Skocz do zawartości

progressowy

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    11
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O progressowy

  1. Już smigam do Twojego wątku. Z ciekawością poczytam o tym zczytywaniu błedów domowym sposobem. Jak podrzucisz link do tematu :"test mode" bede wdzieczny,bo za nic w swiecie nie moge sie dokopac do tego postu. Pozdr. Znalzłem
  2. Witam. Mam zapytanie. Czy w oplach jest cos takiego jak ukryte menu OBD? Dzieki ktoremu można podejrzec np. ładowanie,ilość paliwa w zbiorniku w litrach,temperature silnika,obroty,temperature oleju itd? W poprzednim aucie bmw e60 mozna było wyswietlic te wartości poprzez odpowiednie wcisniecie przycisku miedzy zegarami od kasowania przebiegu dziennego. Wprowadzalo sie sume cyfr z VINu i miało sie dostep do wyzej wymienionych informacj na wyswietlaczu środkowym.
  3. mnie by to zmartwiło bo ja po pół roku dolewałem litr oleju i przejechane ok 5000km a jak gazownik zrobił analizę spalin to się za głowę złapał że tyle oleju w spalinach... a po odkręceniu korka, jak już pisałem, wszystko było ok. A co Ty kolego wierzysz druciarzom? Ciekawy jestem w jaki sposób druciarz stwierdził obecnosć oleju w spalinach? Ochlapał go olej jak wkładał druta w wydech? Niech lepiej wyreguluje pozadnie skład mieszanki(dawki) a nie wmawia,ze auto jest do kitu a instalacja lpg bez skazy. Stara spiewka partaczy.
  4. Dokładnie jak przedmowcy. Sprawdz egr. Mi też sporadycznie na 1-2 sekundy pojawiał samochodzik z kluczem. Po wymianie egr problem znikł.
  5. To co napisze nie jest złośliwe lecz przestroga!!!Nie kupuj oleju czy tez filtra oleju w pierwszym lepszym sklepie. Miałem przygody z zakupionym przez allegro olejem. Ludzie którzy naprawde maja wiedze beda tak samo przestrzegali jak ja. Jesli chcesz wymieniac sam lub w jakims warsztacie(nie aso) to udaj sie po olej do serwisu tam po vinie dobiora odpowiedni olej wraz z filtrem. W serwisach są promocyjne tzw. usługi błyskawiczne. Np za wymiane oleju wraz z filtrem w VC z18xe zapłaciłem 199zł.
  6. Po pierwsze sprawdz okablowanie. A tak na początku to skad wiesz ,że problem tkwi akurat w drugiej sondzie za katem? U mnie sonda przycinała się w efekcie wywalało checka. Przyczyną złej pracy sondy okazał sie wynalazek ekologiczny pt.: EGR. Zasysał minimalne ilosci powietrza. Po wymianie egr na nowy,sonda ożyła a check znikł. Popatrz,przysłuchaj sie może i u Ciebie zasysa. Nie w kazdym przypadku podpieta diagnoza wskaże nam przyczyne usterki. U mnie pokazywała nieprawidlową prace sondy. Podmieniłem,niestety dalej to samo,poruszyło mnie lekkie syczenie po prawej stronie w komorze silnika. Okazało sie strzałem w 10tkę. Niestety koszt zaworu niemały o 237zł. Jeśli pomoże...wiesz co kliknąć?
  7. Mi egr zasysał lewe powietrze. Po zaślepieniu sonda zaczeła pracować dobrze. Ale pojawił sie check. Po podpieciu diagnozy błąd "brak komunikacji egr". Nie oznacza to,że zakszkodzi to silnikowi. poniewaz jestem uczulony na tego typu kontrolki,nieprawidłowosci zamowiłe i załozyłem nowy zawór. Checka nawet nie musiałem kasowac diagnoza bo po 3cim odpaleniu po wymianie sam zgasł. Usunąłem adres allegro/ andrzej_m55
  8. U mnie w vectrze c z18xe ze stagiem minimum to 20 stopni. Na moją prośbe oszukali programem wskazanie czujnika temperatury o 15stopni i teraz jest tak jak chciałem. Sam decyduje kiedy jade na gazie. Po nocy włancza sie po 2 sekundach od rozruchu. Jesdnak warto tak od razu nie ruszac poczekac pare chwil na jałowym lub przejechac na pb troszku i wtedu zapodac gaz. Zapobiegnie to szybszemu zuzyciu parownika no i nie bedzie poszarpywał.
  9. Dzis podpieta diagnoza do vectry c z18xe z gazownią. Błąd EGR (nie pamietam numeru)-brako połączenia (czy cos podobnego). Nadmienie, ze wczesniej wyrzucało checka z powodu zlej pracy sondy. Sonda zaczela pracować po zaslepieniu EGR (syczał,zaciagał lewe powietrze). Przeczyscilismy, sprawdzilismy zaslepke oraz okablowanie. Ponownie wywaliło po przejechaniu ok30km checka z błedem EGR. Kupić nowy zawór EGR? Np. ten: http://moto.allegro.pl/item1044450614_egr_zawor_recyrkulator_opel_vectra_astra_delphi.html Pytam,poniewaz tani to on nie jest. Czy to możliwe,ze sie spalił po zaślepieniu? Check nie zapala sie odrazu. Zapala sie po przejechaniu jakiegos tam dystansu. Niezaleznie czy goracy silnik,czy zimny. Silnik pracuje dobrze,nie faluje,ma moc.
  10. Tu znajdziesz bardzo dużo opini o silnikach 1,4tsi: http://forum.octaviaclub.pl/search.php?mode=results
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.