Skocz do zawartości

MBquart

Użytkownik
  • Zawartość

    16
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O MBquart

  1. Witam. Autko sprawne. Wszystko ok. Cała operacja kosztowała 1400 zł firma GAZMOT Tłoczek był tak zatarty że żadna wymiana tranzystora nic by nie dała.
  2. MBquart

    Kody bledow do Astry G

    Nie nie trzeba zdejmować . Wyjmujesz tylko sterownik i wykręcasz czujnik - jest połączony ze sterownikiem. Jak chcesz to wkleje Ci foty jak to wykonać -jeśli rzeczywiście będziesz demontował.
  3. MBquart

    tranzystor vp44...

    bodzoio12 - wstawiasz tam tranzystor z N czy P
  4. MBquart

    Astra g 2.0 DI 82KM 1998 r czy to pompa?

    Ja osobiście wolał bym dać do jednego nawet jeśli bym miał zapłacić więcej -wiem kogo ścigać, a tak to jeden zwala na ...... . i nie wiadoomo który winien. Właśnie odpisałem koledze na posta podobnego bo też mnie szlak trafia. Jedni chcą robić tylko elektronikę i mówią że to wystarczy BA nawet dają 1 rok gwar. Nie wiem ,tylko to potrafią- a może mają racje. Następni głoszą o kompletnym remoncie vp44. Myślę że racja jest gdzieś po środku.Tak jak się dowiedziałem najlepiej wywalić ją na stolik boscha i sprawdzać.Wymieniać tylko to co konieczne.
  5. MBquart

    Astra g 2.0 DI 82KM 1998 r czy to pompa?

    Witam. Ma to sens. Gdy elektronika zdycha to nie odpalisz autka. Masz tam przecież jeszcze 2 cewki i czujnik halla. - może one. Ja proponuje Ci się zgłosić do jakiegoś dobrego mechanika który z byle pierdnięcia nie robi remontu pompy.Chyba że to konieczne.
  6. MBquart

    pompa wtryskowa sonda:)

    Więc co z oplami. - felerne Dziś jak sprawdzałem na allegro to nawet volviaki f4 to posiadają - i nie wyobrażam sobie tirka który co 200.000 wymienia pompe. [ Dodano: Pią Kwi 02, 2010 19:54 ] Suuuuper. Więc co wystarczy sam sterownik - a czemu on się zepsuł. Więc zróbmy konsultacje , niech zaczną posty pisać sami fachowcy. Jedni niech robią całą mechanike i sterownik za 3000 tyś dając rok gwar. Drudzy za 500 będą robić tylko sterowniki i mówić że to wystarczy. Gzie jest prawda.
  7. Z nich lub z opoczna. Teraz zbieram fundusze bo to się zrobiła kosztowna sprawa. Dla zainteresowanych podam. Żychlin - GAZMOT 899-sterownik naprawa i regeneracja mechaniczna. 1300 - wymiana sterownika i regeneracja mechaniczna. Opoczno pozwole sobie podać tel do zakładu.500 50 30 62 ponoć dobry. 1100 - sterownik ,nie naprawiają tylko wymiana na nowy. 600 - wsadzenie pompy na stolik i testy reg. itp 100- wymiana uszczelek pompy Dopiero wtedy diagnoza co jeszcze do wymiany.Mnie mówiono że koszt oscyluje między 2000 - 2500 i wymontowanie . Dlatego Żychlin jest tańszy - lecz czy lepszy.... [ Dodano: Pią Kwi 02, 2010 17:36 ] Jak znajdę coś ciekawego to jeszcze zamieszcze niech będzie to min.wiedzy dla każdego kto chce coś wiedzieć na temat vp44 - lub mieć jeszcze bardziej namieszane w głowie od różnych wypowiedzi. dodgeram.org/tech/dsl/ISB/vp44_reliability.html cenna strona wejdzcie na diagnostic help jest tam opisana większośc spotkanych usterek świadczących o vp44 www.bluechipdiesel.com
  8. MBquart

    pompa wtryskowa sonda:)

    No właśnie - a pomyśleć że miało być to tanie w ekspleatacji autko. Dziwi mnie tylko fakt że przy samochodach z pzebiegiem 150-250 tyś nie słyszy się o zdechłych silnikach ,wtryskach itp. pomijam wyjątki, tylko ta cho.... pompa i to we wszystkim co ją posiada.Mówi się że to wina paliwa ale w stanach padają w wikingowie też mają problemy .Co jest do jasnej .przecież diesel miał być autkiem pewnym.Ja swój kupiłem bo robie sporo km. Ach szkoda gadać .
  9. MBquart

    pompa wtryskowa sonda:)

    Witam. W nawiązaniu do tematu. x20dtl udokumentowany przebieg ok 220.000 - pompa wysiadła.
  10. MBquart

    tranzystor vp44...

    Pozostaje tylko pytaniejak się odnieść do wypowiedzi Pana karlos_79. Bo jeśli miało to na celu zasiać nutę wątpliwości - to się udało. Wielu rzeczy które napisał poprostu w domowych warunkach nie jesteśmy w stanie sprawdzić. Lecz czy powstrzyma nas to przed sprubowaniem......
  11. wkleje relacje z wymiany tylko wgram ją na serwer [ Dodano: Pią Mar 26, 2010 15:51 ] wkleje foto pobraane z tego linku bo mam [ Dodano: Pią Mar 26, 2010 17:25 ] [ Dodano: Pią Mar 26, 2010 18:38 ] Przepraszam was że tak wolno idzie zamieszczanie fotek ale transmisja EDGE na zbyt wiele nie pozwala. [ Dodano: Pią Mar 26, 2010 22:36 ] Przepraszam miało być w opel astra - silnik diesel [ Dodano: Pią Mar 26, 2010 22:55 ] [ Dodano: Pią Mar 26, 2010 22:57 ] [ Dodano: Pią Mar 26, 2010 22:58 ] [ Dodano: Pią Mar 26, 2010 22:59 ] [ Dodano: Pią Mar 26, 2010 23:01 ] [ Dodano: Pią Mar 26, 2010 23:03 ] [ Dodano: Pią Mar 26, 2010 23:04 ] [ Dodano: Pią Mar 26, 2010 23:05 ] [ Dodano: Pią Mar 26, 2010 23:06 ] [ Dodano: Pią Mar 26, 2010 23:07 ] [ Dodano: Pią Mar 26, 2010 23:08 ] [ Dodano: Pią Mar 26, 2010 23:09 ] [/img] [ Dodano: Pią Mar 26, 2010 23:18 ] [/img] [ Dodano: Sob Mar 27, 2010 05:12 ] Podaje namiary na zakład mechaniki pojazdowej który chyba wybiorę. Firma GAZMOT 99-320 Żychlin (woj. łódzkie) ul. Żeromskiego 20 tel.785 853 785 693 439 359 http://www.allegro.pl/show_user.php?uid=15295065 wystawili aukcje na allegro czy jest warta tej ceny wypowiedzcie się sami: Regeneracja pompy wtryskowej VP44 opel super cena Witam serdecznie mam do zaoferowania usluge polegajaca na regeneracji pompy wtryskowej VP44 do samochodów Opel .Usługa polega na założeniu kompletnego uszczelnienia wymiany tłoka przestawiacza wtrysku naprawy sterownika psg5 sprawdzeniu dawek, przestawiacza kąta wtrysku kalibracji i płukaniu na stole bosch EPS .Jeśli twoje auto nie odpala odpala ale ciężko nie reagyje na pedał gazu pali sie lampka uszkodzenia silnika to dobrze trafileś.Podana cena zawiera podatek VAT do kazdej usługi dołączamy fakture vat i karte gwarancyjna.Wiecej informacji pod nr tel 785 853 785 Cena 899 zł [ Dodano: Nie Mar 28, 2010 10:09 ] Witam. Pozwolę sobie zamieścić. karlos_79 witam. piszę tutaj aby pomóc innym, wskazać podstawowy błąd jaki popełnił " MBquart " , a nie reklamować się. sam zajmuję się naprawą sterowników psg5 pomp wtryskowych vp44, vp30, vp29 i zapewniam wszystkich że to nie są jak pisze MBquart tranzystory irfz44 i irlr2905. jest to podstawa. musi być odpowiedni tranzystor. niewłaściwym tranzystorem można nieodwracalnie uszkodzić sterownik, a po za tym nie zawsze tranzystor się pali. nieraz pada tak zwana masa. szczególnie w nowszych sterownikach w tych z podwójnym przewodem ze źródła. zresztą na moich aukcjach " karlos_79 " wyraźnie piszę że nie są to tranzystory irfz44ns i irlr2905. napewno nie zda też egzaminu klejenie tranzystora, a napewno nie na dłuższy czas. ja nie wyobrażam sobie też naprawy na samochodzie. muszę mieć sterownik wyjęty na warsztacie. zrobiłem napewno już setkę takich sterowników i dalej twierdzę, że jest to bardzo precyzyjna praca. oczywiście wiem jaki to tranzystor, ale nie mogę powiedzieć bo to jest mój chleb. podpowiem że jest on w obudowie smd 404. z doświadczenie też wiem, że większość prób samodzielnej naprawy kończy się niepowodzeniem i trzeba kupować nowy sterownik który może kosztować i 1000 zł. koszt mojej naprawy to 300 zł. odradzam kupowanie tranzystorów z allegro po 6 zł i 30 zł z opisem. jeśli to by byłe te czarne konie to wszyscy by byli zadowoleni i koniec. a niestety są tam oferowane irlr2905 nie spełniające wymagań. sterownik na takim tranzystorze jak już działa to nie do końca poprawnie. przeważnie samochód nie ma takiej mocy jak wcześniej, chwilowy brak reakcji na wciśnięty pedał gazu i krótka żywotność takiego sterownika. zwykle godziny albo dni. zalecałbym również wymianę przewodu od źródła na grubszy bo ten też często się przepala. jeśli ktoś ma jakieś pytania proszę pisać lub dzwonić 510667029. pozdrawiam Ostatnio zmieniony przez karlos_79 Wczoraj 22:52, w całości zmieniany 1 raz
  12. Witam. Tak jak obiecałem wklejam całą moją historie odnośnie tranzystora i pompy w traktorku zwanym opel astra. Bardzo przepraszam Admina że temat mój nie jest kontynuacją tematu już istniejącego lecz mam wrażenie że ilość postów jaka jest w nim wręcz odstrasza niektórych czytelników a zarazem jest dowodem na wielkie zainteresowanie tematem. Na początku zamieszczam kilka cennych linków wartych zerknięcia bo wnoszą dość dużo w temacie. Ciekawe wypowiedzi z zagranicy na temat vp44. http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/36272-n16-pompa-wtryskowa-vp44-informacje-dla-posiadaczy-22-d/ Wykres firmy BOSCH pokazujący zużycie pompy w zależności od składu chemicznego ropy. http://www.arb.ca.go...022003bosch.pdf Filmik pokazujący sposób oddzielenia sterownika od pompy. Filmik chyba najcenniejszy bo pokazuje sposób wymiany tranzystora.
  13. MBquart

    tranzystor vp44...

    witam . nie udało się lecz zamieszcze zdjęcia i opis jutro które pomogą wam uniknąć błędu jaki ja popełniłem [ Dodano: Sro Mar 24, 2010 18:59 ] Teraz staram się naprawić to co uległo zepsuciu w sterowniku. [ Dodano: Pią Mar 26, 2010 23:26 ] Witam ponownie . Pełen opis i foty umieściłem tu. http://forum.opel24.com/wymiana-tranzystora-pompy-vp44-problemy-i-uwagi-vt46609.htm
  14. MBquart

    tranzystor vp44...

    Dziś wymieniamy. Oby pomogło bo narazie brak funduszy na pełną regeneracje.
Partnerem serwisu: fabryka kart plastikowych LiderKarty
×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.