Skocz do zawartości

kwoczk

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    34
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

1

O kwoczk

Informacje o profilu

  • Lokalizacja
    Rudna
  • Model
    Opel Astra II
  • Inna marka
    Skoda
  • Silnik
    2.0 DTI
  • Nadwozie
    Kombi
  • Posiadasz LPG
    NIE
  1. Miałem podobny problem kilka dni temu w mojej Astrze G 2.0 DTI, pewnego dnia już jeżdżąc tu i tam nagle wsiadam i nie odpala, nawet rozrusznik nie kręci. Wymieniłem akumulator i jak ręką odjął.
  2. Hmmmm.... Faktycznie to tłoki pompują to ciśnienie... A ja głupi zastanawiam się co to ciśnienie powoduje, kurde dzięki za podpowiedź jak by była możliwość to bym ci postawił skrzynkę browara ale nie za tą poradę tylko za to żebyś już więcej mi nie radził... Dzięki raz jeszcze. Pozdro
  3. Ja tam nie wtłaczam ciśnienia tylko je tamtędy upuszczam, ale coś powoduje że kompresja pompuje w układ ciśnienie....
  4. Czy może wzrost ciśnienia w układzie doprowadził do rozszczelnienia układu???, myślę że w tym Oplu raczej nie dowiem się już co to wszystko powoduje... Jak już padnie to z ciekawości rozbiorę silnik i poszukam przyczyny.
  5. No oleju nie widać w zbiorniczku, a test na uszczelkę robiłem i dobre 5,7 minut chodził na rozgrzanym i nic.A z przebiegiem to faktycznie trudno.... Czy nieszczelność w układzie (u mnie przy nagrzewnicy dywanik mokry), może powodować wzrost ciśnienia?
  6. Dziękuję za podpowiedź, będę szukał przyczyny, jak narazie mam wywiercony otworek w korku i ciśnienie się nie gromadzi. Samochód ma już prawie pół bańki na budziku więc nie chce inwestować dużo w naprawę, jak coś ustalę dam znać.
  7. Witam i pozdrawiam wszystkich, mam problem z Opel Astra G 2.0 DTI 101.Ubywa płyn chłodniczy, rośnie ciśnienie na wężach, test uszczelki zrobiony, płyn nie zmienił koloru. Co może być przyczyną?
  8. Miałem identyczny problem, czy auto szarpie od samego odpalenia czy jak się nagrzeje? ,U mnie szarpał jak się nagrzał,cewka, zespół cewek dis okazał się przyczyną i spokój
  9. U mnie problem był bardzo podobny,Astra G 1.6 16V XEL,lekkie szarpnięcia w zakresie 2-2,5 obrotów (tylko gdy auto nagrzane),na zimnym wszystko ok.Listwa zapłonowa Dis okazała się problemem,wczesniej wyczyszczona przepustnica,egr,sprawdzone podciśnienia itd.Wymieniłem listwę i jak ręką odjął.
  10. Ok,jutro jak znajdę trochę czasu to zrobię logi i wrzucę..może wtedy coś się da uradzić
  11. Dziękuję będę patrzył Dziś sprawdziłem napewno to że auto zaczyna szarpać ale tylko wtedy gdy już temperatura jest około 80 na zimnym super chodzi,aby sprecyzować szarpanie to jest tak jakby zabrakło iskry albo paliwa na sekunde i za chwilę jest ok i znowu szarpnięcie....średnio 2,3 razy przerwie i to w przedziale 1800,2000 obr....
  12. A w jaki sposób można sprawdzić wysprzęglik?,jak,gdzie odpowietrzać?... Bardzo szybko zmieniają się wskazania w oknie składu mieszanki paliwo powietrze bogaty,ubogi i tak w kólko na przemian.Czy to normalne?
  13. No nie twierdzę,trudno tak jednak jednoznacznie wskazać
  14. Sprzęgło raczej dobrze pracuje,z tym szarpaniem jest tak że są momenty kiedy normalnie jedzie ale czasem szarpie mocniej i częściej,jak wyczyściłem przepustnice to chwilę było ok,pózniej zaczął znowu swoje (może niedokładnie wyczyszczona),silnik chodzi równo i cicho,nie faluje od 2000-2500 szarpnie kilka razy najczęściej zmiana biegów
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.