Skocz do zawartości

michalwww

Forumowicz
  • Liczba zawartości

    156
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O michalwww

Informacje o profilu

  • Lokalizacja
    Podkarpacie
  • Model
    Opel Meriva A
  • Silnik
    z17dth
  • Posiadasz LPG
    NIE

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Silniczek od wspomagania raczej nie ma tu nic do rzeczy. To co opisałeś to właśnie objawy maglownicy, u mnie też tak było. Ile masz już przejechane? 150-200 tys? Pisałem wcześniej że to jest jakaś wada fabryczna. Ja dałem do regeneracji i po dwóch i pół roku szlag ją trafił znowu.
  2. Moim skromnym zdaniem jeżdżenie Eco to szybsze zużycie sprzęgła, koła dwumasowego. I to są pozorne oszczędności szkoda męczyć silnik
  3. Ja kiedyś tankowałem. Po wymianie wtrysków. Zrobiłem ponad 100 tyś. I dalej zaczęły szwankować. Dostałem poradę w jednym ze serwisów Boscha żeby lać zwykle bo to premium jest suche. Lać mixol może uda je się uratować. Pół roku lałem zwykłe paliwo i mixol. Na szczęście udało się uratować. Już nie leje tego premium.
  4. Tak jest na torxie. Jest wkręcany w ten czerwony element na zdjęciu. Może być też że zaginął się ten uchwyt od zderzaka lub urwał . I dlatego by trzyma
  5. Hm pewnie masz rację z tym przegubem. Bo coś lekko stuka przy skręcaniu. Dodam że czuć trochę takie jakby wibracje na podłodze takie wibracje
  6. Witam. Mam problem podczas jazdy przy skręcaniu w prawo coś huczy. Obstawiam że to łożysko, jednak po podniesieniu kòł i kręceniu nic nie słychać, nie ma luzu. Proszę o pomoc jak mam to sprawdzić. Byłem u diagnosty też nic. Zmieniłem opony dalej huczy
  7. Witam . Widziałem na allegro przekładnie kierownicze do Merivy po 350 zł. Czy ktoś takie kupował i jaka jest żywotność ?
  8. No ja już ze trzy lata temu wymieniłem jedna piastę z tyłu i kupiłem SKF. Jeżdżę do dziś i jest ok.
  9. Witam. Mam do wymiany piastę tył. Mam pytanie o jaką firmę wziąć. Bo ceny np. SKF to prawie 400 zł. A na allegro są jakieś takie za 170 zł. Czy ktoś takie zakładał i jeździ parę lat już czy nie ma co szukać oszczędności?
  10. Wydaje mi się że ten wąż z linku będzie ok. W sklepie stacjonarnym kupiłem za ok 35 zł. Jakiś zamiennik. Ten wąż idzie od krudzca widocznego na zdjęciu do termostatu
  11. https://www.google.com/search?q=meriva+17+cdti+waz+powrotny+termosta&oq=meriva+17+cdti+waz+powrotny+rermos&aqs=chrome.1.69i57j33l3.27028j0j4&client=ms-android-xiaomi&sourceid=chrome-mobile&ie=UTF-8#imgdii=2tfYtyYG_nXbEM:&imgrc=gfaa-9FxVJif5M: Czy to 17 CDTI. Wąż jest pod obudową termostatu?
  12. Można naprawić. Ja nie mówię że nie , tylko jedni piszą tak jak Ty inni że to jest tragedia i lepiej unikać diesla. W sumie jak kupowałem Meriva 17 CDTI Denso to tak samo martwiłem się o turbo że padnie koło dwumasowe. I ile to będzie wydatków. Dziś auto ma 300 tys plus tyle ile sobie handlarz cofną i jest wszystko ok.
  13. Chciałem kupić Zafirę C. Potrzebuje takiego " dzieciowozu,, . Na to wygląda że lepiej kupić benzynę trochę starsza niż trochę młodszego diesla.
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.