Skocz do zawartości

rafalgrzegorz

Administrator
  • Liczba zawartości

    10698
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    113

Ostatnia wygrana rafalgrzegorz w dniu 8 Lipiec

Użytkownicy przyznają rafalgrzegorz punkty reputacji!

Reputacja

327

O rafalgrzegorz

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    ok. Kalwaria Zeb./ małopolska
  • Model
    Opel Sintra
  • Inna marka
    Opel Zafira Z18XE
  • Silnik
    X22XE, 104KW - 141KM
  • Nadwozie
    VAN "LUNA"
  • Posiadasz LPG
    TAK

Ostatnie wizyty

14584 wyświetleń profilu
  1. Warto też poszukać regenerowanych skrzyń - są zakłady które się czasem reklamują ze sprzedażą takich - dają też normalne pisemne gwarancje i ceny też dość przystępne do ok 2000Pln.
  2. Nie wiem jak w "AH", ale u mnie w Zośce A na tyle występowały różne średnice i dwóch producentów BOSCH i LUKAS i tu może być problem. Następnie nadmierna sterylność - może uszkodzić gumę uszczelek przy montażu - smar ropopochodny powoduje że guma robi się miękka i po jakimś czasie tłoczek stanie w obudowie. Dlatego stosuje się specjalne smary do układów hamulcowych a tłoczek najlepiej wkręcić.
  3. Ja 2 razy zośce sobie brzeszczotem poradziłem. Tam jest delikatny stożek i bardzo delikatne wypustki.
  4. Najczęściej takie odgłosy dają przeguby przy kołach. Dlatego pisałem żeby je sprawdził mechanik.
  5. Może to ci coś wyjaśni. https://e-opel24.pl/produkt/olej-gm-skrzyni-biegow-z-uszczelka-mechanizmu-roznicowego-oraz-uszczelniaczami-1940182-93165290/
  6. Że co? Może jednak zmień mechanika. Na takiego któremu chce się, a nie tylko kasować kaskę.
  7. A co chciałeś się dowiedzieć? Bo jeżeli sprawy serwisowe to tylko ASO. A fabryczny wypust to tam właśnie sprawdzisz tylko musisz nacisnąć na końcu przycisk o dalszych informacjach.
  8. A próbowałeś sprawdzić VIN na stronie podanej 2 posty wyżej.
  9. Ja napiszę tak. Wydaje mi się że lepiej jest zrobić coś puki jeszcze coś można uratować niż czekać aż się rozleci i może pociągnąć sporo kaski. Dlaczego tak myślę? Bo załóżmy że wirnik turbiny stanie w tulejach łożyskowych i rozkalibruje obudowę - silnik może pociągnąć olej co może doprowadzić do rozbiegania, albo wirnik rozsypie się i poleci dalej do cylindrów. Ale to ja tak myślę, przynajmniej bym podjechał do jakiegoś speca co zajmuje się tylko turbinami.
  10. Silnik kulką musi trafić w gniazdo odbłyśnika, ustawi się w pozycji w jakiej masz ustawiony w kabinie nastawnik. Jest tylko chyba jedna możliwość wsadzenia go do lampy. Dajesz na "zero" i jedziesz ustawić światła. Bynajmniej ja tak mam w obu oplach - ale autka starsze.
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.