Skocz do zawartości

Seti

Forumowicz
  • Zawartość

    216
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

1

O Seti

  • Urodziny 26.12.1983

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Model
    Opel Corsa B
  • Silnik
    1.7D Isuzu
  • Posiadasz LPG
    TAK
  1. Seti

    Problem z odpalaniem Corsa B 1.7 D ISUZU

    jeśli słyszysz czyk i rozrusznik nie kręci j/w sprawdź mase na silniku ale prawdopodobnie bedzie jak u mnie czyli regeneracja rozrusznika a dokładnie włącznik elektromagnetyczny który też mi "świrowal" w zalezności od temperatury i wilgotności
  2. Seti

    chłodnica czy głowica...

    testu spalin nie zrobiłem ale mechanik raczej wykluczył głowice więc zaczne od termostatu później chłodnicy o wynikach napisze może komuś się przyda
  3. Seti

    chłodnica czy głowica...

    fack idą bąbelki powietrza w zbiorniczku i woda tam dość mocno pracuje nie pamiętam czy tak było w cześniej przy zapalonym silniku sam już nie wiem czy to normalne więc chyba jednak UPG nie dopuszczam do przegrzewania zbijam ogrzewaniem kabiny wystarczy na 2 poziom i spada z 95 na 90 a tyle zawsze ma
  4. Seti

    chłodnica czy głowica...

    spoko nie mówię że to łatwy temat ale może to bedzie błahostka i auto jeszcze pojeździ
  5. Seti

    chłodnica czy głowica...

    no wiem ale jak pisałem w cześniej wymieniłem już pompe wody z tego wyinika że dobrą pompe wody nie stać mnie na eksperymenty typu to a może tamto zaraz mi powiedzą a może jeśli nie pompa wody to termostat a może chłodnica albo peknięta głowica lub sama uszczelka pod głowicą lub blok do planowania bo co jeszcze ..
  6. Witam dawno mnie tu nie było nic się nie psuło dużo czytania ale chiałem opisać jak najwięcej szczegółów miałem dziwny wyciek płynu chodzącego trudno do zlokalizowania nawet wyglądało tak jakby ciekło z pod uszczelki głowicy ( he dziwne ) lub z jakiś rurek blisko bloku silnika, nic tylko dolewałem i jeździłem i było wszystko było dobrze ale po długim postoju za każdym razem jak przychodziłem do auta była plama Borygo pod silnikiem. ale bez objawów opisanych poniżej.Więc postanowiłem wsypać uszczelniacz do wycieków płynu firmy RadSeal w momencie zaczął silnik nabierać temperatury ale moge się pocieszyć że już nie cieknie :\ ale silnik się grzeje więc olej spoko czarny poziom oleju ok przed i po wysypaniu uszczelniacza płyn w zbiorniczku nie ma plam oleju raczej nie śmierdzi spalinami przed i po silnik pracuje odpala normalnie przed i po zero kopcenia na biało przed i po róznica silnik się przegrzewa ale jest to do opanowania tylko dzięki ogrzewaniu kabiny ;\ !! wentylator nie daje rady ! chłodnica noo raz zmna raz lekko ciepła kilka razy sprawdzałem wąż górny idący od termostatu do chłodnicy napięty "twardy" ciepły a wąż dolny raczej ciepły luźny giętki i tu jest pytanie twarde węze spuchnięte to uszczelka pod głowicą ale ja mam tylko ten jeden górny w chodnicy przy nacikaniu na oba wężę jest wyczuwalny przepływ ale może nie wystarczający? i czy ten uszczelniacz mógł zapchać tak wielką chłodnice! tam jest zaledzie kilka łyżeczek proszku chłodnice wymienie około 170zł ale nie chce wymieniać bez sensu jeśli to uszczelka lub sama głowica aha wymieniona była pompa wody bo mechanik też nie mógł ustalić wycieku i stwierdził że to z niej nie pomogło narazie jak jeżdże trochę dalej ratuje się ogrzewanie kabiny
  7. a tak z czystej ciekawości co jest nie tak z obecną skrzynią nie teges?
  8. Seti

    Poziom oleju

    przy chydrałlice masz lać olej jak najniższej klasy lepkości poziom nie ma nic do tego od tego jest przedział mini i max prosze bardzo zalej mineralny nawet do połowy bagnetu a może faktycznie masz racje im więcej tym lepiej
  9. Seti

    Poziom oleju

    w lecie poziom oleju na max pomaga w odbieraniu temperatury silnika w zimie na minumum ułatwia rozruch samochodu w bardzo niskich temperaturach a temperatura otoczenia w zimie nie ma takiej tendencji do przegrzewnia silnika jak w "letnim korku" sprawdzone i zatwierdzone
  10. po zagaszeniu się kontrolki od świec żarowych poczekaj jeszcze 1 lub 2,3 sekundy i w tedy odpalaj auto musisz porubować, u mnie tym sposobem odpalam od kopa poprubuj nie za długo nie za krótko .
  11. narazie jeździj na tym aku co masz teraz i poczekaj czy się znowu nie rozładowywuje szkoda kasy na kompresję jak aku pada jak długo kręciłeś rozrusznikiem za pierwszym i 2 razem
  12. 72A przy 1.5 to już jest przesada ja mam 62A przy 1.7 a powinienem mieć 60
  13. Seti

    Wielki problem z Silnikiem 1.5 td isuzu

    hehe Wilki mechanik a zagioł cię zwykły laik jakie bzdury to nawet nie jest wielki błąd to żaden błąd
  14. Seti

    Wielki problem z Silnikiem 1.5 td isuzu

    hoho poczytyałeś i co niby ustawianie wyprzedzenia wtrysku niemożna przez ciebie nazwać "zapłonem" oho sorry
  15. włącznik wentylatora trzeba zrobić samemu nie ma w tym żadnej filozofi a jest to pewny sposób że nie dołączysz do pechowców stojących na poboczu z otwartą maską w upalnym korku
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.