Skocz do zawartości

Eolawide

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    13
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O Eolawide

  • Urodziny 21.02.1989

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Bogatynia
  • Model
    Opel Kadett E
  • Silnik
    C16NZ
  • Nadwozie
    Hatchback
  • Posiadasz LPG
    TAK
  1. I już po problemie. Okazało się że miałem zamienione 2 przewody na module w aparacie (nie wiem jak do tego doszło) Dziękuje wszystkim którzy starali mi się pomóc. Pozdrawiam!!!
  2. No sprawdzam kabelek po kabelku Ale jakiś nowy trop doszedł. We wtyczce co idzie do wtryskiwacza jest napięcie 12V (lekko ponad) Ale gdy wepnę tą wtyczkę we wtryskiwacz i włączę zapłon to napięcie znika do 0V. Na początku wtryskiwacz stara się odezwać lekkie pstryk w nim słychać a potem amba fatima było i nima. Sapiej propozycje co sprawdzić? Czy dalej sprawdzać tą instalację.
  3. Po zamianie komputera dalej to samo. 0 zmian. Macie jakieś pomysły? Bo mnie już kur... bierze
  4. No prawdopodobnie będę miał dzisiaj takiego kompa na podmianę i będę wiedział czy to wina po jego stronie czy szukać dalej. Akumulator naładowany, dwa miesiące go mam z czego miesiąc leżał w garażu i też ładowałem go kilka dni temu hehe.
  5. Podmieniłem cały kompletny monowtrysk z działającego kadeta wraz z czujnikiem ciśnienia bezwzględnego i dalej to samo. Wtrysk nie podaje paliwa i pstrykanie w okolicy bezpieczników. Bezpieczniki wszystkie sprawne. Pozostaje chyba komputer.
  6. No wszystko mam przeczyszczone a przewody paliwowe odpowiednio podłączone. Resztę wężyków podłącze jak już normalnie paliwo będzie szło z wtryskiwacza. A z tym pstrykaniem, to na to wychodzi że to przekaźnik jakiś. Znajomy mnie straszy że komputer padł . Jakieś zwarcie czy coś i amba. No nic szukam dalej po przewodach.
  7. A więc tak iskra już jest! Przewody WN były namieszane (źle powpinane + przebicie) Teraz brakuje paliwa, wtrysk w ogóle go nie podaję. Po wlaniu paliwa do kolektora autko odpala za pierwszym razem. Później gaśnie z powodu braku paliwa. Pompa paliwa sprawna w 100% bo gdy odłączę przewód paliwowy i włączę zapłon wężykiem leci paliwo. Miałby ktoś może jakieś zdjęcie połączeń wężyków na tym monowtrysku? Bo obecnie mam podpięte tylko 2 przewody od paliwa (zasilanie i powrót) A od czego do czego idą pozostałe przewody. W czujniku ciśnienia bezwzględnego jest wejście na wężyk ale gdzie on ma być
  8. A więc dalej lipa, kable podłączyłem według tego wzoru i silniczek nie daje się uruchomić. Sprawdzałem czy jest iskra i jeżeli dobrze to zrobiłem to jej brak! Wyjąłem świece wczepiłem w kabel WN a świecę przyłożyłem do bloku silnika. Po przekręceniu stacyjki rozrusznik normalnie kręci a świeca żadnej iskry nie wytwarza. I tak na każdej z 4 świec. Czyli coś z kopułką jak się nie mylę. Paliwo jednak raczej dochodzi bo po odkręceniu regulatora ciśnienia paliwo wytrysło. Czyli jednak dochodzi. Jak sprawdzić tą kopułkę? palec rozdzielacza? Pamiętam że całość rozbierałem i czyściłem styki modu
  9. Ooo... O takie coś mi właśnie chodziło. Zaraz podłączam według tych wskazówek. Sprawdzę iskrę od razu i będę już nieco bliżej jego niedomagania. Dzięki
  10. A Dziękuję na pewno skorzystam z tej podpowiedzi i mam nadzieję że ten rozrząd będzie pewny w swym położeniu bo teraz to h.. go wie jak to się tam obraca. Teraz kwestia braku benzyny na wtryskiwaczu i rozmieszczenia tych kabli. Wiem że na kopułce maja być umieszczone w kolejności 1/3/4/2 tylko gdzie jaka cyfra ma iść? Na kopułce żadnych oznaczeń nie ma na zewnątrz jak i w środku. Fajnie by było gdy ktoś podesłał jakąś fotkę jak to ma podłączone w C16NZ. Aaa... I miło by było gdyby ktoś powiedział gdzie i od/do czego mają iść wężyki na monowtrysku.
  11. Na kole zębatym tak jak pisałem wcześniej jest takie wybicie od np. śrubokręta i wiem że to ma być w pionie kreską w górę. A jeśli chodzi o dól to tylko na kole pasowym są 2 wycięcia a na bloku silnika niczego nie widać więc nie ma do czego dopasować. Heh takie głupie pytanie zadam teraz. Żeby rozrząd ustawić to muszę ściągać kolo pasowe? Bo ja nie ściągałem go. (Ale próbowałem) Ciężko się tam z kluczem dostać a co dopiero odkręcić, bo kręci się wałek. A po zablokowaniu wału tzn. 4 bieg i ręczny to koła tylne nie kręcą się ale szurają po betonie i wał się obraca tak czy siak. Jakiś sposób
  12. To jak wrócę z pracy to przestawię pasek o 4 zęby w tył i w przód. Może wtedy jakoś zagada. Kurcze nie mogę coś zasnąć bo ciągle mi chodzi po głowie ten kadett. Masakra jakaś. Ale chyba paliwo mi nie dochodzi bo mam zdjętą całą obudowę filtra powietrza i tam gdzie wtrysk jest to paliwa nie czuć. Przewód paliwowy dobrze podczepiłem. Pompka paliwowa po przekręceniu stacyjki odzywa się (wcześniej było z nią wszystko ok) A i najważniejsze w baku paliwo też jest bo dolewałem 5 po złożeniu silnika.
  13. Witam!!! Jestem nowym użytkownikiem tego forum i pragnę się przedstawić. Nazywam się Kamil mam 23 lata i autko jakie posiadam to Opel Kadett E C16NZ. Prawo jazdy mam dopiero od 7 miesięcy więc z samochodami niewiele miałem wspólnego. Z Pól roku temu zakupiłem od przyszłego teścia Kadeta za niewielką kwotę bo 500zł. Autko spisywało się wspaniale, zaryzykowałem nawet wyjazd do Krakowa 800km w dwie strony. Kedecik szedł jak burza, na swoje lata 176km/h max mierzone nawigacją. Jego 1 problemem od samego początku to spora utrata oleju 1l na 300km dodam że jak go kupiłem bagnet był suchutki.
Partnerem serwisu: Karty Plastikowe && Karty Plastikowe
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.