Skocz do zawartości

Maniek1986

Forumowicz
  • Zawartość

    155
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O Maniek1986

Informacje o profilu

  • Płeć
    Nie powiem
  • Lokalizacja
    Warszawa (okolice)
  • Model
    Opel Zafira A
  • Silnik
    2.0 16V Turbo + LPG
  • Posiadasz LPG
    NIE

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. witam z nowym nabytkiem:) i nowym problemem heh czujniki z tyłu oryginalne wariują, jak wrzuce wsteczny pikają jak im się chce, raz widzą przeszkodę raz nie, raz za pozno zaczynaja dzialac. Ktorys zaczyna niedomagac? z przodu działają bez zarzutu. Dodam ze jest zalozony hak dodatkowy ale po zakupie dzialalo normalnie, a hak ciezko zdjac bo kluczyk nei chce wejsc utelnila sie ta blaszka oslaniajaca standardowo czekam na pomoc, Kacper jeszcze tu bywasz?:)
  2. witam, mam pytanie, mam zafirze b funkcję automatycznego włączania świateł przy czujniku zmierzchu, ale cudo jak wiadomo działa tak, że przy jej włączeniu dopóki jest widno to nie zapala się nic, a jak zapadnie zmierzch to włączają się postojówki i xenon, i tu moje pytanie czy da się coś zrobić, aby np na AUTO uruchamiały się postojówki a po zmierzchu dołączał xenon? Da się ro zrobić programowo?
  3. ooo nie sadziłem że to może powodować aż takie wibracje. Ale zapokniałem wsponieć o jeszcze jednej rzeczy, czasami jak rozpedzam sie do 150 to przy tej predkości nie ma drgnięć a za chwilę zrobie wyhamowanie i rozpędzenie i już wali kierą. Dodatkowo ja w żadnym swoim aucie tego nei miałem ale przy ruszaniu na jedynce tak jakby miał ciezko i wibrował gdzies na skrzyni/polosi/napedzie na dwojce podobnie, wiem ze 2 sie nei rusza ale to tak w ramach testu. A moze to ktoras poducha a co z tym wrzucaniem biegu? Ogolne to jest tak ze trzymam sprzeglo caly czas wcisniete i nei puszczam,, 1 nie wchodzi cofne drążek i za drugim razem wchodzi, wybierak czy moze juz elementy samego lewarka (jabłuszko otd ) zuzyte?
  4. witam, tak sobie jeżdze od kilku dni ojca zafirą opc i hmm jakoś nie do końca pasujem i jazda tym autam. Jadąc autostradą 140-150 jest dość znaczne wibrowanei na aucie i kierownicy. Byłem dzisiaj w wulkanizacji, jedno kolo miało minimalny brak w ciężarku, trochę się poprawiło ale ja przy swoich autach przwywykłem, że nic nei drży. Na szarpakach ostatnio zprawdzony zawiac - lekki luz na jednym drążku kierowniczym. I tu moje pytania czy może mięc na to wpływ następujący fakt i co jest tego przyczyną. Po zatrzymaniu często za 1 razem nei można wrzucić 1 biegu i zdarzy się wrzucić 3. Jak nie chce wejść trzeba puscic sprzegło i spróbować jeszcze raz i bieg wchodzi. Dodatkowo często jak już wchodzi ta jedynka jest takie głuche pukniecię. Sprzegło, wysprzeglik,wybieraj, połosie? (wibracja)
  5. tuleje przednie wahaczy powodowały taki cudowny efekt, wymienione wszystko co napisałem wyżej i jest super
  6. odkopie, zaswiecil sie blad, wymienilem na nowy zamiennik blad znikl ale po 2tyg znowu, pomyslalem ze chinol pewnie sie popsul zamowilem drugi i drugi tez nie dziala. Jak sie zrobi zworke blad znika. Gdzie szukac przyczyny? W zbiorniczku cos?
  7. Maniek1986

    BŁĄD P0170 i wiele ciekawych historii

    Znowu ja heh wymienilem termostat i czujnik temperatury i juz myslalem ze jest ok bo dwa dni nawet palowania jak sie lekko ogrzal i bledow nie bylo. I dzisiaj jakos mi sie zapalil przy wyzszych obrotach na 2 biegu. Skasowałem i juz jezdzil normalnie. Blad p0304. Chyba juz tylko wiazka od lpg zostala do sprawdzenia i to dosc prosto bo na 4 gar przy kompie i przy listwie. Nawet jak sie check nie zapala jakos takim nieprzepalonym gazem lekko daje w aucie a bardzo jak ten check sie zapalil.
  8. to wszystko poszlo ale okazuje sie ze rrczny trzyma po jednej stronie i trzeba bedzie sie dobrac do zacisku i zobaczyc czemu
  9. odkopie troche temat. Własnie skonczylem wymiane klocków tył (z jednej strony klocki byly zjedzone a kolo sie przyblokowalo) Wszystko ladnie wyczyscilem, nasmarowalem skrecilem iiii nie ma recznego:/ Jeszcze nie robiłem przejazdzki, czy jest szansa ze jak sie pohamuje to sie to ulozy i zacznie dzialac? Czy musze rozbierac i wykrecic troche tloczek? Nie wiem czy to logiczne myslenie ale przeciez tloczek przy wciskaniu hamulca powinien sie wysuwac i wracac do pozycji startowej odpowiedniej, a za reczny odpowiadaja samoregulatory
  10. Maniek1986

    BŁĄD P0170 i wiele ciekawych historii

    raz byl regenerowany, pozniej nowy bo bylo to samo
  11. Maniek1986

    BŁĄD P0170 i wiele ciekawych historii

    tylko w ktorym miejscu on jest heh szukam, na kazdym forum inaczej, na zdjeciach nie pokazuje konkretnie. Wlasnie oddalem komp do sprawdzenia, pozniej chcialbym ten czujnik nawet odrazu wymienic tylko musze wiedziec gdzie on jest heh. Przypominam ze zaczelo sie od bledu w tytule, po regeneracji reduktora pozniej wymianie na nowy i listwy mamy blad na 4 cylindrze. Kompresja sprawdzona kilka dni temu i jest super. Dzisiaj w Jeszcze tak sie zaczalem zastanawiac, wydaje mi sie ze duzo paliwa przepala, czy wywalanie bledu 4 cylindra to moze byc zalewanie wtrisku benzynowego? I ostatniio wyskoczyl blad P1300 chyba pusty bak ale paliwa bylo pol zbbiornika, tam chyba cos ten plywak szaleje Adam, szczelnosc sprawdzana nic sie nei dzieje. Smierdzi gazem tylko wtedy jak wywali checka ale to sie gaz nie przelpala i dlatego go wyrzuca podobno
  12. Maniek1986

    BŁĄD P0170 i wiele ciekawych historii

    no dobrze a teraz przchodzac do rzeczy ma ktos jakis pomysl? Dzisial wlzylem nowa cewke i przeplywke i nic to ni dalo Auto zimne po odpaleniu lapie 40 stopni przechodzi na gaz, ale dopoki nie zlapie 70-80 dusi sie od dwojki na potege i wywala chec, jak juz sie ogrzeje to wywala check dopiero na 3-4-5 na duzych obrotach
  13. Maniek1986

    BŁĄD P0170 i wiele ciekawych historii

    ale to sie dzieje tylko jak check sie zapali, tak to nic nie smierdzi
  14. Maniek1986

    BŁĄD P0170 i wiele ciekawych historii

    z ta wskazowka moze przesadzam nigdy sie nie przygladalem czy powinna szybko czy wolno filmik mam wrzuce, natomiast kolejna obserwacja, zatrzymalem siej ak sie check zapalil otwieram maske na zapalonym poki co i strasznie smierdzi gazem z reduktora -NOWEGO, ale jest to samo co na starym wiec przypuszczam ze problem jest albo w kompie albo przy butli? Zawor jakis? I jeszcze jedna obserwacja jak sie bardzo powoli przyspieszy to tak jak pisalem check sie nei zapla i wtedy mozna schamowac do zerwa wciskac do deski i tez sie nei zapala heh ja juz chyba zglupialem z tym autem
  15. Maniek1986

    BŁĄD P0170 i wiele ciekawych historii

    kolejne co zauwazylem. Jak auto jest zimne to check potrafi sie zapalic na 1 i 2 juz nawet. I hmm jade powiedzmy 2-3km wskazowka od temp lezy i nagle bach szybko na 80 stopni, termostat sie wiesza? Jak juz sie zagrzeje to chec nie zapla sie na 1, 2 i 3, jak sie zagrzeje troche to na 3, 4, 5 - 3 3.5tys obr. 4 - 4000, 5 - 5000 Jak sie rozgrzeje calkiem to chyba tylko na 4 i 5 check sie zapala. Dlatego rozmyslalem o tym czujniki temp i termostacie. Ostatnio byl wycinany kat bo byla mozliwosc ze byl juz zapieprzony, na strumienice. Czy po takim manewrze trzeba zrobic strojenie?
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.