przepustnicy robił? - Bo z elektryczną bez może być problem.
  5. Wygląda na to że częściowo znalazłeś przyczynę. Ale skoro nie masz układu ABS (tak twierdzisz w pierwszym poście) to przyglądnął bym się kolektorowi siły hamowania - nie ma ABS to on musi być - możliwe że on robi jakieś problemy.
  6. Skoro śledzisz to forum to na pewno trafiłeś na odpowiedź że czek nie musi się świecić - a autko pracuje źle. Ja bym sprawdził właśnie podpinając samochód u elektromechanika na kompletną diagnostykę silnika. Czek dopiero się zapali gdy czujnik przekroczy graniczne parametry mu przypisane.
  7. Ale jak mamy ci pomóc - wirtualnie się nie da. Co ty sam w tym temacie zrobiłeś oprócz nagrania filmu, z regulaminem mam nadzieje się zapoznałeś - - szukałeś na forum podobnych przypadków? - szukałeś u wujka google? Na co zwrócić uwagę? - Kompresor klimy. - Alternator. - Pompa cieczy chłodzącej. - Pasek napędu osprzętu oraz jego koła współpracujące. To powinien obsłuchać mechanik na żywo.
  8. Tylko może się okazać że nie będziesz mógł tych błędów skasować i będą wracać, a ECU dalej będzie szalał i włączał tryb awaryjny i nowe błędy.
  9. Nie wiem, nie znam się na nowych dieslach. Ale dołożenie elektroniki nie wyszło im na zdrowie. Dlatego jednak wole coś na benzynę. Zawsze dla taniości można LPG dołożyć.
  10. 1405 Uszkodzenie zaworu EGR 0141 Uszkodzenie w obwodzie grzania sondy ? 2 Ja zajął bym się sprawdzeniem wiązki przewodów. Ale te błędy też może generować błąd/uszkodzenie czujnika położenia przepustnicy. Ale jeszcze bym spróbował zrobić adaptacje przepustnicy - coś jak tutaj -
  11. Akurat tutaj masz zaciskany i chyba ciężko by było wymienić. Ale może kupiłeś taki jak na fotce niżej - czerwona strzałka oznacza spinkę którą się wyciąga i wyciąga czujnik.
  12. Jak są takie same oznaczenia literowe to powinien pasować. Mogą być inne mocowania silnika ale to sobie musisz sam sprawdzić sam słupek powinien być taki sam. Z resztą tutaj możesz sobie sam porównać jakie są różnice - https://opel.7zap.com/pl/car/
  13. Nie wiem - ale ludzie to składają. Sprawdził bym też okablowanie może tam jest problem.
  14. Kolego ale nikt ci wirtualnie tego nie naprawi. Trzeba odczytać błędy jakie zapisały się w sterowniku/komputerze silnika. Masz w miarę nowoczesnego diesla - więc bez kompa nic nie zrobisz - a co robiłeś i sprawdzałeś z tego co było na elektrodzie pisane. Te silniki który jest u ciebie napędza też inne modele opla - tam też bym szukał podobnych tematów - może być pierdoła a może być kosztowna usterka - era prostych diesli minęła.
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.