Skocz do zawartości

baru0

Forumowicz
  • Liczba zawartości

    170
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana baru0 w dniu 17 Kwiecień 2018

Użytkownicy przyznają baru0 punkty reputacji!

Reputacja

1

O baru0

  • Tytuł
    Bronek

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Małopolska
  • Model
    Opel Sintra
  • Silnik
    2.2 16V
  • Nadwozie
    Van
  • Posiadasz LPG
    TAK

Ostatnie wizyty

2091 wyświetleń profilu
  • bad

  1. Więc tak,znalazłem nagrzewnicę ale kosztuje 300zł . Drogo ale jest .Więc mogę powalczyć z tą starą ,rozciąłem tarczą do metalu dekielek po przeciwnej stronie dolotów rozchyliłem na bok ,przeczyściłem kanaliki piłką do metalu (tą węższą z jednym ostrzem) przepłukałem . Po wysuszeniu miejsce cięcia zalepiłem poksyliną . Za godzinkę zamontowałem nagrzewnicę ,zalałem płynem rozgrzałem do 100st i nic nie kapie . Dziś pojeździłem trochę ,zagrzałem ,jest ok. Więc poskładałem do kupy .
  2. Dzięki za instrukcje wyjęcia nagrzewnicy super. Zająłem się i ja ,niestety to już wiek i żadne odkamieniacze i inne patenty nie dają rade . Jeżeli ma ktoś namiary na nową to bardzo proszę o namiary . Lub taką co by się dała zaadoptowwać . Ja szukam bez skutku . w desperacji próbowałem rozebrać ale dekiel z tyłu jest chyba zgrzany . Za to wyjścia są dołączone na "ruchomo" ,uszczelnienie na oringu. I tutaj moje dwa warianty ,albo rozetnę tył wyczyszczę mechanicznie i zaspawa mi ktoś albo dokupię taką samą ale bez końcówek i zamienię .
  3. Zlokalizowany problem ,plusowa wsuwka "samiczka " w złączu pod autem . Dzięki za pomoc , ale gdzie ja taka wsuwkę amerykańską znajdę . Ale to pikuś .
  4. Po zmostkowaniu nic , na włączonym zapłonie i bez ,to lece z kablami .
  5. Przekaźnik "pyka" ale może być że nie przekazuje prądu dalej ,w próbowałem podawać napięcie do wtyków po jego wyjęciu ale nic się nie dzieje podejrzewam właśnie jakąś przerwę ,ale dziwne jest że to tak nagle się stało .. właśnie nie wiem którędy przebiega droga kabli i gdzie są "słabe "punkty . Ale gdyby czujnik był walnięty to nie chodził by na gazie chyba?
  6. Witajcie ,czy mógłby mnie ktoś podprowadzić ,gdzie manualnie szukać przerwy w zasilaniu pompy paliwa . podpięta na krótko podaje paliwo ,przekaźnik podczas "rozruchu" pyka ,. Czy czujnik wału jest "potrzebny do jazdy na gazie ? "bo na gazie chodzi ok . Sytuacja wyglądała tak ,jechałem na benzynie podjechałem zatankowałem gaz i już nie dałem rady odpalić -nagła śmierć . Dobrze że dobry kierowca doradził mi żebym odpalił na plaku . Bo tak to kiepsko bo 250 km do domu. Napięcie podawałem na wtyczce pod podłogą ,wtedy odpala lala . Czy jeżeli podepnę na krótko to powinna przestać pompować po jakimś czasie ? Trzymałem tak parę sekund ale się nie wyłączyła . .
  7. Witam ,dopadła i mnie "grypa"wycieraczkowa . Włączały się jak chciały ,nie wyłączały się i nie chowały się całkiem. Po zgłębieniu powyższego tematu ,wymontowałem cały mechanizm ,rozebrałem było pełno wody . Po wysuszeniu i nasmarowaniu montaż ,ale wycieraczki se nie chowają . Przyczyną była blaszka zaznaczona na zielono ,była już wytarta . Pomogło uderzenie przecinakiem(w miejsce zaznaczone strzałką ,fotka z forum ) ,tak że zaczęło haczyć tą zapadkę odpowiedzialną za chowanie się wycieraczek . Opisuje ten przypadek ,bo nie natrafiłem na podobny w tym temacie ( i rozwiązanie ). Dopiero wnikliwa obserwacja naprowadziła mnie na trop. Dzieki za wszystkie wcześniejsze porady ,dzięki nim nie bałem się rozbierać tego wszystkiego . Teraz śmiga wszystko lux . Pozdrawiam
  8. Witam mam pytanko czy ktoś wie jakie końcówki przychodzą na przewodach w skrzynce bezpieczników pod bezpiecznikami .Bo jest tam cztery wolne miejsca i podpiol bym tam te bezp. tylko nie chce rozwalać żeby sie przkonac jakie są . Widać że sa węższe . A propo mierzenia napięcia ,to tak. Gdy odpiąłem żarówkę i zmierzyłem to bylo 13,z groszami ale gdy zmierzyłem na podpiętej żarówce to już tak różowo nie było 12,5-11,5 . A w tym samym momencie na aku, bylo 14,7 tak że będę działał z tymi przekaźnikami . A teraz mi tak przyszło do głowy czy aby nie wykorzystać tych istniejących przekaźników tylko pozamieniać przewody ? . O te końcówki się przypominam gdyby ktoś znał rozmiar . Na pytanko nikt nie odpowie ? Mam dla Was coś ekstra filmik jaka jest różnica gdy mamy światła oryginalnie i podpięte bezpośrednio do akumulatora ,jak dla mnie szok . https://youtu.be/l-0UfIjjafc
  9. Na razie zrobiłem tak że prąd ukradłem z zapalniczki .A nie wiesz na jakim kolorze powinno być napięcie po włączeniu zapłonu ? I dałem bajpasa na ten zapasowy zaciśk bo inaczej radio nie odpala .Pewnie radio też do konsultacji Dziwne bo po zaniku napięcia na trzech kanałach ma zapamiętane stacje . Jutro już będę działał jak będzie padał śnieg Dzięki
  10. Wylądowałem tutaj bo problem dotyczy podłączenia kostki do radia . Trochę miałem zamieszane bo nie miałem prądu po zapłonie .Dziś sprawdziłem i nie mam wogóle prądu na bezpieczniku nr44 w kabinie . Nie wiem gdzie dalej szukać .Mam trochę pościągane pdf od Was ale w którym miejscu po jakim kablu to znaleźć Miałem podobnie zrobione jak na tym zdjęciu tylko że nie zamieniłem , zrobiłem bajpasa od stałego do po stacyjce I chyba to mi kradło prąd . 0.1A Prąd na bezpieczniku się znalazł(nie włączałem zapłonu ) - ale dalej nie pojawia się na na żadnym kablu napięcie po włączeniu zapłonu ,mam tylko na pomarańczowym stałe .
  11. Wiec tak,cierpliwość (i wiedza ) jest wskazana ,centralka od gazu wyłącza się po ok 5 minutach ,reszta też po ok 10 min z tych "centralkowych spraw u auta ",zostaje radio. Gaz powinien mieć bezpośrednie podpięcie do aku ,tak twierdzi znajomy mechanik. Radio mam źle podpięte .Pewnie kiedyś tam przy wymianie radia poprzełączałem żeby chodziło .A teraz nie mam pomysłu .Bo jak jest oryginał to nie chodzi .Dopiero jak zrobię bajpasa na zapasowy plus ,ten czerwony to działa .Ale nie tak jak pisał Kacper. Mam tylko jeden kabel który ma ciągłe zasilanie(pomarańcz ) ,reszta nie wiem do czego służy ,oczywiście uziemienie kojarzę Posta wysyłam i szukam na forum schematów podłączenia radia pewnie są .Jak pamiętacie to podrzućcie .Miłego dnia życzę . Chyba że moje radyjko jest Mam już http://forum.opel24.com/topic/64914-podlaczenie-radia-kostka/ Temat przewertowałem idę posprawdzać .Tylko nie mam na żadnym przewodzie po włożeniu kluczyka plusa mam tylko stały plus . Musze poszukać może jaki bezpiecznik . Edit; nie widziałem postu Harnasia wiec teraz odpisuje ,mam w sumie 0.03A jest to chyba akceptowalne ,bez radia . Miałem z radiem na wstepie 0.28-d0 0.32A . Byłem za szybki trzeba poczekać .Żeby trzymać się tematów przerzucam się na http://forum.opel24.com/topic/64914-podlaczenie-radia-kostka/ , bo w sumie o radio się rozchodzi ,mam problem nie mam prądu na jednym bezpieczniku . Większe zdjęcia na mojej podstronie http://bajorek.com.pl/wordpress/?page_id=429. żeby nie obciążać forum .
  12. Witam , odgrzewamy kotleta Zacząłem od nowa walkę i mam jakieś sukcesy . Pierwszy złodziej na 0.1A to komputer od gazu podłączony jest bezpośrednio do akumulatora. Drugi to radio też około 0.1 A. Trzeci na dużym bezpieczniku nr 7 na 0.07A i czwarty na dużym nr5 tak 0.02A . Gdy szukałem schematu na Kampie , w końcu musiałem z forum ściągnąć . za co ,,,,zeszło chwilkę . Wracam a tam 0.03 na nr 7 0.01 A na nr 5 0.02A .Myślę że na razie sobie odpuszczę bo w garażu ciasno i drzwi od pasażera nie otworze żeby sprawdzić tamte bezpieczniki .W komorze silnika żaden mały nie pobiera . Na początku miałem 0.32A . Moje pytanie brzmi ,mogę podpiąć pod jakiś bezpiecznik -wyłączany - ten gaz ? Według mnie nie powinno chyba być problemu . Bo radyjkowi na pewno zrobię ładny wyłączniczek ,chyba że znajdę kabelek z odłączanym prądem . Chyba tyle na razie .
  13. W końcu zamówiłem te "traktory" myślę że na trawę będą dobre .A resztę ścierpię . http://oponykozak.pl/opony/kormoran/vanpro-b2/195-70r15c/104/r/830638
  14. No więc najprawdopodobniej zdecyduje się na 195/70R15 c ,zależy mi na większym prześwicie co w lesie ma znaczenie ,i niskich oporach toczenia ,rekordów prędkości nie będę pobijał . Dla mnie 150 "to świat " .Bardziej liczyć będzie się przyczepność po trawie .A i przekłamanie będzie mniejsze . Dzięki za link
  15. Jeszcze raz możecie mi powiedzieć jakie są oryginalne rozmiary opony dla mojej sinterki ,bo jeszcze nie wybrałem a w serwisach różnią się . Jak ją kupiłem miała rozmiar 195 ,nie pamiętam indeksu nośności . 91 wystarczy ?
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.