Skocz do zawartości

DanieloFT

Użytkownik
  • Zawartość

    6
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O DanieloFT

Informacje o profilu

  • Płeć
    Nie powiem
  • Model
    Opel Corsa C
  • Silnik
    1.3CDTI
  • Posiadasz LPG
    TAK
  1. DanieloFT

    Zawór EGR w 1.3 CDTI

    ja tez mam 208tys i nic nie ruszane. Pyt czy jak na kompie wychodzi blad egr to jest napisane tez ze swiece zarowych. Bo mi taki wyskakuje swiece zarowe/zawor egr
  2. DanieloFT

    Auto przechodzi w tryb awaryjny - Corsa C 1,3CDTI

    Nie wydaje mnie sie bo napewno komputer by to chyba stwierdzil.
  3. DanieloFT

    Auto przechodzi w tryb awaryjny - Corsa C 1,3CDTI

    a jaki masz kod bledu bo teraz jestem w trasie za okolo 2tyg wroce to sie wezme za niego i gdzie szukac ten sterownik. ale masz tez ze turbo ci odlacza. Opisz mi jak uciebie wyglada te odlaczenie tego sterownika .
  4. DanieloFT

    Auto przechodzi w tryb awaryjny - Corsa C 1,3CDTI

    no wlasnie juz sam nieiwem komu w co wierzyc bo kazdy co innego mowi powiem tak nie pamietam jaki to byl kod bledu wiem tylko ze jak mi podpinal kompa i mowil ze napisane mial zawór erg/ siwece zarowe. teraz jak wruce z trasy to odam do mechanika znajoego niech mi wyciegnie ten zawor erg i turbine jakies koszta musze poniesc jestem tego swiadomy ale wrescie moze dojdziemy co mu dolega.
  5. DanieloFT

    Auto przechodzi w tryb awaryjny - Corsa C 1,3CDTI

    wlasnie neiwiem czy to tak trudno zdiagnozowac co mu jest ale widze ze chyba nikt takich problemow niema co ja bo nigdzie nie moge nic o tym znlesc...
  6. Witam mam problem z moja corsa c 1,3cdti nie wiem co jej dolega czy to z turbina jest problem czy zaworem erg. moja corsa jest z 2005roku przejechane ma 208tys km, auto uzytkowane codziennie, raz w miesiacu jest przelot Olsztyn -Łódz i z powrotem.... W aucie nie byl wymienany zawór erg ani turbina jedyne co wymienilem to czujnik podcisniena turbiny, auto uzytkuje od nowosci. opis problemu przy przekraczaniu obr. 2tys tak jak by odlaczalo sie turbo i auto przechodzi w tryb awaryjny na kompie pokazuje blad siec zarowych i zaworu egr nieiwem czy ma to cos z tym wspolnego, jest to bardzo dziwne ze zaden mechanik od fiata, opla a nawet z eurowarsztatu nie wiedza co mu jest, po wylaczeniu auta i po minucie znow zapalam auto odpala bez problemow znow moge sie poruszac z turbina po wiekszym dodaniu gazu i wcisniecu gazu do opory np. przy wyprzedzaniu znow tylko przekrocze 2tys obr. auto przechopdzi w tryb awaryjny. juz niewem za co mam sie zabrac w tym aucie i gdzie szukac przyczyny.... mechanik od turbin powiedzal z moze to byc jakas kierownica padnieta lub zapieczona w turbinie, tylko tez sie dziwi czemu po wylaczeniu auta i ponownym wlaczeniu wszystko chodzi bez problemowo.... Fiat, opel nie spotkal sie z takim problemem wiec zabardzo nie moga mi pomuc w tej kwesti moze ktos z was mi pomoze lub wie cos wiecej gdzie szukac odpowiedzi na moje problemy z autem.
Partnerem serwisu: fabryka kart plastikowych LiderKarty
×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.