Skocz do zawartości

Volt

Użytkownik
  • Zawartość

    4
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O Volt

Informacje o profilu

  • Model
    Opel Kadett E
  • Silnik
    1.7D 42kW
  • Nadwozie
    Kombi
  • Posiadasz LPG
    NIE
  1. Guma osłonowa do przegubu będzie pęknięta i całość będzie ze smaru, łatwo poznać czy jest cacy czy nie. http://forum.opel24.com/topic/43521-Wymiana-przegubu-zewnetrznego-Kadett/
  2. Z tego co mi się wydaje to masz przegub to wymiany, sprawdź stan gum i będziesz wiedział.
  3. Jestem tutaj nowy, trochę wcześniej poczytałem, mam kilka pytań, więc zaczynamy. 1. Do czego są 2 kostki przy filtrze paliwa? Podejrzewam że jedna do podgrzewania elektrycznego (kiedy się załącza? kiedy wyłącza?), a druga do czujnika temperatury który steruje tym podgrzewaniem. 2. Do czego jest pusta złączka przy tym filtrze? (foto w załączniku) 3. Do czego jest przekaźnik obok filtra paliwa? (foto w załączniku) 4. Czy moja pompa posiada automatyczną zmianę kąta wyprzedzenia zapłonu na zimnym silniku? (foto w załączniku, pompa Lucas CAV) 5. Czy mój alternator to może być wersja 65A? 6. Czy istniała wersja liczników do diesla z obrotomierzem oraz indeksem prędkości W=1125? 7. Czy liczniki z Astry F da się zaadoptować do Kadett'a E? 8. Czy świece dogrzewają silnik do około xx stopni, czy tylko około xx sekund po zgaśnięciu kontrolki powinny grzać? 9. Chciałbym zamontować jakieś twardsze (dłuższe) sprężyny (amortyzatory) na tył, czy polecicie coś sprawdzonego, chcę by auto mniej siadało przy większym obciążeniu bagażnika. To tyle na początek.
  4. Volt

    Witamy

    Witam wszystkich, mam kadett'a to mój 1 samochód, chcę go dobrze dopieścić by posłużył jak najdłużej.
Partnerem serwisu: fabryka kart plastikowych LiderKarty
×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.