Skocz do zawartości

michalwww

Forumowicz
  • Liczba zawartości

    127
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O michalwww

Informacje o profilu

  • Model
    Opel Meriva A
  • Silnik
    z17dth
  • Posiadasz LPG
    TAK

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Trzeba jechać na stacje diagnostyczna i to sprawdzić. Układ kierowniczy to jednen z ważniejszych elementów samochodu. Ile że 20zł to kosztuje ?
  2. Podejrzewam że tylnia poduszka skrzyni biegów. Jak masz kanał to można samemu sprawdzić.
  3. Ja probowalem sama śrubka w tym tygodniu Jak dokreciem troszkę to później kierowca nie chciała się sama prostowac. Więc popuscilem tak jak było. No skontrować się nie da z kanału. Ale przypomniało mi się jak odbierałem auto po regeneracji maglownicy to ciężej mi kierowca troszkę się kręciła i też mi nie odbijała tak jak przed. Pytałem się gościa czemu tak. To powiedział że chwilę tak będzie bo musiał coś jeszcze zrobic. Ale nie powiedział co bo takich zeczy się nie mówi. Nie chciał powiedzieć. I na początku było cacy żadnego najmniejszego odglosu. Ale po 1,5 roku znowu chyba coś się dzieje. I ja nie twierdzę że to dokręcanie jest rozwiązaniem problemu. Ja sobie sam z własnej ciekawości spróbowałem.
  4. Podłącze się do tematu. Bo sam się bujalem z tym tematem chyba że 2 lata. Też jeździłem po różnych warsztatach , mechanikach, sam szukałem przyczyny stukania w kolumnie. Niestety wydaje mi się że mechanicy mają problem z właściwą diagnozą że przekładnia jest kaput. Tak z własnej obserwacji wnioskuje. Też były różne diagnozy że to a tamto. Dobrze że mam kanał to weryfikowałem co jest do wymiany a co nie. Tylko jeden warsztat na pięć czy sześć dobrze zdiagnozował że maglownica jest do wymiany. Zrobiłem i ok było. Ale po 1,5 roku znowu coś się dzieje. Wymieniłem poduszki skrzyni, teraz chyba jest łącznik stabilizatora do wymiany jutro zweryfikuje. Ta przekładnią chyba tak ma że lekki niewyczuwalny luz jak już jest to tłucze. Na forach corsy też piszą że dwa lata po regeneracji już stuka. Dodam jeszcze że można próbować kasować luzy śrubą na maglownicy. Długa nasadka dwunastkątną 22 chyba. To wtedy pomada na to stukanie jak się kierownica kręci tak ja na filmiku wcześniej. Mi pomogło ale po dwóch latach dalej zaczęło stukac. A jej też nie wolno niewiadomo ile dokręcać Mi się wydaje że to jest wada fabryczna i jak ktoś ma już przejechane 150tys km to nie ma co zaczarowywać rzeczywistości i szukać przyczyny stukania w krzyżaku śrubkach nakretkach. Ja też tak robiłem Kurde Adam prznies proszę to do postów o stukach w kolumnie bo mi się pomyliło
  5. Witam. Chciałem się poradzić w kwestii łącznika stabilizatora. Otóż jak złapie ręką za koniec stabilizatora od strony kierowcy i szarpie to się rusza stabilizator i stuka. Z drugiej strony ani drgnie. Gumy są ok na stabilizatorze. Więc łącznik do wymiany?
  6. Adam dziękuję Ci bardzo nie wiedziałem że taka strona jest! Na pewno się przyda
  7. Witam. Mam poduszki skrzyni biegów do wymiany. Mam pytanie po co jest ta czesc? Czemu służy?
  8. U mnie też tak mialem. Wyciągałem wentylator i włożyłem spowrotem. I dziala. Morze szczotki się skończyły albo zawiesiły.
  9. Witam Adam1954 czy wystarczy tylko od góry zabezpieczyć kielich cos na niego nałożyć ?
  10. No jest woda bo kilkukrotnie już tam WD 40 aplikowałem i na chwilę pomaga. Jeżeli chodzi o sprężyne to w tym sensie że nie jest pęknięta bo wczoraj oglądałem. Kupie ściągacz do sprężyn i rozbiore będę widzial jak to wygląda. Dzięki
  11. Witam. Mam taki problem. Trochę mi siadła lewa strona z przodu. Jest parę centymetrów niżej niż z drugiej strony. Byłem na stacji diagnostycznej i amortyzatory wyszły ok. Skrzypi mi przy skręcaniu im chłodniej tym gorzej. Sprężyna ok. Czy zużyta poduszka amortyzatora lub łożysko mogła by wpłynąć na obniżenie się zawieszenia
  12. Witam, są już dostępne części do regeneracji, ale nie na wszystkie trzeba pytać chyba najlepiej w Bosch service
  13. Już zrobiłem kupiłem folie termiczna i nakleilem. Używanych nie ma nigdzie a i nowego też niestety nie
  14. Witam. Strasznie mam pordzewiała osłonę termiczna zbiornika paliwa. Używana na allegro nie ma. Kupiłem folie bitumiczna aluminiowa, myślałem żeby ją nakleić na tą osłonę. Ale raczej nie da rady bo do rdzy się nie przyklei. Na zewnętrznych stronach osłona jest już prawie tak wiodka jak papier. Są różne preparaty typu r-stop,brunlox morze by tym pomalował i wzmocnił ta blachę bo to podobno tak działają te preparaty i wtedy ta folie? Czy ktoś miał do czynienia z tymi preparatami i czy było by to dobre rozwiązanie?
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty && budowlanka / nieruchomości / finansowanie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.