Skocz do zawartości

cinek1111

Forumowicz
  • Liczba zawartości

    142
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    2

Ostatnia wygrana cinek1111 w dniu 7 Marzec

Użytkownicy przyznają cinek1111 punkty reputacji!

Reputacja

2

O cinek1111

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Lublin
  • Model
    Opel Astra III
  • Inna marka
    Brak
  • Silnik
    Z18XE
  • Posiadasz LPG
    TAK

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Pewnie, że można wymienić. Osobiście w swojej astrze wymieniłem na fanfare tj. podwójny z astry G. Z tego co pamiętam musiałem kupić 2 kostki do klaksonu z astr g, kable poprzecinałem, zlutowałem i szeregowo podłączyłem. Działa od 8 lat. ps. oryginalnie klakson w astrze h to śmiech, wstyd trąbić:) W mojej występował tylko 1 klakson , znajdował się przy chłodnicy od strony pasażera
  2. Witam Od jakiegoś czasu mam problem z zapachem benzyny w kabinie( astra H 1.8 125KM, Z18XE) Paliwo czuć przy klapce paliwa oraz w bagażniku. Pod spodem koło baku czy przy pompce paliwo nic nie czuje. Przeczytałem sporo tematów na ten temat. Wyciągałem cały bak i nigdzie nie widać przecieków, a ni nie czuć tam paliwa. Do tej chwili wymieniłem korek wlewu paliwa i nie pomogło. Wymieniłem wlew paliwa na używany również nie pomogło. Panowie pomóżcie gdzie dalej szukać? Jakiś zawór odpowiada za opary paliwa? Czy to może być filtr węglowy do opar? Nowy wlew paliwa w ASO ponad 1200 zł, filtr oparów koło 200 zł, ale nie jest dostępny w PL. Jak sprawdzić czy elektrozawór oparów paliwa przy silnika chodzi poprawnie?
  3. W mojej Astrze po uruchomieniu i kawałku odjechania też jest jakiś dźwięk. Nigdy się nie interesowałem co to jest, bo nie widziałem z tym problemu.
  4. Po wpisaniu numeru wyskakuje ta. https://euro-klima.pl/24466994-kompresor-gm-wd-383601234.html
  5. Nie lepiej kupić nowy? W ubiegłym roku wymieniałem u siebie kompresor klimatyzacji. Nowy DELPHI kupiłem sam za 852 zł (mechanik oferował ten sam za 1650 zł). Łącznie wymiana wyniosła mnie około 1400 zł w tym kompresor. Na szczęście nie trzeba było płukać układu. Mój mechanik twierdził, że bez sensu kupować używany czy regenerowany, bo nie wiadomo ile one pochodzą. Często przywozili do niego regenerowane i po niecałym roku wracali, bo sprężarka padała. Osobiście radziłbym kupić Ci nową. Szukaj po numerach sprężarki - tak kupiłem o wiele taniej niż na aledrogo.
  6. Dla mnie tak jak puściłem było lepszym rozwiązaniem. Oczywiście każdy zrobi tak jak uważa, moje jest tylko przykładowe. Chciałem podsufitką schować, ale miałem za gruby kabel i się odkształcała podsufitka. Adapter 12V na 5V gdzie masz nad lampką? U mnie wszystkie kable schowane są pod zapalniczką. Jedynie leci 1 kabel do wideo rejestratora , aby go zasilić. Jak dla mnie to estetycznie wygląda. Wstaw zdjęcie jak to wygląda, z chęcią zobaczę.
  7. Schować gdzie? Gdzie napisałem, że ciągnąłem masę z dołu? Ja podłączyłem tam inni mogą sobie podpiąć gdzie tylko chcą. Mi było tam najwygodniej.
  8. Poniżej przedstawiam krok po kroku jak zamontować zasilanie do wideo rejestratora w Oplu Astra H, który włącza się tylko po zapłonie – po wyłączeniu zapłonu prąd jest odcinany. W celu montażu potrzebny jest: 1. Adapter 12V na 5V z wyjściem na USB (kupiłem przez internet koszt około 33,00 zł) 2. Przekaźnik wraz z gniazdem przekaźnika (koszt około 8 zł) 3. Kawałek kabla w celu przedłużenia kabli 4. Lutownica 5. Taśma izolacyjna i mocna taśma dwustronna 6. Klucz na torx (wielkości nie pamiętam) 7. Gniazdo bezpiecznika z przewodem – bezpiecznik 5A 8.Kabel USB z gniazdem na mini USB (osobiście kupiłem 3 metry za około 35 zł) Krok 1 Demontujemy pokrywkę pod hamulcem ręcznym. Po prawej i lewej stronie plastiku do lewarka zmiany biegów odkręcamy 2 torxy. Po odkręceniu możemy już ściągnąć obudowę dookoła lewarka. Delikatnie ją ciągniemy do siebie i na boki. Bez problemu powinna wyjść z zaczepów. Plastik przekręcamy na mieszku biegów na bok, tak aby nie przeszkadzał( nie trzeba demontować mieszka lewarka biegów) Krok 2 Po uporaniu się z osłoną odpinamy kostki z gniazda zapalniczki oraz podświetlenia i odkładamy na bok zapalniczkę. W tym momencie możemy wymienić żarówkę od podświetlenia zapalniczki, jeżeli jest przepalona. Krok 3 Możemy się brać teraz za lutowanie przewodów do gniazda przekaźnika w poniższy sposób: 1. Do gniazda 86 (plus) z przekaźnika dolutować kabel z bezpiecznikiem 5A, następnie dolutować do podświetlenia zapalniczki 12V – czarny cienki kabel pojedynczy w kostce. 2. Do gniazda 85 (masa) zlutować przewód wraz z przewodem koloru brązowego z gniazda zapalniczki. (Najlepiej sprawdzić dokładnie miernikiem który kolor to napięcie 12V) 3. Do gniazda 30 (plus) zlutować przewód wraz z przewodem koloru pomarańczowego z gniazda zapalniczki. 4. Do gniazda 87 zlutować przewód plus z adaptera w moim przypadku przewód koloru czerwonego. 5. Gniazdo 87a zaizolować. Oczywiście wszystkie zlutowane kable zabezpieczamy izolacją. Akumulatora nie odpinałem, jedynie zwarłem masę z plusem przez przypadek i przepaliło mi bezpiecznik zapalniczki. Po wymianie działało wszystko tak jak należy. Po podłączeniu powyższych kabli zostaje nam minus z adaptera. Osobiście przedłużyłem kabel od niego i podpiąłem masę do śruby, która trzyma lewarek zmiany biegów ( 4 śruby go trzymają) odkręciłem jedną ze śrub, dodałem 1 podkładkę i pomiędzy podkładki włożyłem i ścisnąłem przewód (można oczywiście założyć specjalną końcówkę, ja takiej nie miałem). To raczej najlepszy sposób aby znaleźć tam masę, a nie chciałem kolejnej podpinać pod gniazdo zapalniczki. Krok 4 Po zlutowaniu przewodów wpinamy przekaźnik do gniazda przekaźnika i za pomocą taśmy dwustronnej można przykleić adapter do plastiku w głąb deski rozdzielczej. Przewód USB idealnie wychodzi z drugiej strony od nóg pasażera (śmiało można tam włożyć rękę). Układamy przewody tak aby nie wciągnął ich drążek podczas zmiany biegów. Na tym etapie przed złożeniem osłon, można sobie sprawdzić czy wszystko działa tak jak należy. Po podłączeniu urządzenia i przekręceniu zapłonu powinien się już wideo rejestrator włączyć. Krok 5 Montujemy w odwrotnej kolejności wszystkie osłony, wkręcamy torxy i zamykamy pokrywę. Pociągnięcie przewodu USB do wideo rejestratora: Krok 1 Zdemontować schowek – po otwarciu schowka odkręcić 4 torxy, następnie przy wyjmowaniu odłączyć kostkę oświetlenia schowka. Krok 2 Zdemontować boczek poduszki powietrznej przy szybie. W tym celu podważyć z dwóch stron napis Airbag najlepiej czymś plastikowym aby nie porysować ( używałem narzędzi tapicerskich plastikowych). Na około 1 cm powinien się wysunąć. Następnie delikatnie podważyć od góry boki osłony słupka i odgiąć. Powinna bez problemu zejść, trzyma ją 2 lub 3 zaczepy. Krok 3 Czas pociągnąć kabel do urządzenia. Osobiście nie przepuszczałem kabla pod podsufitką, ponieważ miałem gruby kabel i podczas podważania podsufitki to się odkształcała i sobie darowałem. Przewód puściłem pod osłoną przeciwsłoneczną, w słupku, poniżej za uszczelką jest idealna szpara gdzie przeciągnąłem kabel. Nadmiar kabla schowałem pod schowkiem. Pozostaje tylko złożyć słupek i włożyć schowek.
  9. Potrzebuje porady jeszcze. Kupiłem gniazdo przekaźnika i zauważyłem że jest zmostkowany 86 z 85 i martwi mnie czy to jest poprawnie.
  10. Tutaj już wiem co i jak i nie będę kombinował. W głowie już jest obraz:). Czyli 3A bezpiecznik wrzucić, czy lepiej 5A?
  11. Możliwe, że się pojawi. Powiedz mi jeszcze ile amper bezpiecznik ma mieć. Kable szybkozłączkami podepnę do zapalniczki czy lepiej lutować?
  12. Dzięki za pomoc. To muszę kupić kabel z bezpiecznikiem, przekaźnik z gniazdem i w sobotę będę montował. No i żarówkę do podświetlenia, bo nawet nie wiedziałem, że spalona.
  13. Może faktycznie dla własnego spokoju zamontuje przekaźnik tylko proszę o mała pomoc bo 1 raz to będę robił. Zakupiłem podobny adapter 12V na 5 V Kupić trzeba taki przekaźnik + gniazdo przekaźnika? czy taki przekaźnik z bezpiecznikiem? Znalazłem na innym forum taki opis podłączenia 86 plus 12v z oświetlenia zapalniczki 85 masa 30 plus 12v z zasilania zapalniczki 87 urządzenie które chcę zasilić 87a wolne Możecie mi napisać czy takie podłączenie jest poprawne? Podłączył bym najpierw przekaźnik po nim adapter i od adaptera kabel USB
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.