Skocz do zawartości

rafalgrzegorz

Administrator
  • Zawartość

    9626
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    85

Ostatnia wygrana rafalgrzegorz w dniu 4 Czerwiec

Użytkownicy przyznają rafalgrzegorz punkty reputacji!

Reputacja

250

O rafalgrzegorz

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    ok. Kalwaria Zeb./ małopolska
  • Model
    Opel Sintra
  • Silnik
    X22XE, 104KW - 141KM
  • Nadwozie
    VAN, "LUNA"
  • Posiadasz LPG
    TAK

Ostatnie wizyty

11591 wyświetleń profilu
  1. Tak. Albo regeneracja, albo wymiana na nowe części. Przy czym regeneracja wcale nie musi być tańsza od zakupu nowych części.
  2. rafalgrzegorz

    Z16XE bańka przy rurze powietrza

    Asterix - przecież wszyscy ci piszą żeby zaślepić szczelnie. Bo fałszywe powietrze przed przepustnicą ma znaczenie na pracę silnika.
  3. rafalgrzegorz

    Astra G - Nity ślizgów zderzaka

    Adaś ale zapomniałeś koledze jeszcze znaleźć odpowiednią nitownice. Np: https://www.castorama.pl/produkty/narzedzia-i-artykuly/narzedzia-reczne/zszywacze-gwozdziarki-i-nitownice/nitownice/nitownica-macallister-do-nitow-aluminiowych.html Albo: https://www.castorama.pl/produkty/narzedzia-i-artykuly/narzedzia-reczne/zszywacze-gwozdziarki-i-nitownice/nitownice/nitownica-do-nitow-zrywalnych-topex.html
  4. rafalgrzegorz

    1.0 43kW 12V Z10XE Corsa C - Z10XEP

    Czyli mechanik dał ciała robiąc z silnikiem. Dawniej uczyli mechaników dokładnej weryfikacji części oraz osprzętu silnika przy takich remontach - nie mówiąc o dokładnym myciu. Zwłaszcza że wszystko było wykręcone na wierzchu.
  5. Możesz spróbować podpytać tutaj - https://www.e-sklep-laser-sinex.pl/pl/p/Adapter-wysokiego-cisnienia-do-klimatyzacji-samochodowej-GM-M10x1.25%2C-port-serwisowy-klimatyzacji%2C-zlacze-klimatyzacji-wysokiego-cisnienia/3640 Mają sporo rzeczy do klimy - zawory shradera lub całe zawory serwisowe.
  6. Tak się zastanawiam czy jeżeli autor tematu zapoznał by się z regulaminem to nie pisał by tego tematu w dziale silnika. Temat przenoszę do odpowiedniego działu.
  7. Kolega tyle lat na forum i jeszcze nie zapoznał się z forum?
  8. rafalgrzegorz

    1.0 43kW 12V Z10XE Corsa C - Z10XEP

    Ja bym odkręcił listwę wtryskową i sprawdził jak podają paliwo wtryskiwacze. Komputer diagnostyczny może nie widzieć że coś blokuje wtrysk, iskra jest skoro na plaku pali. Może jest jeszcze dołożony jakiś inny układ blokady zapłonu - dodatkowy alarm zabezpieczający.
  9. rafalgrzegorz

    Opel Astra G UBEZPIECZENIE

    Właśnie tak. Za brak przeglądu, kradzież otwartego auta, łyse opony a nawet inny rozmiar opon niż zalecane przez producenta pojazdu (gdy w specyfikacji modelu nie są w rozmiarze zamiennym). A i jeszcze najważniejsze - gdy celowo spowodujesz zdarzenie/kolizje/wypadek drogowy, lub innym pojazdem uszkodzisz swój pojazd (żona, dziecko uszkodzi inny twój pojazd a w obydwóch figurujesz jako współwłaściciel/właściciel. Jeszcze jest jedna rzecz TU może zażądać od ciebie zwrotu kosztów naprawy szkód jakie zrobiłeś takim pojazdem (ogrodzenie, słupek drogowy, oświetleniowy jak też akcji służb wezwanych do usunięcia zagrożenia). A wystarczy nie mieć przeglądu, lub rzeczoznawca stwierdzi że auto przed zdarzeniem nie było sprawne technicznie.
  10. rafalgrzegorz

    Opel Astra G UBEZPIECZENIE

    To już musisz małymi literkami poczytać w "ogólnych warunkach" danego TU.
  11. rafalgrzegorz

    1.0 43kW 12V Z10XE Corsa C - Z10XEP

    Już pisałem że pompa nie koniecznie musi być problemem. Dlatego pisałem o pomiarze ciśnienia paliwa na listwie wtrysku. A rozrząd na pewno poprawnie założony? Jak kręci silnik - lekko czy czuć kompresie. Wszystkie czujniki do silnika podpięte.
  12. O właśnie dobrze że kolega czuwa - zapomniałem napisać o wentylatorze - sorki.
  13. rafalgrzegorz

    1.0 43kW 12V Z10XE Corsa C - Z10XEP

    Czyli coś z układem w zasilanie paliwa. Kolego nie wymieniać pompy tylko sprawdzić ciśnienie paliwa i gdy go brak dopiero zabrać się za nią. Bo jeszcze zostaje układ wtryskowy - czyli wtryski i sterowanie nimi,
  14. Nie kolego, tak się nie odpowietrza. Zalewasz płyn odpalasz silnik i na wolnych obrotach czekasz aż cały układ się powoli odpowietrzy. Oczywiście trzeba kontrolować stan płynu w zbiorniku wyrównawczym, ewentualnie powoli odkręcając korek uzupełnić na ruchu - ale trzeba uważać bo płyn może być gorący.
  15. rafalgrzegorz

    1.0 43kW 12V Z10XE Corsa C - Z10XEP

    To trzeba spróbować by wykluczyć problem z wtryskiem i sprawdzić ciśnienie paliwa.
Partnerem serwisu: fabryka kart plastikowych LiderKarty
×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.