Skocz do zawartości

synchiushyn

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    37
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    2

Ostatnia wygrana synchiushyn w dniu 28 Lipiec

Użytkownicy przyznają synchiushyn punkty reputacji!

Reputacja

4

O synchiushyn

  • Urodziny 20.01.1980

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    NE
  • Model
    Opel Signum
  • Inna marka
    Wierny tylko jednej.
  • Silnik
    Z19DTH 150 KM CDTi
  • Nadwozie
    HATCHBACK
  • Posiadasz LPG
    NIE

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Witam. Po zimie zaczął złuszczać się lakier z lewej obudowy lusterka. Wyglądało to nie ciekawie. Denerwowało mnie to. Postanowiłem zrobić z tym porządek. Kupiłem na jednej z pospolitej aukcji od użytkownika AUTO-WALD1 obudowę za nie całe 28 zł, ponieważ stara miała połamane zaczepy (na zdjęciu zaznaczone na żółto). Obudowa dobrej jakości, dobrze wykonana, pasuje bez problemu, dlatego polecam tego użytkownika. Kupiłem dodatkowo lakier akrylowy (Dupli Color Motip) w moim przypadku 21U (Morski-Peacock) bazowy oraz lakier bezbarwny tej samej firmy. Wystarczyło odtłuścić powierzchnię obudowy np. za pomocą benzyny do ekstrakcji. Nałożyłem trzy cienkie warstwy lakieru bazowego w odstępach około 15-20 min. Nie nakładajcie grubo bo zrobią się zacieki. Po całkowitym wyschnięciu farby bazowej nałożyłem lakier bezbarwny również cienkie warstwy. Demontaż obudowy jest pokazany na YT. Przy okazji można wyczyścić wnętrze lusterka sprawdzić przewody zasilające wkład lusterka (fotochromowe, podgrzewanie maty grzejnej wkładu) oraz nasmarować elementy silniczków do regulacji szkła. Poniżej prezentuję efekt mojej pracy.
  2. Kiedyś przerabiałem temat. Przestało działać podgrzewanie w fotochromatycznym lewym lusterku. Szukałem takiego lusterka w internecie. Są za drogie. Postanowiłem kupić zamiennik bez fotochromu. Tą sytuację miałem jakieś dwa lata temu i nić złego nie dzieję się z tym wkładem. Rewolta jak już wymienisz wkład (podłączysz kabelki) to może być sytuacja, że dalej nie będzie działało. Trzeba OP_COM-em usunąć błąd lub odłączyć akumulator na dłuższy czas. Chodzi o to, że komputer po wykryciu przerwy w obwodzie, wyłącza go. Tak było w moim przypadku. Daj znać jak wyczaisz wkład z fotochromem w przystępnej cenie.
  3. Witam. Od jakiegoś czasu zauważyłem, że żółkną mi reflektory, miejscami matowieją i posiadają zacieki prawdopodobnie od ptasiego gó--a. Korzystając z pogody postanowiłem się nimi zająć. Wcześniej kupiłem zestaw do polerowania i regeneracji reflektorów lamp firmy Q11. Kosztował mnie 48 zł z przesyłką. Zestaw jest dedykowany do lamp i nie tylko wykonanych z tworzyw sztucznych. Prace wykonałem ściśle zgodnie z załączoną instrukcją. Bardzo ważne jest przestrzeganie tych zasad. Nie można iść na skróty. Bo może to wyjść źle. Mimo to, że w zestawie jest papier ścierny, zakupiłem dodatkowo o gradacji P1000, P1500. Sugerowałem się poradami z YT. Polerując stosowałem metodę mieszaną tzn. papier ścierny z zestawu miał rzep więc kręciłem przy użyciu wkrętarki. Papierem zakupionym dodatkowo rzepa nie posiadał i polerowałem ręcznie. Ważne jest, aby w trakcie polerowania używać dużej ilości wody. Nie można przegrzać plastiku, z którego jest wykonany klosz. Wskazówek do wykonania tej pracy jest mnóstwo na YT. Polecam je obejrzeć przed robotą. Pomimo użycia papieru różnej gradacji i pasty polerskiej, reflektory nie są idealnie przejrzyste. Robotę dopiero robi „Anty UV PROTECT”, który jest załączony do zestawu. I tu trzeba uważać. Nanosi się go za pomocą gąbki załączonej do zestawu, ale trzeba spełnić bardzo ważne warunki. Najlepiej polerowanie wykonywać w słoneczną pogodę, ponieważ po nałożeniu warstwy „Anty UV PROTECT” musi schnąć przez 15 min na słońcu i to dosłownie. Dopiero po tym czasie należy ograniczyć promieniowanie (pozostawić lampy w cieniu). Stąd ta parasolka na zdjęciach. Chodzi o to, że ta substancja („Anty UV PROTECT”) po naniesieniu za pomocą gąbki musi się rozlać po kloszu, że by nie było widać smug po gąbce. W trakcie suszenia uważać na różnego rodzaju poprochy, żeby się nie przykleiły do klosza. Moim zdanie zestaw Q11 robi swoją robotę. Poniżej załączyłem zdjęcia. Jasne kropki na karoserii to po paście polerskiej. Reflektory myć można dopiero po całkowitym wyschnięciu tj. po 24 godz.
  4. Powyższy link jest do pliku o formacie PDF. Poniżej prezentuję efekt tej pracy.
  5. Witam. Od jakieś czasu zauważyłem, że żywotność uszczelki podstawy anteny zaczyna się kończyć. Kwestia czasu kiedy zacznie przeciekać dach. Ale to już będzie za późno. Pewnego pięknego dnia postanowiłem rozwiązać ten problem. Przedstawiam relację z wymiany anteny samochodowej w pojeździe OPEL SIGNUM 1,9 CDTi rok prod. 2006 (FL). Link do pliku: https://app.box.com/s/e4o1e0zlp1plikwqv3kx9fhzr0eq7oia
  6. Jeżeli jest pęknięty i nieszczelny to trzeba go wymienić. Wężyk służy do zasilania czegoś ( olejem, może odma, itp), ale nie wiem czego (może turbiny). Zdejmij plastikową obudowę i zobacz gdzie on prowadzi.
  7. Znalazłeś tą butelkę?
  8. Witam. Trzeba zacząć od najprostszych rzeczy. Sprawdź czy nie masz ubytku płynu hamulcowego. Jeżeli jest to zobacz dokładnie skąd (wysprzęglik lub pompa sprzęgła, itp.). Jeszcze została jakość płynu hamulcowego, jeżeli jest zła to może źle (w niepełnym zakresie) pracować wysprzęglik lub pompa sprzęgła.
  9. Witam Ario. Jak jest "wbity" bieg to lewarek zmiany biegów nie powinien chodzić na boki. Natomiast jak jest na "luzie" i ciężko chodzi to mógł się zużyć (zatrzeć) plastikowy przegub, który znajduje się pod skórką dźwigni zmiany biegów. Powinien być co jakiś czas smarowany niewielką ilością smaru (wazeliny). Jak się do niego dobrać zobacz sobie na YT, tam jest mnóstwo filmów dotyczących Vectra/ Signum. Możesz również wyregulować cięgna. Robota nie należy do najtrudniejszych. Zobacz również co dzieje się przy skrzyni biegów gdzie łączą się linki sterujące.
  10. Dzisiaj obejrzałem dokładnie. W moim aucie nie ma takiej dziury i nawet nie widać żeby była czymś zaślepiona. Znalazłem mianowicie w tym miejscu otwór zakończony gumową wylewką do odwadniania podszybia i nic więcej (na zdjęciu zaznaczyłem na żółto). Natomiast otwór pasujący do tego, który jest na zdjęciu u RayLevoi znalazłem w środkowej części ściany grodziowej i tam wchodzą rurki gumowe do zasilania nagrzewnicy (widoczne na zdjęciu w kolorze czerwonym).
  11. A po co chcesz wymieniać? Z czym masz problem?
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.