Skocz do zawartości

Olo23

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    38
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana Olo23 w dniu 14 Maj

Użytkownicy przyznają Olo23 punkty reputacji!

Reputacja

1

O Olo23

  • Urodziny 12.09.1978

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    cac
  • Model
    Opel Vectra C
  • Posiadasz LPG
    TAK

Ostatnie wizyty

1414 wyświetleń profilu
  1. Temat do zamkniecia, przyczyna byl zapchany katalizator. Po wymianie auto ożyło.
  2. Witam. Posiadam vectre c 2004r z silnikiem z18xe, od kilku miesiecy zaczelo wywalac bledy typu wypadanie zaplonu i inne (zdj), wymienilem cewke i bledy z wypadaniem ustaly, dzis pojawyly sie bledy - wykryto przerwy w cylindrach 2 i 3 (nie wypadanie) i inne dziwne bledy jest ich duzo... Czy to moze byc wina sterownika silnika? W sobote wyczyscilem przepustnice nic to nie dalo, i czy przepustnica jest do wymiany bo widac polksiezyce (ZDJ) Auto stracilo moc jedzie normalnie ale po dodaniu gazu cos swiszczy pod maska, auto takjaby sie dusilo...
  3. Problemem był padnięty katalizator. Usterka usunięta auto odzyskało moc. Temat do zamknięcia. Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
  4. Podłączyłem to odpowietrzenie, zauważyłem że na zimnym zbiera się lepiej, jak już się zagrzeje to traci moc... A dolot chyba szczelny bo zdjąłem rurę filtra powietrza zatkalem ja i silnik zgasl, czyli chyba szczelny... Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
  5. Nie, jak zakupiłem auto to już tak było... Bo faktycznie syczy z baku po odkręcaniu korka... Może podłącze to jak ma być? Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
  6. Zawór filtra z węglem aktywnym odpada bo jest zaslepiony. Pompa powietrza wtórnego działa, wyłącza się po jakimś czasie, mogę ją wywalić i zaślepic, skoro jest zbędna. Zauważyłem że auto więcej pali, pb i lpg, stojąc na światłach w środku śmierdzi paliwem. Pozdrawiam Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
  7. Przecież napisałem że błąd to uszkodzenie egr numer błędu 1405 ale tylko dlatego że go odołączyłem, błąd drugi 0170 Nieprawidłowy skład mieszanki - mieszanka za uboga lub za bogata, innych błędów nie było. Po usunięciu błędów silnik i tak nie ma mocy.. Węże ciśnieniowe podłączone prawidłowo. Egr wyszyszczony, nowa uszczelka założona. Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
  8. Dziś podłączyłem pod komputer, błędy: mieszanka za uboga lub za bogata, błąd zaworu recyrkulacji spalin-uszkodzony, bo odołączyłem wtyczkę. Mechanik nie wie co może być.. Aha i po dodaniu gazu do końca na benzynie trochę strzela w tłumik. Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
  9. Zdjąłem wtyczkę z zaworu egr auto śmiga. Świeci kontrolka że uszkodzony, poprzednio paliła się w czasie jazdy, a błąd wywalalo mieszanka za uboga lub za bogata. Zawór przeczyszcze i dam znać co wyszło. Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
  10. Witam. Silnik w mojej viki stracił moc z dnia na dzień. Rozpędza się jak parowóz, gdy dodam gazu nie dusi się tylko powoli rozpędza... Na benzynie i na lpg to samo. Na piątce nie przekracza setki... Wymieniona cewka, przewody ngk, wymienione w tamtym roku, odłączyłem sondę lambda i wtyczkę przepływomierza powietrza, nadal to samo... Nie sprawdzałem tylko świec bo na chwilę obecną nie mam klucza, jedyny błąd jaki się pojawił to mieszanka za uboga lub za bogata, w czasie jazdy trochę wali paliwem i lpgiem. Auto pali od strzała wszystkie płyny w porządku.
  11. Witam. Jak w temacie jakiś miesiąc temu zakupiłem vectre 1.6 16v, gaz sekwencja, problem mam z przyspieszaniem na lpg na benzynie jeździ ok nawet przyspieszenie ma, a na lpg po wbiuciu 2giego biegu auto szarpie gdy chce szybko przyspieszyć dzieje się tak na każdym biegu włącznie z 5... nieraz szarpnie jak juz rozpedzony 90km/h ale rzadko, ale jak ruszam powoli i lekko wciskam pedal gazu auto nie szarpie, wymieniłem świece na ngk jak i kable, auto bylo u gazownika wyregulowal. Przebieg 317tys. Olej Motul Półsyntetyk 10w40, oleju żre jak szalony, wymieniony miesiąc temu ubyło chyba z półtora litra, gazownik skomentował to mniam mniam dobry olej. Co do wezy to jakis magik chyba cos majstrował: Podłączenie do parownika..dziwnie nie-podlaczona odma... To nie wiem co to, wyglada na jakis silniczek z wtyczka na 2kable... I Zaślepiony waz również nie wiem od czego prawdopodobnie odpowietrzenie baku idzie pod spod, po odkręcaniu korka przy tankowaniu schodzi powietrze. Proszę o wytłumaczenie co to za dziwnie podłączenia. Pozdrawiam.
  12. Jesli komus pomoze jesli turbo nie dziala sprawdzic - wezyk cisnieniowy ktory wychodzi z trojnika od pompy vacum do serwa, powinien byc podlaczony gdzies w podszybiu tam gdzie wymienia sie filtr kabinowy. Turbo dziala jak ta lala.
  13. Nic mi o tym nie wiadomo byc moze sprawdzi to we wtorek, a gdzie ten uklad sie znajduje jesli mozna wiedziec?
  14. Cisnal gaz i zlapal za tego weza co idzie od intercoolera, we wtorek mam mu podrzucić to auto i zmierzy dokladnie to cisnienie :-)
  15. Bylem u mechanika mowil ze dziala ale slabo. Temat mozna zamknac bo sam raczej i tak tego nie naprawię. dzięki za rady :-)
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.