Skocz do zawartości

andrev2222

Użytkownik
  • Zawartość

    16
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O andrev2222

Informacje o profilu

  • Płeć
    Nie powiem
  • Model
    Opel Vectra B
  • Silnik
    2.0 16V 130KM
  • Nadwozie
    Sedan
  • Posiadasz LPG
    TAK
  1. andrev2222

    Astra H 2004/2005 1.8 Skrzynia biegów AT i ESP

    Jednak czujnik. Już wszystko działa, pozdrawiam.
  2. andrev2222

    Astra H 2004/2005 1.8 Skrzynia biegów AT i ESP

    Chodzi oczywiście o czujnik wejścia prędkości obrotowej. Jeśli masz dostęp do TIS może podpowiedziałbyś gdzie on się znajduje, żeby się nie pomylić. Może da się go w jakiś sposób spr. np. poprzez wartość rezystancji? Nie wiem kiedy i czy w ogóle olej był wymieniany, ale gdybym miał przybliżoną procedurę myślę, że sam bym sobie poradził z wymianą, lubię czasem pobrudzić ręce.
  3. Witam, chciałbym się poradzić odnośnie problemu z nowym nabytkiem, co prawda nie moim, ale bliskiej mi osoby. Jest to autko takie jak w temacie z automatyczną skrzynią. Problem polega na tym, że zawsze po odpaleniu jest ok. można jeździć i jeśli nie przekroczymy ok. 50km/h jest ok. Po przekroczeniu 50km/h zawsze pojawia się kontrolka trakcji i check. Samochód słabnie, jakby brakowało mu mocy. Odczytane błędy to: 1. Silnik P1700- wezwanie szybkiej pomocy drogowej 2. ABS/ESP C0730- nieprawidłowy sygnał przekładni z TCM 3. Skrzynia biegów P0715- obwód prędkości wałka wejściowego automatycznej skrzyni biegów, brak sygnału Czytałem o P0715 i wiem, że w najgorszym przypadku płyn może dostawać się do oleju skrzyni, ale w zbiorniczku wyrównawczym od płynu nie ma żadnych osadów po oleju. Dodatkowo zawsze jest tak samo. W innych tematach, piszą, że raz jest ok. a innym razem nie mogą ruszyć z miejsca. U mnie wygląda to za każdym razem tak samo. Odpalamy nie ważne czy ciepły, czy zimny. Jedziemy wszystko super, ale po przekroczeniu ok. 50km/h zapala się kontrolka trakcji i kontrolka silnika + objaw osłabnięcia, brak mu mocy. I kody błędów, te co powyżej, wracają. Wystarczy zgasić na moment silnik i odpalić, i znów jest ok. do tych ok. 50km/h. Trafiłem w sieci na ten temat: http://www.myzafira.ru/forum/viewtopic.php?p=602832 I tak się zastanawiam gdzie w takiej Astrze H jest "Input/Turbine Speed Sensor", może warto byłoby spróbować wymienić ten czujnik, przed remontem skrzyni i chłodnicy. Może ktoś ma dostęp do TIS , podejrzałby i podpowiedział gdzie jest ten czujnik. Pozdrawiam
  4. andrev2222

    Astra h 2004 moduł BCM

    Potrzebuję do odzyskania pinu. Musze wymienić sterownik silnika, a do tego jest on raczej niezbędny. Już sobie poradziłem poprzez moduł REC. Pozdrawiam
  5. Witam czy w Astrze jak z tematu jest BCM jak w corsie lub Vectrze, bo szukam i nie mogę go znaleźć, pod maską jest tylko skrzynka bezpieczników coś jak rec, ale to chyba nie jest BCM. Pozdrawiam
  6. andrev2222

    wymiana radia / wymiana wyświetlacza

    Witam mam taki problem, że radio się posypało i chciałbym je wymienić (bez kombinacji, na takie samo jak było, używkę) jest to Corsa C 2004r. Radio to CDR2005 SiemensVDO: 1. Czy kod do radia, ten który trzeba wprowadzać po odpięciu akumulatora to to samo co PIN do auta, którym logujemy licznik, BCM, dopisujemy kluczyki itp. Czy może to dwa oddzielne kody? 2. Czy używkę będę musiał mieć wylogowaną (lub będę musiał ją wylogować) PIN'em z samochodu z którego pochodzi radio? Czy może wejdzie "plug and play" bez wylogowywania, tylko przy włączeniu będzie trzeba wprowadzić kod od radia, tej używki, które kupię, ten co się wprowadza po odpięciu akumulatora. 3. Czy wymienię to radio, na używkę Op Com'em mając CarPass swojego samochodu. Pozdrawiam
  7. Ok a co powiecie na te czujniki kąta skrętu sprzedawane na allegro: Są dwie wersje z czujnikiem na maglownicy i z czujnikiem w CIM? Jak najłatwiej rozpoznać jaką wersje posiadamy? Czy z czujnikiem w CIM, czy na maglownicy? Chodzi o rocznik, silnik? Bo była by trochę załamka gdyby po kupnie CIM, okazało się że czujnik jest na maglownicy i kosztuje np. w używce ok. 50 :-)
  8. A jest możliwość samej kalibracji czujnika skrętu? Robiąc to poprzez op com lub tech'a potrzebny jest do tego pin? A może jest możliwość kalibracji w inny sposób, według jakiejś procedury, np. jakieś kręcenie kierownicą w skrajne położenia itp.
  9. Witam mam problem z taką VC z 05r. automat. Usterka: - C0460 czujnik połozenia , nie skalibrowany, nieciągły Kontrolka trakcji na desce dokucza: "autko z piorunami na kołach". Czy można mówić o usterce CIM, czy może usterka w czujniku skrętu? Dodatkowo, jeśli ktoś mógłby pomóc, gdzie jest sam czujnik skrętu, a gdzie cały moduł CIM, w takiej VC? Pozdrawiam
  10. Dzięki za potwierdzenie, że to, to dziadostwo. Auto gaśnie co jakiś czas i świrują czasem obroty. Na kompie wyrzuca ten czujnik więc należy go na początku zmienić. Pozdrawiam
  11. Witam, czy ktoś mógłby pomóc w lokalizacji czujnika położenia wału korbowego w Agili 1.0 44kW z 2003r.? Autko jest w posiadaniu siostry i najprawdopodobniej czujnik należało by wymienić. Czy to jest ten czujnik i w tym miejscu?: Pozdrawiam
  12. Dzięki mistrzu za pomoc. Teraz tylko pozostaje pytanie jaką funkcję on spełnia w tym zamku, może ktoś będzie wiedział coś na ten temat to podzieli się spostrzeżeniami. Pozdro
  13. Witam mam pytanie odnośnie mikroprzełącznika w tylnych drzwiach. Wie może ktoś gdzie można dostać taki mikroprzełącznik? Jakiego modelu typu szukać? Drugie pytanie to takie na jakiej zasadzie działa ten mikroprzełącznik? Po co on tak właściwie jest? Rozłącza styki żeby silniczek się nie spalił, może rozłącza jak osiągnie jakąś pozycję? Czy on służy jeszcze do czegoś innego? Pozdrawiam
  14. Witam od pewnego czasu na wolnych obrotach czuć jakby wibracje. Na biegu jałowym siedząc w samochodzie czuć równomierne drgania, na siedzeniu, drążku zmiany biegów i kierownicy. Na razie wymieniłem poduszkę z lewej na dole (Lamforder), bo wydawała się rozbita, ale dalej jest tak samo. Wspomagająca poducha z góry przy rozrządzie (ta krótka) jest porwana i tłumik środkowy jest dziurawy (jeszcze nie pęknięty, ale jest wyraźna dziura), ale nie wiem czy to mogłoby mieć z tym jakiś związek. Czasem wyrzuca błąd czujnika położenia przepustnicy i zapala się kontrola trakcji, ale bardzo rzadko, raz na miesiąc. Silnik pracuje równo tylko jak obroty spadają do tych 750-800 pracuje jakby trochę twardo, może troszeczke jak diesel. Jeżdzi ok. Co może być tego przyczyną?
  15. Witam mam możliwość kupna Opla jak w temacie. Problem polega na tym, że silnik faluje na wolnych obrotach, czasem na wolnych obrotach potrafi nawet zgasnąć podczas falowania, ale rzadko. Podczas przyspieszania wydaje mi się, że moc jest taka jak powinna być. Właściciel sprawdzał błędy i czyścił zawór EGR. Podmieniony został również zawór ciśnienia pal. na pompie CR (dodam, że na używkę niewiadomego pochodzenia). Po tym wszystkim było ok. przez jakieś 5 km. Następnie znów samochód wrócił do stanu sprzed naprawy. Dodam że na razie w silniku nie pojawiają się błędy, ale objawy jak na początku. Czy objawy wskazują na zawór w pompie CR, czy raczej na wtryskiwacze? W próbie przelewowej jaki jest czas pomiaru i jaka powinna być wartość po tym czasie i maksymalna różnica? Pozdro Kiedyś miałem okazję naprawiać Suzuki grand Vitara 2001r. i były identyczne objawy jak tu w Oplu. Nie było błędów w sterowniku i po przejrzeniu parametrów bierzących też nie było można się za bardzo do niczego przyczepić. Po wymianie czujnika ciśnienia w pompie silnik zaczął pracować normalnie. Więc jeśli występuje tylko falowanie obrotów to w tym przypadku chyba też można zaryzykować stwierdzenie, że zaworek na pompie kwalifikuje się do wymiany? Próba przelewowa, ok. 5 min. (dokładnie nie mierzyłem czasu): 1. 30ml 2. 28ml 3. 30ml 4. 49ml
Partnerem serwisu: fabryka kart plastikowych LiderKarty
×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.