Skocz do zawartości

gregy

Użytkownik
  • Zawartość

    71
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O gregy

Informacje o profilu

  • Model
    Opel Astra III
  • Silnik
    1.7 cdti 100KM
  • Nadwozie
    kombi
  • Posiadasz LPG
    TAK
  1. Oryginalny plyn Dex Cool GM ma raczej odcien przypominajacy pomaranczowy niz rozowy! Odradzam wszelkie mieszanie z innym plynem chlodniczym nawet w przypadku malej dolewki bo nie wiadomo do konca jaki moze byc jego sklad i czy bedzie mieszalny z Dex cool. A cena oryginalnego plynu nie jest wygorowana zeby warto bylo ryzykowac!
  2. no to w porzadku jesli czekasz 20 minut przed mierzeniem. Ja bym poczekal nieco dluzej ale najwazniejsze ze nie od razu mierzysz. Ja u siebie nie rozwiazalem tego problemu ale od roku juz jezdze autem codziennie wiec nie musze odpinac klemy na noc bo zeby mi rozladowal sie aku potrzeba kilku dni. Ale jesli wiem ze nie bede jezdzil przez kilka dni albo tydzien to wtedy odpinam kleme. Najdziwniejsze jest to ze ten przypadek wyglada na czesty a w ASO pytalem i nic o takim problemie w Astrach nigdy nie slyszeli....
  3. A w jaki sposob robisz te pomiary? mam nadzieje ze nie zaraz po otwarciu drzwi auta co powoduje zapalenie sie lampki oswietlenia w aucie?
  4. gregy

    Co dziś zrobiłeś dla swojego Opla ?

    ja doslownie to samo!silikon spray jest ok na zime!
  5. gregy

    pogwizdywanie turbiny

    tez mysle, ze jesli jest sucho przy turbo a pogwizduje to moze byc jakies lekkie rozszczelnienie przewodu i nie ma sie czym przejmowac. A u mnie jak pisalem bylo male zawilgocenie, ale moc auta byla w porzadku tylko skorzystalem w gwarancji zeby wymienic turbine. Natomiast po wymianie jak pisalem jest totalna cisza! i mam porownanie z 3 innymi dieselami w pracy, w ktorych od nowosci nie slychac turbo nawet na zimno!
  6. gregy

    pogwizdywanie turbiny

    Nie zgodze sie z tym, ze to tak musi byc. U mnie tak bylo i bylo lekkie zawilgocenie przy turbo. Wymienieli mi turbo na gwarancji w ASO przy przebiegu 110.000km i od tamtej pory juz 3 lata jezdze i jest cichutko, zarowno na zimnym silniku po odpaleniu tez! a pamietam ze na zimnym to gwizdanie mnie denerwowalo przez kilka km w zimie do momentu rozgrzania silnika, a gwizdalo doslownie tak jak na tym zalaczony filmie z youtube. Reasumujac, jesli mialoby tak byc to by bylo w kazdym turbodieslu od nowosci a tak nie ma!
  7. a co z tym mruganiem przyciskow na kierownicy? u mnie tez mrugaja po wylaczeniu zaplonu dopoki nie zgasnie oswietlenie w aucie i sama kierownica!
  8. gregy

    Wymiana płynu w układzie sprzęgła

    widze ze naprawde szkoda gadac z Toba na temat hermetycznosci..to zrob sobie maly eksperyment i kup cos do jedzenia w hermetycznym sloiku, odkrec go i zakrec i potrzymaj kilka tygodni i zobaczymy czy bys zjadl co sie stanie z zawartoscia, no bo przeciez wedlug Ciebie zakretka jest zakecona wiec jest ok, tak samo jak dla ciebie jest z olejem - no jakze przeciez zakrecony masz korek to jak powietrze ma dochodzic! a jednak wyobraz sobie ze dochodzi, daj spokoj bo to nawet nie jest smieszne co piszesz...
  9. gregy

    Wymiana płynu w układzie sprzęgła

    nie wiem jak trzeba Ci pisac szegolowo, a kto tu mowil o wozeniu banki oleju bez korka? no chyba trzeba na glowke upasc!!! nie masz racji kolego, co z tego ze korek jest zakrecony jak banka nie jest juz hermetyczna bo otworzyles i olej ma ciagly kontakt z powietrzem! a jesli jesli wozisz w bagazniku caly rok w upaly i mrozy to gratuluje i zycze powodzenia!
  10. gregy

    Wymiana płynu w układzie sprzęgła

    no nie wiem,ja mam inne zdanie,gdzies czytalem i slyszalem, ze nawet olej silnikowy w chodzi w kontakt z powietrzem, wilgocia i traci swoje wlasciwosci ochronne, a szczegolnie jak ktos wozi otwarta banke oleju na dolewki w bagazniku(zima, lato) to juz calkiem dyskfalifikuje olej! dlatego wiem, ze wiek oleju jest wazny! olej w otwartym juz opakowaniu ma trwalosc okolo tyle co zalany w silniku natomiast w bankach jeszcze hermetycznie zamknietych od nowosci można magazynować w suchych i chłodnych pomieszczeniach przez okres co najmniej pięciu lat. Wedlug producentow przez taki czas olej zapewnia jego niezmienne właściwości smarne.
  11. gregy

    Wymiana płynu w układzie sprzęgła

    Fajnie jak sie ma mozliwosc zdobycia rzeczy gratis! ale uwazaj bo nie mozna przesadzac z okresem przechowywania juz otwartych plynow, bo zarowno wlasciwosci oleju czy plynu hamulcowego po otwarciu sa ograniczone w czasie i na nic sie to zda, jesli np.zaleje sie olej ktory stal otwarty 3 lata albo i dluzej...Ja np.nawet jak mam 1L oleju na dolewki i po otwarciu nie zuzyje go przez mniej niz 2 lata to kupuje nowy 1L! A wracajac to tematu plynu hamulcowego, czy taki test testerem plynu w zbiorniczku na zawartosc wody jest w pelni wiarygodny? Fajnie jak sie ma mozliwosc zdobycia rzeczy gratis! :-) ale uwazaj bo nie mozna przesadzac z okresem przechowywania juz otwartych plynow, bo zarowno wlasciwosci oleju czy plynu hamulcowego po otwarciu sa ograniczone w czasie i na nic sie to zda, jesli np.zaleje sie olej ktory stal otwarty 3 lata albo i dluzej...Ja np.nawet jak mam 1L oleju na dolewki i po otwarciu nie zuzyje go przez mniej niz 2 lata to kupuje nowy 1L! A wracajac to tematu plynu hamulcowego, czy taki test testerem plynu w zbiorniczku na zawartosc wody jest w pelni wiarygodny?
  12. gregy

    Wymiana płynu w układzie sprzęgła

    cala ta dyskusja robi sie bezwensowna, jakies opowiesci o Saabie i pracach w ASO... a nie ma nadal konkretow, jak np. co w zwiazku z tym plynem, czy np.taki test testerem plynu w zbiorniczku jest w pelni miarodajny, bo slyszalem rozne opinie, ze np.plyn przy kolach jest w gorszym stanie niz ten w zbiorniczku? i jaki jest w takim razie rozsadny okres(gorna granica) po jakim powinno sie zmienic ten plyn, tylko prosze nie podawac przykladow sabba i innych... a to ze w ASO robi sie jak kaza to nas nie oswieciles bo o tym kazdy wie i jest to oczywiste! i podobnie to dziala w druga strone ASO nie ma prawa zrobic czegos wiecej ponad to co sobie zazyczyl klient bez konsultacji z nim!
  13. gregy

    Wymiana płynu w układzie sprzęgła

    co to w ogole za jakies glupie tlumaczenie?nie interesuje mnie to jak jest w Sabach tylko w Oplu! to dlaczego OPEL(i wiekszosc producentow aut zaleca wymiane co 2 lata?) Bo mysle, ze nie ma znaczenia marka auta ani z czego jest wykonany uklad bo plynu przed absorbcja wody nic nie uratuje, plyn jest silnie higroskopijny i jego trwalosc w czasie jest ograniczona! nie powiesz mi, ze np.plyn ktory traci swoje wlasciwosci i temperature wrzenia po 2 latach np.w Oplu, VW, Skodzie czy innym aucie, zalany w Saabie trzyma 6 albo 8 lat!!!
  14. gregy

    Wymiana płynu w układzie sprzęgła

    Tak Wesol ale troche mnie to niepokoilo bo w wiekszosci slyszy sie opinie zeby zmieniac regularnie co 2 lata! a u mnie nie mam pewnosci kiedy ten plyn byl zmieniany moze okolo 3 lat juz ma, a jezdze czasem w gory. Dlatego pojezdze jeszcze moze okolo roku i dla spokoju wymienie!
  15. gregy

    Wymiana płynu w układzie sprzęgła

    Chcialem wymienic i mowilem sie na wymiane plynu w ASO. Po czym jak pojechalem do nich to najpierw sprawdzil mechanik testerem i stwierdzil, ze jest ok i nie ma potrzeby jeszcze zmieniac plynu, chyba ze chce wymienic bez potrzeby i wydac kase! powiedzial ze moge spokojnie dojezdzic do nastepnej wymiany oleju okolo roku i wtedy wymienic tez plyn! nie do konca mnie to uspokoilo, ale skoro stan plynu jest ok wiec jezdze dalej!
Partnerem serwisu: fabryka kart plastikowych LiderKarty
×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.