Skocz do zawartości

Mark79

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    37
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O Mark79

Informacje o profilu

  • Model
    Opel Vectra C
  • Silnik
    1.9
  • Nadwozie
    kombi
  • Posiadasz LPG
    TAK
  1. Już jest wszystko ok, rzeczywiscie nalezało przepisac do sterownika klime i abs, po tej operacji udało się bledy skasowac i juz sie nie pokazują. A co do chipa to po świetach kolega odezwie się do Ciebie. Pozdrawiam
  2. Po podmianie zapalił od strzała. Wszystko chodzi ładnie, na zimnym ciagnie już z samego dołu. Ale ciągle świeci się check, błedów immo brak,ale wyzuca ciągle błąd wentylatora 1 i 2, co jest nie tak? Nie da rady skasować tył błędów. Powiedz i czy mozna zachipować ten silnik? Znajomy chciałby mieć kilka konikow więcej, ale dopiero po nowym roku.
  3. Modół imo już był zmieniany, na nowo programowany, bez rezultatów. Kable sprawdzone niby ok. Sterownik zamówiony kompletny, jutro rano powinnienem juz miec. Co do innych objawów zauwazyłem że w momencie kiedy silnik jest zimny to turbo jak by załanczało sie od 2200 obrotów, dostaje wtedy kopa, a poniżej jak by turbo nie pracowało. Na rozgrzanym silniku ciągnie równo, od 1500-1600 obrotów. Innych błedów brak.
  4. Witam Znajomy ma mały problem z Oplem Astrą 1.7 dti, 75km 2000r., a mianowicie wyrzuca błędy P 1690 (sterownik silnika) B 3059 (immo) Obydwa bledy pojawiają się jednocześnie. Co do auta bywają problemy z jego zapaleniem, czasami potrzeba pokręcić nim i dopiero za 20 razem załapie i będzie chodził a tak, zapali i po dwóch sekundach gaśnie. Bywa tak, że zapali za pierwszym razem i nie gaśnie, i nie wyucza błędów, ani w sterowniku ani w immo. Wówczas przed zapaleniem zapala się na chwilę kontrolka silnika, przy włączonym zapłonie i gaśnie. Kiedy występują problemy z zapaleniem kontrolka silnika wogole przy włączonym zapłonie nie pojawia się. Wszystko sprawdzone z góry na dół i jest w porządku, i gdzie szukać przyczyny? W blokach pomiarowych z immo widać, że przy pojawiającej się kontrolce silnika, w pozycji komunikacja z ECU widać ze jest, a kiedy kontrolka nie pojawia się wówczas w tej pozycji jest brak komunikacji z ECU, Ale sprawdzając miernikiem linię między ECU a IMMO to jest w porządku. Co o tym sądzicie?
  5. Kolega Kicaj ma racje to jest forum a nie portal randkowy, masz problem, chcesz czegoś dowiedzieć sie pisz na forum. Nie masz na to chęci, czasu, jedz do warsztatu co ogarniają opla. W sumie od tego bym zaczął na Twoim miejscu.
  6. Do diagnozy opla tylko tech2 lub opcom, a nie zaden elm. Bywa tak że ELM nie widzi wszystkich błędów, a te które odczytuje to bywa ze sa pod innymi kodami. Podjedz lepiej gdzies na porzadnego kompa.
  7. To fakt, nie każdy chce robić ten silnik, ale to za sprawą tego że nia mają pojęcia. W Tune-Soft, bez problemu ogarniają temat Multijeta
  8. A jakiej firmy wrzucales filtry? głównie chodzi mi o paliwa, z filtronem bywają problemy.
  9. A spruboj wyciągnąć egr i go przeczyścic
  10. Możesz spróbować przeczyścić filtr, ale chyba póżniej bedziesz musiał wyzerować jego wartosci. A jeżeli czyjnik, to wymiana, adaptacja i wypalanie filtra. Bez kompa nie obejdzie się. Ale czy bedzie to miało sens wątpię, tak jak kolega wyzej pisze usunąć. Pożniżej link do jednych z firm co tym zajmują sie. www.tune-soft.pl
  11. Mi to wygląda na filtr DPF, uważaj z tym gaszeniem silnika, gdyż podczas pracy załancza się cykl wypalania i zwiększa się spalanie. Podczas regeneracji nie można gasić silnika, bo zapcha filtr calkowicie i będziie do wywalenia. Najlepiej spróbój przejechać się w jakołś dłuższą trasę tak z 30 min min, od momentu kiedy silnik bedzie juz nagrzany. Poszukaj na forum odnośnie DPFA, w vectrze jest podobnie
  12. Poniżej link do wyszukiwarki codów, apisujesz 4 pierwsze cyfry http://engine-codes.com/P1225.html
  13. Podobno Woliński jest dobry, tak szłyszałem ale nie jest tani. poniżej link do nich. http://www.wolinski.com.pl/ Jest jeszcze jakiś gość w okolicach majdanu sieniawskiego, znajomi go chcwalą.
  14. Ja bym jednak wstrzymał sie i poszukał innego zakładu.
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.