Skocz do zawartości

Bols

Forumowicz
  • Zawartość

    122
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O Bols

  • Urodziny 19.09.1989

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Wrocław
  • Model
    Opel Astra II
  • Silnik
    2.0 16v dti
  • Nadwozie
    Hatchback
  1. właśnie tak zrobione.... nawet przewody kupiłem nowe bo myślałem że gdzieś zwarcie może albo coś nie styka... i ciągle to samo no cóż muszę reklamować ....
  2. to znaczy jeszcze raz opisze. Miernikiem sprawdzałem napięcie na włączonej stacyjce... i na wyłączonej i znalazłem 2 kabelki pod maską które dają prąd około 11V po włączeniu zapłonu a na wyłączonym zapłonie nie ma prądu. Dalej są 3 kable Czarny Biały i czerwony(ledy z automatem to są)... Czarny masa do klamry akumulatora czerwony do kabla od przekaźnika pod maską a biały do świateł pozycyjnych (kable były za krótkie troszkę to przewody fabryczne ledów połączyłem moimi kablami za pomocą kostek (kostki okleiłem taśmą izolacyjną) i po włączeniu zapłonu światła świecą, po włączeniu świateł pozycyjnych (lekko świecą ledy) a po włączeniu mijania to świecą normalnie ledy (gdy wyciągnę żarówki z pozycyjnych świateł to gasną ledy tak jak powinny.... I co to może być? Kupić nowy kabel i zrobić połączenie jeszcze jedno czy co mam zrobić czytałem na różnych forach że to częsty mankament ledów i ludzie stosują jakieś przekaźniki.... Proszę o pomoc
  3. Witam. Mam pytanie odnośnie takich świateł, Kupiłem parę dni temu takie lampki i podłączyłem i teraz zaciekawia mnie jedna rzecz ponieważ jak zapalam zapłon to zapalają się światła led gdy zapalam światła postojowe to moje światła ledowe przygasają (nie gasną świecą się słabo) a gdy zapalam mijania to światłą led też dalej świecą .... nie wiem czy tak może być czy też nie... dodam że podłączyłem do przekaźnika jakiegoś pod maską który daje napięcie jak włączy się zapłon inny kabel poszedł do świateł pozycyjnych a ostatni do masy.... . I jeszcze jedno jak wyciągnę żarówki pozycyjne to ledy gasną po włączeniu włącznika świateł pozycyjnych (a jak jest żarówka to świecą lekko) Proszę o pomoc bo nie wiem czy coś źle zrobiłem czy wszystko jest dobrze. Pozdrawiam Grzesiek Dodam że to Opel astra G 2.0 DTI z 2000 r
  4. Kupiłem auto z uciętymi kablami .... napinacze byly wystrzelone kupiłem napinacze na allegro do mojego modelu 2.0 dti .... tylko kolor kabli różni się ktoś może coś na ten temat powiedziec ?
  5. Witam mam mały problem.... Muszę wymienic napinacze pasów (wystrzelone są) i tak kabel który idzie do napinacza jest ucięty są tam 2 przewody (brązowy i jakiś jasny ) kupiłem 2 napinacze ale jest kostka i jak patrzałem na te przewody są inne kolory i teraz moje pytanie brzmi jak odróżnic który kabel mam do którego podpiąc skoro kolorami różnią się a co będzie jak źle podepne je?? Wrazie czego mogę zrobic foty kabli ktore sa od napinacza i które są pod fotelem .... Proszę o pomoc pozdrawiam!
  6. Witam serecznie problem pojawił sie wczoraj... Jechałem sobie po naszych drogach i nagle zaczeło leciec zimne powietrze.... przekrecenie gałki nic nie dało, lecz jak chce dac na zimne tylko czuje opór pod koniec skali i troszke gałka odbija ze nie jest na 100% na zimnym ale jak przełanczam na cieple to 0 oporu wiec domyślam sie ze trzeba zdjac konsole srodkowa i podlaczyc drucic czy pasek do galki i to wystarczy tylko jak zdjac konsole?!?!? albo ktos ma inny pomysl co to moze byc albo jak zrobic bez demontazu konsoli bede zoobowiazany bo wiecie zima bez ciepla to lipa Pozdrawiam Grzesiek EDIT. Temat do zamknięcia odreciłem konsole srodkową potem zdjołem drut z rolki poruszałem zamontowalem ponownie i all działa
  7. dzięki za te informacje ale to w dalszym ciągu nic mi to nie mówi jeśli ktoś jeszcze miał podobne objawy to proszę o odpis z góry dzięki
  8. Przy uruchomieniu silnika do 30-40s cały samochód trzęsie się po po upływie tego czasu wszystko uspokaja się... przy jeździe od 60 do 80km/h zaczyna szarpać przy dodawaniu gazu, świece oraz przewody wymienione (po wymianie tych elementów wszystko było ok przez około tydzień czasu) wszystkie świece są okopcone na czarno. Co może być przyczyną tego ? proszę o porady i sugestie Rozrząd wymieniany był 40tys temu kompletny.... Dziękuje z góry za pomoc pozdrawiam Grzesiek
  9. a przypadkiem ten błąd nie pokazuje się tylko na zimnym silniku jak odpalasz? (miałem tez cos takiego okazało się że 2 świece do wymiany)
  10. Witam serdecznie. Mam pytanie jedno które nie daje mi spokoju, mam akumulator 60ah, 2 dni temu naładowałem go na full miernik pokazał 12.6V, wczoraj jeździłem nim 50km w mieście po czym sprawdziłem miernikiem pokazywało 12.6V (troszke może więcej) stał 24h na -12*C i rano po zmierzeniu wartość aku spadła do 12V auto odpaliło normalnie ale czy to normalne żeby spadła tak wartość? czy cos ciągnie na lewo prąd? Pozdrawiam Bols
  11. Bols

    2.0 74kW 16V Y20DTH Zapalił i zgasł

    rezerwa mruga poniżej 20km jakoś chyba ... no i mi mrugała ona ale także mrugała mi kontrolka silnika podczas kręcenia ale tylko jak kręciłem go ... ale to normalne chyba:P
  12. Bols

    2.0 74kW 16V Y20DTH Zapalił i zgasł

    No ok przepraszam serdecznie za moją pisownię ale na laptopie lipa... więc tak miałem 22km jeszcze do przejechania (mrugała mi rezerwa) po odłączeniu akumulatora naładowaniu go pokazało mi 1km tylko.... kręcił ale nie załapał.... zalałem mu 5l ropy i po 1 minucie kręcenia odpalił, musiał zapowietrzyc się .... potem zauważyłem że stał pod kontem na krawężniku, paliwa za mało było nie łapało i wszystko jasne było .... dziękuję za pomoc wszystkim i mam nauczkę nigdy nie jeżdzic na rezerwie.... Pozdrawiam Grzesiek
  13. Bols

    2.0 74kW 16V Y20DTH Zapalił i zgasł

    o kurcze to mam problem ... bo mam tylko 1 kluczyk (tak kupilem i w umwie byl 1) ... a zapomnialem dodac teraz to akumulator slabo kreci juz jak probowalem ... ale kreci czy to możliwe ze to wina aku..? bo pare dni temu podczas zapalenia swiatla były słabe a po dodaniu gazu normalnie świeciły i po 3min juz normalnie było na biegu jałowym Popraw pisownię bo temat poleci do kosza.
  14. Proszę o pomoc .... Od pewnego czasu zauważyłem że samochód przy odpalaniu (nie każdym) dziwnie odpala tak jak by chrypę miał ale zawsze odpalał kilka razy po dłuższym postoju odpalił mi ale zaczął dusić się obroty spadły do 500 i i po podaniu gazu dopiero załapał dzisiaj idę do auta odpalam go a tu długo kreci załapał ale wszedł na 400 obrotów trząsło nim i zdechł .... próbowałem kilka razy i nic... zauważyłem mało oleju to dolałem mu odłączyłem akumulator na 1min i nic kreci ale nie łapie dodam że mruga kontrolka silnika podczas kręcenia (ale miesiąc temu bylem na kompie 0 błędów było) podczas jazdy nic nie wyświetlało się i normalnie pracował silnik.... proszę o pomoc Poprawiłem pisownię, używaj polskich znaków. §4. Pisanie nowych postów forum. 4.1. Sprawdź czy temat nie był już kiedyś poruszony. 4.4. Pisząc zadbaj o treść, logikę i ortografię, nie łam polskiego prawa
  15. Bols

    2.0 74kW 16V Y20DTH wyciek płynu chłodzącego

    U mnie było podobnie też ciekło jak by z tyły silnika coś ... nie oglądałem nawet tylko wlałem trochę k2 uszczelniacz do chłodnic ... bardzo dobry i tani zarazem jak mały wyciek to załatwi sprawę ( ja w starym kadecie po 6 latach od wlania nawet 1 kropli nie dolałem plynu ))
Partnerem serwisu: fabryka kart plastikowych LiderKarty
×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.