Skocz do zawartości

polo1021

Użytkownik
  • Zawartość

    71
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O polo1021

Informacje o profilu

  • Model
    Opel Astra II
  • Inna marka
    Opel
  • Silnik
    1.7cdti
  • Nadwozie
    W0L0TGF4845094095
  • Posiadasz LPG
    TAK
  1. wymienilem czujnik walu , auto całą noc stało w garażu, podmienilem mocniejszy akumulator i próbuje odpalać, Auti kręci troche lepiej bo obroty około 250 a nie odpala. Ciśnienie w dalszym ciągu 100 bar czyli nic nie dała wymiania na lepszy akumulator żeby obroty były szybsze. Koledzy jeżeli bym ściągnął wężyk z pompy i założył inny i włożył go do bańki z paliwem to ma zapalić? Chodzi mi żeby wykluczyć nieszczelności z filtra do pompy??
  2. akumulator ma 12,40v, po przekreceniu na zapłon spada do 11,50, a przy kręceniu kiedy tylko kreci i nie odpala pokazuje mniej wiecej 9,80v
  3. regultor jest nowy, zreszta sprawdzany razem z pompa. dzisiaj wlozylemswoj akumulator do innego auta rover 2.0 diesel i odpalil od razu, a umnie zaraz po podlaczenu ledwo krecil. kurde gosc sprawdzal rozrusznik i mowil ze jest dobry. czemu w taki razie tak slabo kreci ze obroty nie moga przekroczyc 200? czekam na czujnik walu bo ma przyjsc mi to wymienie jeszcze to.
  4. ale to przy odpalaniu takie jest, jak odpali to juz pokazuje wieksze. I w zaleznossci ile obrotow walu jest to i ciesnienie wzrasta. teraz ladowalem akumulator i odpalil , pojezdzilem chwile nim, zgasilem i podlaczylem pod kompa raz jeszcze i przy odpaleniu pokazuje jakies 260 obrotow i cisnienie 16MPa i wtedy odpala Czy w tym wypadku nie jest tak ze cisnienie jest dlatego niskie ze jest za malo obrotów przy rozruchu??
  5. rozrusznik wyciagnalem i spawdzilem, znawca stwierdzil ze przy nim nic nie wolno szukac jest dobry wiec zalozylem z powrotem i odpalam na naladownym akumulatorze i odpalil. Dzisiaj rano pzychodze i dalej kreci nie odpala. i pokazuje podobne parametr jak na filmiku u góry
  6. kolego nagrałem teraz filmik, może coś usłyszysz a tutaj zdjecie z tego egr-a na zapłonie zrobione
  7. Wiem koledzy, wiem ze juz macie mnie dosc, ale jeszcze napisze jeden post Sluchajcie auto nie odpala wogole teraz. Podłączyłem jeszcze raz ten swoj opel scanner. I w trakcie krecenia pokazuje maxymalnie 170 rpm (obrotów) czyli i cisnienie na listwie jest wtedy slabsze. Myslalem ze jest pompa zepsuta ze jest za niskie cisnienie ale teraz widze ze jest za niskie bo jest za malo obrotów. akumulator naladowany i pytanie czy to rozrusznik czy ten czujnik walu tez ma do tego cos ze sa za niskie obroty? przepraszam ze tak truje glowe, wybaczcie
  8. teraz przez chwile palil dobrze znaczy dwa dni i dzisiaj rano nie odpalil. Naladowalem akumulator kreci szybko i nie zapali. Nie mam jak podmienic tego czujnika walu a nowy troche kosztuje. Kurde tyle rzeczy wyienione i sprawdzone i nic dalej
  9. najlepsze jest to ze wyciagnalem ta pompe i juz myslalem ze usterka zdiagnozowana a tu wałek,. Gość mi powiedział ze pompa jest dobra i ze nie ona jest przyczyna... teraz to juz nie wiem za co sie chycic
  10. powiedzialem im zeby zdiagnozowali usterke. Przyjezdzam po 5h a oni ze siewce dobre, komputer nie zawiera bledow, pompa dobra i ze na 99% wtryski przelewaja, ze na 1 cylindrze jest 6, na drugim 8, trzecim 8 i czwartym 5, ze tak przelewaja. Mi gosc sprawdzal ich na maszynie i mowil ze sa ok. to nie wiem czy te uzywki są do dupy czy co. zglupialem... tak jak mowilem gosc od pomp mi powiedial ze te 12 Mpa przy rozruchu to za malo to nie wiem chyba będe pompe wyciagal
  11. Już nie wiem czego się chycić żeby w koncu zdiagnozować tą usterke do mechanika już nie pojade bo widze że każdy co innego widzi i nic to nie daje
  12. Witam, zrobiłem parametry na biegu jałowym, wrzucam zdjecia. Odziwo dzisiaj przyszedlem do auta załapał szybko bez dodawania gazu. Wczoraj np. kręciłem aż akumulator siadł i dopiero po doładowaniu z trudem zapalił. Pod pozycją 19 w trakcie odpalania pokazało 5, pozniej 12 i wskoczyło na 24 jak już zapalił, to trwało mooment bo szybko zapalił. Koledzy czy tutaj coś może być nie tak w tych parametrach że tak ciężko pali?? Jutro zrobie to samo na ciepłym
  13. jak to sprawdzić? nie wiem może się gdzieś zapowietrza tylko jak to sprawdzic. Myślalem o czujniku wału tylko kolejne pieniądze w błoto wydać.... to jest masakra tak długo krecić, po wymianie tego zaworu chwile było dobrze. zimny znowu trzeba gazu dodać, jak nie dodam to niby chyta ale gasnie
  14. tak jak pisałem, sprawdziłem wtryski, podmieniłem czujnik na listwie, a także wymieniłem na nowy zawór na pompie. Przez chwile była poprawa
Partnerem serwisu: fabryka kart plastikowych LiderKarty
×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.