Skocz do zawartości

noehmi

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    2
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O noehmi

  • Urodziny 11.11.1984

Informacje o profilu

  • Płeć
    Kobieta
  • Model
    Opel Vectra C
  • Silnik
    1.9 cdti 120km
  • Posiadasz LPG
    TAK
  1. jestem z Wroclawia i moze zamulam auto...bo duzo jezdze po miescie ale najbardziej ciekawi mnie tylko to czy ten caly zawor ma cos wspolnego z filtrem??? w oplu nie chcieli mi wyciac - bo takich rzeczy nie robia, dlatego przystalam na czyszczeniu teraz to juz tylko musze kogos znalesc zeby mi go wycial bo jezdzic co tydzien na czyszczenie nie jest fajne moze ma ktos namiary na kogos sprawdzonego we Wroclawiu??
  2. Witam I bardzo prosze o porady Tylko niech moderator nie usuwa mi tematu bo przeglądałam to forum kilka godzin i akurat nie ma nic tu na temat mojego problemu Posiadam opla vectre C 1.9 CDTI 120KM z 2004 roku Okazalo się, ze mam zapchany filtr cząsteczek stałych - badanie diagnostyczne w Oplu Koszt czyszczenia filtra - 500zl Filtr mi wyczyscili, wszystko pieknie, auto odzyskalo moc. Po przjechaniu ok 300km auto wchodzi w tryb awaryjny, zapala sie klucz. Jsde z powrotem do opla. Podlaczaja auto pod komputer i tu niespodzianka - filt czasteczek mocy zapchany w 60 %. Facet kilka razy "przygazowuje" mi auto 60% spada do 40%. Niby twierdzi, ze szybko filtr sie czysci ale nie jest w stanie na miejscu mi stwierdzic dlaczego zapchal mi sie w przeciagu tych 300km. Zostawiam auto - muszą w nie zajrzec, tym bardziej, ze wszystkie parametry silnika na komputerze niczego nie wskazują. Wszystko jest ok. Twierdza, ze odezwa sie na kolejny dzien I tak" facet dzwoni, mowi, ze mam do wymiany jakis zawor sterowania turbiną - koszt 800pln. Mysle no ok - niech mi wymienia, ale facet po kilku sekundach stwerdza, ze na moim miejscu w ogole wycial by filtr bo nawet jak wymienia mi zawor to ten filtr moze zapchac sie ponownie i po drodze moze mi sie popsuc jakas kolejna "rzecz". Wiec teraz moje pytanie do Was?? Czy faktycznie mogl mi pasc ten zawor sterowania turbiną i dlatego filtr sie ponownie zapchal??? Czy facet z opla nie jest pewnie moze co moglo sie stac ze filt sie ponownie zapchal skoro stanowczo twierdzi, ze nawet po wymianie tego zawora cos ponownie mi sie popsuje?? Co wlasciwie mam robic?? Czy jak wymienie zawor to z filtrem moze byc juz ok?? Czy moze faktycznie go wyciac???
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.