Skocz do zawartości

cezariusz11

Użytkownik
  • Zawartość

    36
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O cezariusz11

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Model
    Opel Agila
  • Silnik
    X12XE
  • Posiadasz LPG
    TAK
  1. cezariusz11

    buczenie diesla 1000-1300 obr

    Kolego i co buczalo?
  2. Kolego powiedz jak wygrałeś język polski komputera?
  3. Do wymiany żarówka podświetlenia zapalniczki tak jak koledzy podpowiadają
  4. cezariusz11

    Klekotanie w silniku

    jeżeli silnik klekocze jak jest ciepły proponuje wyczyścić kanały smarujące oraz silnik potraktować płukanką. Ja wymieniałem rozrząd silnik klekotał po rozgrzaniu, dopiero jak mechanik poczyścił kanały olejowe i przepłukał silnik zalał nowym iolejem pracuje luks ciepły czy zimny. Wada jest w silniku zbyt małe średnice kanałów smarujących i z czasem sie zabijąją - smarowanie jest w dolnej części silnika a nie ma w górnej - potem zaczyna klekotać klawiatura (hydrauliczne zawory) takie jest moje zdanie. Pozdrawiam moja Agilka już jeździ luks. W Łodzi jest mechanik, który ten problem bezbłędnie rozwiązał :-)
  5. cezariusz11

    kontrolka silnika, rozrząd i inne

    Kolego tak jak napisał adam1954 podłacz pod komputer OP-COM i zczytaj błędy skoro jechała normalnie to pewnie nic wielkiego, ale .... . Co do radia to rzeczywiscie serwis powinien pomóc. Agila ma wrażliwy rozrząd zwłaszca ta z silnikiem,10 - jaką kupiłeś. Napiszę Ci usterki jakie spotkały moją Agilę: 1. przepływomierz - wymiana tylko oryginał BOSCH (podróby są śmieciami) koszt 300 zł. 2. czujnik prędkości pojazdu montowany w skrzynie auto z 2000r - 250zł 3. Korodująca rura wlewu paliwa - 400 zł (łącząca wlew z bakiem) 4. Czujnik ciśnienia oleju - 30 zł oryginał GM 5. Termostat oryginał GM 70 zł 6. przy 240 000 wymiana silnika padła uszczelka pod głowicą - koszt naprawy przekarczał cenę dobrego silnika z mniejszym przebiegiem 7. Rozrząd częsci 400 zł +300 zł wymiana + eksploattacja opony, olej itp Moje zdanie jest, że generalnie jak na takie małe autko to są wysokie koszty części i sama konstrukacja silnika (rozrząd na łańcuchu) jest nie najlepsza. Mając swoja wiedzę dzisiejszą nie kupiłbym Agili, ale to kwestia gustu. Pozdrawiam i życzę powodzenia i radości z użytkowania
  6. Kolego podobne problemy występują we Fiatach Cromach, pomaga wyczyszczenie styków zasilania od pompy stawiam, że w Vectrach C jest podobnie a wymiana pompy to duże naciągnięcie.
  7. cezariusz11

    szarpanie przy przyśpieszaniu

    Kolego w mojej vectre c 120KM CDTI miałem podobnie zimny nierówno pracował i niestety poleciały wtryskiwacze po regeneracji wszystko luks.
  8. cezariusz11

    Spadek mocy - odpowietrzenie zb. paliwa?

    Może też fiksować EGR ....
  9. cezariusz11

    Agila 1,2 tez wam nie dogrzewa sie w te mrozy ?

    Kolego w mojej Agili w duze mrozy dogrzewa się po przejechaniu około 3-4 km do pełnej skali (jazda po mieście) jak miałem walniety termostat nie dogrzewała oryginalny termostat kosztuje okolo 75 zł nie warto oszczedzac tylko wymien. Wymiana trwa okolo 1/2 godzinki. / termostat wody. Nr Opla 1338004, nr GM 9158251. Część jest przeznaczona do Opla Agili A (2000-2008) z silnikami benzynowymi, bez względu na ich pojemność./ np kupisz http://allegro.pl/termostat-opel-agila-a-nowy-i-oryginalny-i3903520155.html
  10. cezariusz11

    Klekotanie w silniku

    Mam tak samo zimny cicho i super, temperatura dojdzie do 80 oC zaczyna klekotać - hałasuje jak kosiarka czy pomoże wymiana łańcucha czy coś jeszcze? przebieg 116 000km?
  11. Kolego ja w swojej agi kupilem używkę i wymieniełem, ale można zregenerować jak podpowiedział majq1 kupujesz na alledrogo atrapę wycinasz przyciski klaksonów wklejasz i już. http://allegro.pl/opel-astra-ii-zafira-corsa-b-agila-zaslepka-airbag-i2968774187.html
  12. cezariusz11

    1.2 55kW 16V Z12XE Odczyt kodów błędów

    Kolego najlepiej np. OP-COM, lub jakimkolwiek skanerem OBD2. pozdrawiam
  13. Kolego przerabiałem temat z czujnikiem i miałem podobne objawy. Wymień czujnik cisnienia i po sprawie. Jak patrzysz z przodu na silnik masz pas przedni z chłodnicą, nastepnie zamocowaną poziomo stalową rurę od chłodzenia silnika. Pod tą rurą z lewej strony (jak stoisz z przodu samochodu) jest termostat - zakończenie rury to około 10 - 20 cm w prawo idąc po rurze pod nią wkręcony jest czujnik cisnienia oleju, w który założony jest przewód - 1 żyła bodajże kolor fioletowy. Ps http://forum.opel24.com/topic/17808-Czujnik-cisnienia-oleju-wyciek-Opel-Agila/ pozdr C
Partnerem serwisu: fabryka kart plastikowych LiderKarty
×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.