Skocz do zawartości

Karol90

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    15
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O Karol90

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Młynary
  • Model
    Opel Omega B
  • Silnik
    2.0 8V 116KM X20SE
  • Nadwozie
    Kombi
  • Posiadasz LPG
    TAK
  1. Aktualnie mam standardowe felgi stalowe Opla 15' z przodu 6J z tyło 7J. Przymierzałem 15' strukturalne z Opla Astry G ale łączenie ramion z obręczą mi obcierało o zacisk hamulcowy. Pomyślałem że jeżeli 15' obciera o zacisk to warto dowiedzieć się o 16' strukturalne. Zamiast alu wolałbym mieć ładne stalówki, o które bym się nie bał gdy się uszkodzą na naszych polskich drogach. Admin, z chęcią bym przymierzył 16' by się dowiedzieć czy będą pasowały, lecz nigdzie nie mogę znaleźć tego typu i rozmiaru do przymiarki A co do zwykłych stalówek to różnią się od wewnątrz od tych strukturalnych. PS: jestem z okolic Elbląga więc jeśli ktoś posiada w pobliżu felgi stalowe - strukturalne 16' to proszę o kontakt.
  2. Witam, posiadam Opla Omegę w nadwoziu kombi. Widziałem już dużo opcji felg do tego autka, ale zainteresowały mnie tylko felgi stalowe -strukturalne, jakie mozna spotkać w różnych opelkach np, vectra c, signum, zafira. Chciałbym nabyć takie felgi, lecz nie wiem czy bedą pasowały na piastę i czy nie będą obcierały o zaciski hamulców. Przymierzałem kiedyś takie felgi w rozmiarze 15' ale właśnie tarły o zaciski, przymierzył bym 16' ale w żadnej wulkanizacji nie mają w tym rozmiarze felg, więc chce kupić na allegro lecz nie mam pewności a nie chciałbym bawić się w odsyłanie. Moje pytanie jest takie: Czy 16' felgi strukturalne nie będą obcierać o zaciski hamulców? Pozdrawiam i dzięki za odpowiedź :-)
  3. W moim kadeciku też miałem tego typu problemy. wszędzie szukałem pomocy i rad. W internecie znalazłem stronę gdzie na mój problem była odpowiedź http://annabakiewicz.ovh.org/kadett/index.html Życzę Wszystkiego dobrego w nowym roku i bez awaryjnej eksploatacji Pozdrawiam
  4. A nie lepiej byłoby wymienić sam silnik? tzn bez kolektora ssącego? oczywiście tylko że później by trzeba było wyregulować wtrysk.
  5. Witam, mam problem z centralnym zamkiem w Vectrze B. Po sprawdzeniu siłownika zamka centralnego w klapie bagażnika, zweryfikow3ałem iż on się spalił. Nabyłem nowy siłownik od razu sprawdziłem i działał w drzwiach lecz nie działa w klapie. sprawdziłem napięcie w kostce i wyszło że prąd dochodzi tylko gdy się zamyka lecz nie otwiera. Jaki jest tego problem?
  6. to tak samo jak i u mnie teraz zmieniłem olej na Casrtola syntetycznego, paliwo BP98 i silnik pracuje jak nowy
  7. U mnie jeszcze jest taki problem że gdy zaciągnę ssanie do końca (ssanie mam ręczne) to zalewa mi świece na zimnym więc zaciągam je do połowy. Po za tym praca i odpalenie się poprawiło gdy zacząłem tankować BP98 a nie BP95, tylko jeszcze z leksza szarpie ale myślę że po wymianie uszczelki pod głowicą się poprawi praca silnika. Też sprawdzę ciśnienie na cylindrach. Pozdrawiam
  8. A co uszczelka pod głowicą ma do szarpania, odpalania gdy silnik jest ciepły, do nie równomiernej pracy silnika (falowania na obrotach)? bo do brania oleju to ok, choć i to nie zbyt gdyż prędzej uszczelniacze lub pierścienie.
  9. A co do głowicy to nie była ściągana, wymieniając wałek uważałem by głowica została na swoim miejscu, wątpię by coś z nią było nie tak.
  10. Gdy wstawiałem silnik 1.4 to nie pasował mi aparat zapłonowy gdyż był umieszczony na palcu a w 1.3 jest na łopatkach i wymieniałem sam wałek i oczywiście wstawiłem koło rozrządu od 1.4. W samochodzie zostało wszystko z elektroniki i wstawiłem wszystkie czujniki, które były w 1.3. Wymieniłem cewkę zapłonową, moduł pod kopułką, oczywiście na nowy ze sklepu bo nie było iskry, główny moduł wymieniłem na drugi od 1.3, ponieważ na moim nie chciał palić. Po wymianie odpalał bez problemu, lecz szarpał i wymieniłem świece na 3 elektrodowe bo słyszałem, że może to pomóc, lecz bez rezultatu Podłączyłem obrotomierz pod cewkę (zielony przewód -1), i może to przez to ma taki a nie inny cykl pracy?
  11. Rok temu wymieniłem silnik z 1.3 (gaźnik-ssanie ręczne) na 1.4, gdyż tamten zatarł się na panewkach. Wymieniając silnik zostało wprowadzonych kilka przeróbek, które są wałek rozrządu gdyż nie pasował mi aparat zapłonowy. Po wymianie wałka nie była zdejmowana głowica. Od tamtego momentu zaczął mi szarpać podczas jazdy, falować na obrotach (widać po wskazówce obrotomierza), gdy zimny czuć w spalinach olej. Jakiś miesiąc temu zrobiło mi się tak, że rano gdy wsiadam do samochodu to pali na dotyk, obroty skaczą i czuć olej w spalinach, lecz gdy się silnik rozgrzeje to wystarczy zrzucić z biegu obroty skaczą i silnik gaśnie, lub na biegu wciskam sprzęgło i też silnik gaśnie. Jedyne co zrobiłem to wymieniłem świece, cewkę zapłonową, moduł główny (komputer), moduł pod kopułką ale też moduł się różni od fabrycznego, ponieważ oryginał był na 6 pinów teraz jest zamontowany na 7 pinów gdzie ostatni pod nic nie jest podłączony. Proszę o pomoc i porady co mam zrobić by pracował w każdych warunkach.
  12. Dziękuję za pomoc oczywiście obrotomierz działa Serdecznie Pozdrawiam
  13. Witam, w moim Kadeciku mam problem z obrotomierzem . Mój kadecik posiada silnik 1.3 75KM, oczywiście na gaźniku oraz zegar z obrotomierzem co mnie zaskoczyło przy tym silniku, zakupując kadeta nie przejmowałem się nie działającym obrotomierzem, lecz po dłuższej jeździe pomyślałem, że fajnie było by gdyby on działał. Czytałem na innych forach, że może nie docierać sygnał z cewki zapłonowej do obrotomierza i dlatego nie działa, lecz po wyciągnięciu zegarów zauważyłem w kostce iż brakuje pinu nr 2. Nie wiem jak to podłączyć by działało jak powinno. W cewce zapłonowej są 4 piny z czego do jednego z nich są podłączone dwa przewody, który jeden idzie do kopułki a dokładniej do modułu pod kopułką a drugi bezpośrednio do cewki w kopułce. Proszę o pomoc w naprawie. Pozdrawiam.
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.