Skocz do zawartości

rafalgrzegorz

Administrator
  • Liczba zawartości

    11010
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    125

Ostatnia wygrana rafalgrzegorz w dniu 16 Lutego

Użytkownicy przyznają rafalgrzegorz punkty reputacji!

Reputacja

350

O rafalgrzegorz

  • Tytuł
    Rafał

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    ok. Kalwaria Zeb./ małopolska
  • Model
    Opel Zafira A
  • Silnik
    Z18XE 92KW - 125KM
  • Nadwozie
    MPV
  • Posiadasz LPG
    TAK

Ostatnie wizyty

15227 wyświetleń profilu
  1. Mi tu do głowy jeszcze przychodzi kostka stacyjki. Czasem zużyją się styki i przerywa na ułamek sekundy napięcie co może skutkować wyłączaniu się radia i podświetlenia które zaświeca się po podaniu zapłonu.
  2. Dlatego napisałem żebyś zmienił na inny filtr - nie wiem co za filtr montowałeś - ale uspakajało się po zakładaniu filtra Mann C30 163 tak na 15000km.
  3. Tak, powyżej 2500obr/min - spróbuj zmienić filtr powietrza. W firmowym Vivaro z tym silnikiem pomagało.
  4. Raczej 14,3 nie ma aku powinien mieć powyżej 12,5 - 13,2 V W nowych samochodach nawet za ładowanie alternatora odpowiada sterownik. Nie układ wzbudzenia alternatora. Gdy akumulator ma słabą pojemność nie wiadomo co może elektronika wyczyniać.
  5. Według mnie to spowodowało usunięcie twojego problemu. Miałem okazję jechać autkiem z uszkodzonymi amorami - nie życzę nikomu takich wrażeń - ale autko samo nie skręcało - chociaż wspomaganie w nim było mechaniczno-hydrauliczne
  6. Nie wiem przed czym kolega się broni - kontrola stanu aku może kosztować z 20pln. Myślę że warto wydać parę zeta niż czekać na nagły zgon aku. Mieliśmy tak w aucie służbowym - z dnia na dzień przestał działać, kolegę to sporo nerwów kosztowało.
  7. Marcin podałeś mu ori GM fartuchy do Zośki i gość zaniemówił gdy zobaczył cenę. Ale cóż będzie pewnie szukał zamienników które nie koniecznie będą pasowały.
  8. Bo pewnie kolega nie poczytał w instrukcji obsługi że wypala mu się DPF. Kolega poczyta sobie o swoim autku bo warto coś o nim wiedzieć i jak go obsługiwać.
  9. No i się wyjaśniło. Ale warto sprawdzić też jak pracuje alternator bo szkoda żeby diabli wzięli nowy akumulator. A tak ogólnie to miałeś szczęście bo słaby akumulator w nowych autach potrafi sporo zamieszania narobić. W Koninie masz kilka sklepów z akumulatorami które robią pomiary do podbicia gwarancji.
  10. Grzegorz kolega nie wie że grzanie szyby, wspomaganie, ABS, to dość spore odbiorniki prądu. Dlatego mu pisałem co powinien w pierwszej kolejności sprawdzić. Ale chyba najlepszą opcją będzie żeby odwiedził elektomechanika.
  11. A kolega też wpadł do dziury, najechał na krawężnik itp? I drugie pytanie - co już zostało sprawdzone i jakie błędy pokazał komputer diagnostyczny.
  12. Ja bym sprawdził altek i akumulator ale też wszystkie połączenia plusowe i minusowe od nich.
  13. Może być pompa, napinacz, kompresor klimy i alternator. Autko jest u ciebie więc i ty masz najłatwiej to sprawdzić zrzucając pasek osprzętu. A jazda na czymś takim może (nie musi) skończyć się awarią paska czy któregoś z wyżej wymienionych a co za tym idzie stracisz ogólnie chłodzenie i ładowanie.
Partnerem serwisu: Karty Plastikowe && Karty Plastikowe
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.