Skocz do zawartości

Opel Astra 1.4 Ecotec

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    5
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O Opel Astra 1.4 Ecotec

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Łódzka
  • Model
    Opel Astra I
  • Silnik
    1.4 Ecotec
  • Nadwozie
    Kombi
  • Posiadasz LPG
    NIE
  1. z tego co sprawdziłem prąd idzie do cewki z kabli . Silnik się uruchamia wtedy kiedy nie ma napiecia na cewce czyli jezeli kluczyka do zaplonu nie przekrece natomiast odpalic odrazu odpala ale jak poczekam w przekreconym zaplonie to nie bo juz sie rozgrzewa .
  2. Witam moi drodzy : : SMILE : Opel astra f 1.4 90km 1998rok 16v Potrzebuje wasz pomocy lub osoby która miała podobny problem z Oplem astra F z silnikiem 1.4 90 km 1998 rok 16v . LPG Problem tkwi : Jadąc autostradą do Warszawy Podkreślę na LPG nagle zgasł mi samochód zapaliły się wszystkie kontrolki bez szarpania ani nic , próbowałem odpalić bez rezultatu ponownie odczekałem zapaliłem i samochód zapalił na ok 30 sekund i zgasł i niestety co jakiś czas odpalał i gasł ujechałem tak 2 km po czym wezwałem lawetę bo nic z tego . Po powrocie do domu odrazu zacząłem sprawdzać co może być przyczyną ludzie. Czytając na forum wymieniłem czujnik położenia wału bez skutku auto odpala kiedy mu sie chce na dosłownie 30 sekund i się rozłącza i tyle . Bezpieczniki sprawdzone sprawne prąd płynie gdzie mógłbym jeszcze sprawdzic ?. Wątpie żeby to były kable zapłonowe bądź świecę ponieważ wątpie w uszkodzenie wszystkich swiec czy kabli w jednym momencie rozrusznik kręci . Pompkę paliwa słychać jak pompuje po przekręceniu kluczyka . I teraz tak samochód postał bez akumulatora z 3 dni nagle go odpaliłem i odziwo pochodził mi około 20 min po czym zgasł w mieście i znowu scholowałem go . Odpalił aż na tyle szok !! mówie wszystko będzie ok ale jednak nie . Kolega przyjechał z komputerem do Opla i błędy jakie pokazało to : załącznik . POPROSZĘ O POMOC DRODZY FORUMOWICZE CZY KTOŚ MIAŁ PODOBNY PRZYPADEK CO WYMIENIŁ >? Błędy kasowałem do zera odpalałem i znowu ten sam błąd przepisałem go i dodaje bo nie mogę załącznika . //////////////////////////////////////////////// PO352 - (2) Elektroniczna synchr.iskry(EST) cylinder cewki 2+3 napięcie za niskie - Nie występuje PO351 - (2) Elektroniczna synchr.iskry(EST) cylinder cewki 1+4 napięcie za niskie - Nie występuje Szczegółowy opis kodów P0352 Nie występuje (2) Elektoniczna synchr.iskry (EST) cylinder cewki 2+3 napięcie za niskie . //////////////////////////////////////////////// Dodam że załatwiłem 2 cewkę i to samo jak kasowałem na drugiej i tyle wiadomo używka może uszkodzona ale ma ktoś inny pomysł ? SILNIK 14XE
  3. To proszę ten post zostawić a resztę usunąć . Ponieważ błąd mi się na forum chyba wyświetlił i nie widziałem zę tyle mam a nie mogę usunąć .
  4. Witam moi drodzy : Opel astra f 1.4 90km 1998rok 16v Potrzebuje wasz pomocy lub osoby która miała podobny problem z Oplem astra F z silnikiem 1.4 90 km 1998 rok 16v . LPG Problem tkwi : Jadąc autostradą do Warszawy Podkreślę na LPG nagle zgasł mi samochód zapaliły się wszystkie kontrolki bez szarpania ani nic , próbowałem odpalić bez rezultatu ponownie odczekałem zapaliłem i samochód zapalił na ok 30 sekund i zgasł i niestety co jakiś czas odpalał i gasł ujechałem tak 2 km po czym wezwałem lawetę bo nic z tego . Po powrocie do domu odrazu zacząłem sprawdzać co może być przyczyną ludzie. Czytając na forum wymieniłem czujnik położenia wału bez skutku auto odpala kiedy mu sie chce na dosłownie 30 sekund i się rozłącza i tyle . Bezpieczniki sprawdzone sprawne prąd płynie gdzie mógłbym jeszcze sprawdzic ?. Wątpie żeby to były kable zapłonowe bądź świecę ponieważ wątpie w uszkodzenie wszystkich swiec czy kabli w jednym momencie rozrusznik kręci . Pompkę paliwa słychać jak pompuje po przekręceniu kluczyka . I teraz tak samochód postał bez akumulatora z 3 dni nagle go odpaliłem i odziwo pochodził mi około 20 min po czym zgasł w mieście i znowu scholowałem go . Odpalił aż na tyle szok !! mówie wszystko będzie ok ale jednak nie . Kolega przyjechał z komputerem do Opla i błędy jakie pokazało to : załącznik . POPROSZĘ O POMOC DRODZY FORUMOWICZE CZY KTOŚ MIAŁ PODOBNY PRZYPADEK CO WYMIENIŁ >? Błędy kasowałem do zera odpalałem i znowu ten sam błąd przepisałem go i dodaje bo nie mogę załącznika . //////////////////////////////////////////////// PO352 - (2) Elektroniczna synchr.iskry(EST) cylinder cewki 2+3 napięcie za niskie - Nie występuje PO351 - (2) Elektroniczna synchr.iskry(EST) cylinder cewki 1+4 napięcie za niskie - Nie występuje Szczegółowy opis kodów P0352 Nie występuje (2) Elektoniczna synchr.iskry (EST) cylinder cewki 2+3 napięcie za niskie . //////////////////////////////////////////////// Dodam że załatwiłem 2 cewkę i to samo jak kasowałem na drugiej i tyle wiadomo używka może uszkodzona ale ma ktoś inny pomysł ? SILNIK 14XE
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.