Skocz do zawartości

Rosser

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    11
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O Rosser

Informacje o profilu

  • Model
    Opel Astra II
  1. czy są jeszcze jakies innne możliwe przyczyny ? niestety dostęp do kanału będe miał za około tydzien możliwe że więcej aby sprawdzić.
  2. właśnie zero oznak że to uszczelka (ślady na bagnecie , korku itp) ja stosuje 10w40 taki mi polecano, płynu raz ubywa a raz nie i jest z tym róznie, a olej w zbiorniczku już jest około 6 lat może 5
  3. Witam mam astre g 1.7dti. Mój problem polega na tym że ymieniam teraz filtr oleju , od ostatniej wymiany upłynęło około 3-4 miesięcy, na nowym filtrze problem pojawił się znowu, otóż filtr jest zalepiony mazią coś podobnego do smoły, czy ma to związek z kiepskiej jakości paliwem (zazwyczaj tankuje orlen oraz statoil) czy też z tym iż niedawno (tydzien temu ) padło mi całkowicie turbo, czy też związane jest to z ubywającym płynem chłodniczym ( tak, mam olej w płynie chłodniczym) ? miał ktoś kiedyś podobny problem ??
  4. czasami jest wszystko ok od startu później zaczyna go mulić i traci moc czasami od zapalenia nie ma mocy a póxniej jej dostaje, nie ma na to jakiejś zasady. Żadne kontrolki mi sie nie zapaliły, sprawdzali mi w serwisie i nie wyświetla żadnego błędu. @Wesol - poniekąd masz racje tylko możesz grzeczniej, chce uzyskac porade więc nie musisz sie wywyższaćok ? Porównywałem z tym samym silnikiem chciałem tylko sprawdzić czy takie same wskazania będą na przepływiomierzu, niczym sie nie sugerowałem i niczym nie kierowałem po uzyskaniu 2 różnych wyników, dodam jescze jedno auto gdy ma rozgrzany silnik zaczyna skakac na obrotach od 800-900 do ponad 1tyś tzn faluje na obrotach nie wiem czy jest to związane z turbiną ale podaje tą informacje. ps(turbo nie wyje)
  5. właśnie na komputerze nie było żadnego błędu.
  6. Witam mam problem prawdopodobnie z tubiną w astrze 2 z silnikiem 1,7 dti(isuzu) rocznik 2000, problem polega na spadku mocy tak jak by turbina nie działała na 100% możliwości, nie ma ubytku oleju, obstawiałem przepływomierz bo posiada inne parametry niż identyczne auto z tym samym silnikiem, zmiana na inny i podłączenie pod komputer nie przyniosło efektu ponieważ nadal parametry odbiegały od normy, czy jest to może wina zaworu egr, czy tez turbo do wymiany? Z góry dziękuje za odpowiedź. Pozdrawiam
  7. sprawa parowania szyb zakończona, ale jest problem z ubywającym płynem chłodzącym
  8. witam, rozebrałem dzisiaj schowek okazało sie że silniczek sie zawiesił dostał 3 mocniejsze uderzenia i ruszył, co do filtra nie wiem nie sprawdzałem (przy -13 nie bede rozkrecał wszystkiego) dziękuje bardzo za pomoc. Co do płynu nie przybywa oleju olej czysty bez śladów płynu, co najciekawsze jest odwrotnie olej w płynie.
  9. macie może zdjęcie jak wygląda ta klapka, dodam ejszcze iż od pewnego czasu ubywa mi płyn chłodniczy tylko w czasie jazdy bo nie widac wycieków w garażu
  10. Witam mam astrę g 2000r 1.7 dti, otóż mam problem. nie wiem jak mis ię toz robiło ale objawy wyglądają dziwnie otóż: zaparowywują mi szyby , autko rozgrzewa się jest w nim goraco a szyby sa zaparowane, dzisiaj zauważyłem przy -10 od środa para zamarzła z niewiadomego mi powodu. Czy miał ktoś kiedyś taka przypadłosć? ps. klima tez nie pomaga.
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.