Skocz do zawartości

baru0

Forumowicz
  • Zawartość

    125
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana baru0 w dniu 17 Kwiecień

Użytkownicy przyznają baru0 punkty reputacji!

Reputacja

1

O baru0

  • Tytuł
    Bronek

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Małopolska
  • Model
    Opel Sintra
  • Silnik
    2.2 16V
  • Nadwozie
    Van
  • Posiadasz LPG
    TAK
  1. baru0

    pompa paliwa sintra

    Zlokalizowany problem ,plusowa wsuwka "samiczka " w złączu pod autem . Dzięki za pomoc , ale gdzie ja taka wsuwkę amerykańską znajdę . Ale to pikuś .
  2. baru0

    pompa paliwa sintra

    Po zmostkowaniu nic , na włączonym zapłonie i bez ,to lece z kablami .
  3. baru0

    pompa paliwa sintra

    Przekaźnik "pyka" ale może być że nie przekazuje prądu dalej ,w próbowałem podawać napięcie do wtyków po jego wyjęciu ale nic się nie dzieje podejrzewam właśnie jakąś przerwę ,ale dziwne jest że to tak nagle się stało .. właśnie nie wiem którędy przebiega droga kabli i gdzie są "słabe "punkty . Ale gdyby czujnik był walnięty to nie chodził by na gazie chyba?
  4. Od razu chce się kłaść . Mam problem i proszę o zainteresowanie tematem miałem trochę stresującą przygodę kawałek od domu ,sinterka po zatankowaniu nie chciała odpalić .Poradził jakiś kierowca, ale teraz stoję w garażu a tu pszczoły czekają . Schemat elektr. gdzieś mam na starym kampie ale i tak nie bardzo potrafię "czytać" . O kurka ale odlot z linkami .
  5. baru0

    pompa paliwa sintra

    Witajcie ,czy mógłby mnie ktoś podprowadzić ,gdzie manualnie szukać przerwy w zasilaniu pompy paliwa . podpięta na krótko podaje paliwo ,przekaźnik podczas "rozruchu" pyka ,. Czy czujnik wału jest "potrzebny do jazdy na gazie ? "bo na gazie chodzi ok . Sytuacja wyglądała tak ,jechałem na benzynie podjechałem zatankowałem gaz i już nie dałem rady odpalić -nagła śmierć . Dobrze że dobry kierowca doradził mi żebym odpalił na plaku . Bo tak to kiepsko bo 250 km do domu. Napięcie podawałem na wtyczce pod podłogą ,wtedy odpala lala . Czy jeżeli podepnę na krótko to powinna przestać pompować po jakimś czasie ? Trzymałem tak parę sekund ale się nie wyłączyła . .
  6. A widoki dużo ładniejsze .
  7. Rzepiennik Biskupi ,gdy pogoda dopisze zapraszam na miodek ;) http://pasiekabajorek.pl
  8. Nie wytrzymałem poleciałem sprawdzić ,przekaźnika 46 nie było włożyłem bezpiecznik i rusza ,ale po dwa centymetry za każdym naciśnięciem . Wieczorem obczaję ten kabelek (łączenie ) ale i tak już do przodu ,chyba że jeżeli działa w ten sposób to kabelka nie ruszać ? .
  9. Dzięki dam znać jak ogarnę ,na razie kawka i fryzjer ,później pszczoły ,wieczorem zabawa w elektromechanika . Piwko się należy za chęci i wiedzę :beer:. Miłego dnia .
  10. Podoba się :spoko: U mnie przyszły silniczki od szyb i przełączniki ,, po podłączeniu cisz ,ile jest bezpieczników od podnoszenia szyb?? i gdzie jakieś dodatkowe przekaźniki ??
  11. Już kupiłem, w ostatniej chwili znalazłem to ogłoszenie https://sprzedajemy.pl/silniczki-szyb-elektrycznych-opel-sintra-legnica-2-6bea9f-nr53482478 Chłopak ma jeszcze siłowniki od klapy tylnej podobno dobre ,ale ja nie potrzebuje , mogę jeździć z otwartą klapą . Kiedyś miałem cofać 400m ,otwarłem klapę i rura .. U mnie poszła elektronika w płytce od silniczka ,silniczki chodzą po wyjęciu tej płytki a tak pokazywało zwarcie . Przełączniki wziąłem , tak na zapas . Klapa bez szyby ciężka . Powiem że w pierwszej chwili myślałem że pociągnęli całą wiązkę bo są tam wciśnięte .
  12. Kostki chyba są pod tapicerką o ile dobrze pamiętam ,trochę schowane . Już my mieli rozcinać ,ale udało się i pojechałem z powrotem już elegancko . Ceny mają mocne ale trudno dostać .Popatrzyłem po szpargałach i okazało się że z klapom kupiłem przełączniki ,,to teraz potrzebuje tylko silniczków.
  13. Widziałem kilka dni temu w Tuchowie bardzo ładną sintrę PP- 6 ,,,, coś tam dalej,, zadbana któryś z forumowiczów ? I pytanko do znawców ,czy ten przełącznik do mojej 2,2 16 v się zda ? http://allegro.pl/sintra-przelacznik-szyb-lewy-i6687815278.html
  14. Witam ,dopadła i mnie "grypa"wycieraczkowa . Włączały się jak chciały ,nie wyłączały się i nie chowały się całkiem. Po zgłębieniu powyższego tematu ,wymontowałem cały mechanizm ,rozebrałem było pełno wody . Po wysuszeniu i nasmarowaniu montaż ,ale wycieraczki se nie chowają . Przyczyną była blaszka zaznaczona na zielono ,była już wytarta . Pomogło uderzenie przecinakiem(w miejsce zaznaczone strzałką ,fotka z forum ) ,tak że zaczęło haczyć tą zapadkę odpowiedzialną za chowanie się wycieraczek . Opisuje ten przypadek ,bo nie natrafiłem na podobny w tym temacie ( i rozwiązanie ). Dopiero wnikliwa obserwacja naprowadziła mnie na trop. Dzieki za wszystkie wcześniejsze porady ,dzięki nim nie bałem się rozbierać tego wszystkiego . Teraz śmiga wszystko lux . Pozdrawiam
Partnerem serwisu: fabryka kart plastikowych LiderKarty
×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.