Skocz do zawartości

Rhea

Użytkownik
  • Zawartość

    25
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana Rhea w dniu 15 Marzec 2014

Użytkownicy przyznają Rhea punkty reputacji!

Reputacja

1

O Rhea

Informacje o profilu

  • Model
    Opel Antara
  • Silnik
    2.0. CDTI ecotec 150KM
  • Nadwozie
    SUV
  1. Rhea

    DVD100 NAVI

    Posiada ktoś mapę do DVD 100 do Antary? może być na PW
  2. łożyska sprawdzałem kręcąc ręcznie kołami kiedy auto było na podnośniku. Ten huk pojawaia się za każdym razem gdy jest wciśnięty pedał gazu przy prędkości między 50 a 70 km/h, i czuć to że drażniący dzwięk jest zlokalizowany gdzieś pod stopami, czyli coś w układzie napędowym - wał - reduktor - skrzynia. traz pozostaje pytanie czy warto to robić, zrobiłem juz na tym 30 tys km i narazie auto jezdzi, boję się tylko jechać nim w dłuższą trasę. Wymiana skrzyni...hmmm...a jeśli to nie skrzynia? znacie może jakiegoś magika ze śląska od takich rzeczy ?
  3. Witam, 2 lata temu kupiłem antarę 2.0. cdti z manualną skrzynią biegów. Już wtedy dobiegał gdzieś zza grodzi silnika lekki dziwny huk podobny do takiego jaki jest w autobusach miejskich. Z czasem huk się nasilił i strasznie mnie to denerwuje jak jadę samochodem. Huczenie występuje przy prędkości między 50 a 70 km/h, na biegu i tylko wtedy gdy jest wciśnięty pedał gazu, na luzie nie huczy nic, biegi wchodzą prawidłowo, wymieniłem już olej w skrzyni i w reduktorze, niestety nic nie pomogło. Co to może być? łożyska w skrzyni bądz reduktorze, może przegub wewnętrzny ? Proszę o pomoc. Byłem już u dwóch mechaników i żaden nie był w stanie stwierdzić co to może być...
  4. Wypnij klemy z alumulatora na pół godziny, na bank pomoże, to nie wina bezpieczników !! tylko jakieś błędy w kompie
  5. to nie jest skrzynia d33, silnik 2.0 Cdti z Antary a 2.0. Cdti z Insigni to zupełnie inne silniki.
  6. Nie znam oznaczenie tej skrzyni. Jest to skrzynia pięcio - biegowa manualna, Opel Antara 2.0. CDTi ( 150 KM ) 2006 rok produkjcji
  7. chyba raczej nie dwumas bo huczenie występuje tylko jak jest wciśnięty pedał gazu, gdy nie jest wciśnięty nic nie huczy może by spróbować wymienić olej w reduktorach z przodu i tyłu, o ile jest wymienny ?
  8. Witam, ja mam identyczny problem dodam że moja Antara ma przejechane 128 tyś km i od około 100 tys huczenie się nasila, wie ktoś może czym jest spowodowane takie huczenie i jak i ile wygląda ewentualna eliminacja usterki ?
  9. Tak właśnie wygląda robota specjalistów z ASO. U mnie w Antarze z kolei zwiesiły się wszystkie zegary w desce rozdzielczej ( nie działało kompletnie nic ) i spec z ASO chciał zacząć od całkowitego rozebrania deski rozdzielczej, bo jak stwierdził - "przyczyna może leżeć w środku". trochę poczytałem na ten temat i wystarczyło zresetować - odpiąć akum na pół godziny. Problem nigdy więcej się już nie pojawił...
  10. Rhea

    Problem z turbiną

    Tak więc po dłuższych problemach, w końcu udało się zlokalizować problem. trzeba było wymontować turbinę, w której był zatarty drut wychodzący z modułu do turbiny ( otwiera i zamyka zawór w turbinie )
  11. Rhea

    Problem z turbiną

    cewki tej przy turbinie nie sprawdziłem bo jest do niej bardzo ograniczony dostęp, sprawdziłem taki elektrozawór : http://allegro.pl/opel-antara-08r-2-0-cdti-zawor-podcisnieniowy-i3575376104.html który się otwiera i zamyka po podanym napięciu. Najgorsze jest to że cała turbina jest zlokalizowana między ścianą grodziową silnika a silnikiem
  12. Rhea

    Problem z turbiną

    a turbinę można wymontować bez konieczności wyważania, bo jeśli to ta cewka, przy turbinie, to trzeba rozebrać pół silnika, żeby ją wyciągnąć razem z tą cewką. Nigdzie nie potrafię znaleść informacji dotyczącej tych turbin. te dwie części mogą być dostępne osobno ( turbina i cewka ) czy raczej trzeba będzie to kupić razem ?
  13. Rhea

    Problem z turbiną

    i mam jeszcze jedno pytanie w związku z moim problemem a mianowicie czy MAP sensor to to samo co Boost sensor ? gdzie on się znajduje jeśli jest w antarze ? wyczytałem gdzieś właśnie na forum że na tych czujnikach lubi osadzać sie nagar co powoduje niewłaściwą pracę silnika...
  14. Rhea

    Problem z turbiną

    czy to może być wina wadliwego działania zaworu ciśnienia? https://www.google.pl/search?q=zaw%C3%B3r+podci%C5%9Bnienia+turbiny+opel+antara&client=firefox-a&hs=hRG&rls=org.mozilla:pl:official&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=pgpIUvHdKIna4QTU64CoCA&ved=0CAkQ_AUoAQ&biw=1525&bih=712&dpr=0.9#facrc=_&imgdii=_&imgrc=PjF6F2LvyMjvAM%3A%3BARUBCtWYYWm17M%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.autoparto.pl%252Fgfx%252Fterminalczesci%252F_thumbs%252Fpl%252Fautopartoczesciuzytkownika%252Fczesci%252Ff%252F2%252Fd%252Ff2da40062400e15827b78be2997ca997%252F3430790491%252CiXaYq32dUZTewkiEYg.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.autoparto.pl%252Fzawor-cisnienia-opel-antara-08r-2-0cdti%252C57545%252Cp.html%3B640%3B480 znajomy powiedział mi że cewka elektromagnetyczna to może być właśnie ten zawór, chyba że jest jeszcze jakaś cewka bezpośrednio przy turbinie: http://allegro.pl/turbina-turbosprezarka-opel-antara-2-0-cdti-150-km-i3564738125.html
  15. Witam, problem polega na tym że w mojej Antarce przestało działać turbo, tzn raz działa, raz nie działa, wyświetla się tryb awaryjny którego zwykłym ODB II nie da się skasować - wyświetla się błąd *P0047 - zbyt niskie napięcie cewki elektromagnetycznej sterującej turbodoładowaniem. To wyświetla komputer. Dodam że EGR jest czysty, zawor elektromagnetyczny działa - wpięty pod 12 V, węże nie są dziurawe a z internetu nie da się dowiedzieć zbyt dużo na temat tego tworu jakim jest ten silnik! ktoś pomoże ?
Partnerem serwisu: fabryka kart plastikowych LiderKarty
×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.