Skocz do zawartości

właściciel Corsy C

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    32
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

3

O właściciel Corsy C

Informacje o profilu

  • Płeć
    Nie powiem
  • Lokalizacja
    route66
  • Model
    Opel Corsa C
  • Silnik
    1.2
  • Nadwozie
    5D
  • Posiadasz LPG
    TAK

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Sytuacja opanowana, silnik odpala ciśnienie książkowe 3,6 bara. Wystarczyło wspomniany regulator potraktować sprężonym powietrzem ok 4 bary i po złożeniu jak ręką odjął. Autodata tym razem się przydała. Dzięki za link do katalogu. Przyda się w przyszłości.
  2. Sprawdziłem w AUTODACIE i ma ono kształtować się na poziomie 3,8 bara na biegu jałowym, u mnie po przekręceniu kluczyka i uruchomieniu pompki jest jakieś 0,4 bara. Na biegu jałowym nie sprawdzę bo silnik nie odpala. Wspomnieli w tej mądrej publikacji,że w zbiorniku jest regulator ciśnienia, ciekawe czy on nie jest czasem przyczyną zaistniałego problemu. Miał może ktoś styczność z takowym elementem? Na LPG silnik pracuje dobrze, więc w zapłonie nie ma co szukać.
  3. Czy ktoś z szanownych forumowiczów może wie w jakim zakresie powinno się mieścić ciśnienie paliwa? Ewentualnie co może powodować jego zbyt niską wartość( pompa paliwa nowa, nie widać wycieków).
  4. Testerem uruchamiam przekaźnik i pompa działa. W aucie jest jeszcze LPG,a na nim silnik pracuje bez zarzutu, więc czujnik wału jest dobry. Ciekawy jestem czy przyczyną tego nie jest czujnik przewietrzania zbiornika,albo ten zaworek znajdujący się w zbiorniku?
  5. Corsa c 1,2 benzyna, po przekręceniu kluczyka nie włącza się pompa paliwa. Została wymieniona na nową ,ale sytuacja się powtórzyła. Testerem uruchamiam ją bez problemu, ładnie pracuje i tłoczy paliwo na poziomie 2,5 bara, jednak gdy tylko odłączę tester, pompa przestaje pracować,a ciśnienie spada do zera. Czy ktoś z Szanownych forumowiczów miał podobny problem i gdzie należało by szukać usterki?
  6. Ciekawa sprawa z tym problemem z uruchomieniem silnika. Teraz nawet przy dodatniej temperaturze zaczyna od czasu do czasu występować w mojej corsie.
  7. Podobna sytuacja występuje u mnie, jeżeli samochód postoi kilka godzin na mrozie, to po przekręceniu stacyjki zaczyna migać check, nie włącza się pompa paliwa, przekaźniki od pompy paliwa i od jednostki sterującej silnika, próbują się załączyć,ale im to nie wychodzi. Słychać charakterystyczne cykanie. podobne odgłosy dochodzą z okolicy przepustnicy. Jeżeli jest ciepło nie ma problemu.
  8. Gdybyś kolego przeczytał,w jakich okolicznościach występowało u mnie to wypadanie zapłonu to przestało by być dla ciebie tak wszystko jasne. Oczywiście, nie zakładam byle jakich części. Orginalną cewkę zastąpiłem orginałem. Z tegoż powodu zanim wymienię jakąkolwiek część muszę być pewny,że jest taka potrzeba.
  9. Wreszcie udało się zażegnać, wymieniłem cewkę i pomogło. Swoją drogą to ciekawy przypadek,po skasowaniu błędu na postoju dodając gazu do oporu błąd się nie pojawiał. Dopiero pod obciążeniem czyli w czasie jazdy pojawiał się ponownie. Silnik oczywiście był ciepły,więc temperatura nie miała wpływu na prawidłowe działanie cewki. Ciekawy przypadek.
  10. U mnie czujnik spalania stukowego tak się nie zachowuje, cały czas zerowa wartość napięcia, wykres nie ulega zmianie.
  11. Ciekawe jest jeszcze jedno,mianowicie po podłączeniu testera i podejrzeniu parametrów pracujących elementów nie mam żadnej informacji od czujnika spalania stukowego, cały czas zerowy poziom. Czy to jest normalne? Bo według mnie jakakolwiek wartość powinna się pokazywać. Czujnik jest sprawny, przewody mają ciągłość, czyżby ecu dawało popalić?
  12. Witam! Ja niedawno wymieniałem właśnie filtr paliwa na polskiego Filtrona. Generalnie stosuję filtry tego polskiego producenta i nie mam zastrzeżeń sprawdzają się doskonale,więc po co przepłacać jeżeli polski producent dostarcza produkty na wysokim poziomie jakościowym. Filtr paliwa wymieniam co drugą wymianę oleju, czyli przy moich przebiegach co dwa lata. Przed wymianą dobrze zaopatrzyć się w specjalne kleszczyki przeznaczone do rozłączania złączek przewodów paliwowych. Nie są specjalnie drogie,a ułatwiają i przyśpieszają wymianę.
  13. Czy silnik zimny czy gorący dzieje się to samo, czasem wcześniej czasem później,ale powraca ten sam błąd. Nie zależnie czy jadę na lpg czy benzynie, więc wtryskiwacze i pompa paliwa, ciśnienie paliwa odpadają.
  14. Nie do końca bo jak sam napisałeś w przypadku niewłaściwej pracy części mechanicznej informacje otrzymywane prze sterownik są błędne. Nie mniej jednak nadal konkretnie nie zostało to wytłumaczone. Do zapłonu musi dochodzić bo w odpowiednim momencie sterownik wtryskuje paliwo i podaje napięcie na świecę. W cylindrze słaba kompresja,ale tak czy siak do spalenia mieszanki dochodzi i w porządku energia uwalniająca się wewnątrz cylindra nie jest wystarczająco wykorzystana,albo jest zbyt mała dobrze i zakładam,że poprze czujnik obrotu wału korbowego i sondy lamda sterownik jest w stanie zinterpretować tą nieprawidłowość. Wszystko dobrze tylko dlaczego nie dzieje się to stale tylko po jakimś czasie, przecież kompresja albo jest kiepska cały czas albo jest na odpowiednim poziomie jakim cudem się to zmienia skoro to jest już czysta mechanika, jak w systemie zero jedynkowym jest nie ma, jest niema.
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.