Skocz do zawartości

harvest

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    18
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O harvest

  • Urodziny 03.07.1990

Informacje o profilu

  • Płeć
    Nie powiem
  • Model
    Opel Corsa B
  • Silnik
    1.2
  • Nadwozie
    5D
  • Posiadasz LPG
    TAK
  1. Już wszystko spokojnie kupiłem: lakier (z tabliczki mi obrali i na próbie wyszedł identyczny), szpachle, papiery ścierne i benzynę ekstrakcyjną. Ale nie jestem pewien czy mam użyć lakieru bezbarwnego. Niby połysk jest ale koleś w sklepie mówił że nie trzeba a gdzie oglądam poradniki to zawsze bezbarwnego używają więc już sam nie wiem. Jutro biorę się za naprawę i zobaczymy co z tego wyjdzie. P.S. Wrzucę jakieś foty potem, będzie instruktarz jak robić (lub jak nie powinno się robić ).
  2. Wiem że bez praktyki nic nie zrobię. Mimo iż niby nic widać nie będzie to ja to będę widzieć codziennie i nie chce potem myśleć: "K**** ale c****** kolor". Właśnie o to mi chodzi najbardziej że jak już ma być słabo pomalowane (bo ja laik nie zrobię tego profesjonalnie na pewno) to już chociaż z daleka wygląda dobrze. Więc powtarzam pytanie: jak dobrać odpowiedni bądź chociaż bardzo podobny kolor lakieru i czy muszę używać lakieru bezbarwnego?
  3. Mam zamiar pozbyć się korozji w mojej Corsy. Jest kilka miejsc gdzie można już to zrobić bo będzie jeszcze gorzej. Dużo już naczytałem się o tym jak to zrobić (chcę zacząć od miejsc małych i słabo widocznych żeby jak coś się nie uda nie musiał płakać codziennie oglądając to miejsce ) ale mam problem jakiego lakieru użyć. Wiem że istnieją firmy które robią lakier na zamówienie ale jest to koszt ok. 200 zł. Może wiecie jak dopasować kolor w inny sposób? Miejsca korozji są tak umiejscowione: maska przy kratownicy (od spodu bardziej na widoku niewiele widać), przy zamku w tylnej klapie, przy progu
  4. Dodam że jak ostatnio wracałem z Gdańska to przy prędkości 160 km/h obrotomierz wskazywał 4 tys. Czy to dobre wskazanie?
  5. Witam. Ostatnio kupiłem i zamontowałem "nowe" zegary u siebie w Corsie B 1.2. Wszystko niby działa ale zastanawia mnie że jak jade to wskazania obrotomierza nie wychodzą raczej ponad 3 tys. obrotów. Czy to normalne żeby przy 60 km\h wskazania obrotomierza na 3 biegu były 2,5 tys. ? dosam że zegary z tą samą specyfikacją kupiłem czyli w=1150.
  6. Ja zmieniłem sobie podświetlenie przez zmianę oryginalnych żarówek na zamienniki diodowe koloru niebieskiego. Wygląda super i normalnie wszystko ściemnia i rozjaśnia.
  7. Wyczytałem też że mógł się immo wyłączyć nawet na sekunde i błąd poszedł do komputera i nie da się go skasować dlatego nie mogę odpalić auta. Że potrzebne jest podączenie do kompa aby ten bląd skasować i wszystko może działać poprawnie. Prawda to może być?
  8. Właśnie tak robie. Elektromechanik przyjedzie do mnie we wtorek i będzie podłączał kompa a jak mówił będziemy go ratować a jak będzie coś "większego" to sie Kosiare ściągnie do warsztatu. P.S. Byłem w salonie Opla i stwierdzili (za free ) że kluczyk jest ok a więc broblem tkwi w samochodzie; albo komputer albo immo. Jestem przynajmniej bliżej jak dalej.
  9. Wyczytałem że to nie może być niby problem z immo bo auto nie zgasło by podczas jazdy a tak się u mnie stało. Czy moduł bądź bateria mogła zosta uszkodzona podczas jazdy?
  10. Ona nie miga cały czas tylko po 2-3 razem jak nie odpala mi silnik. P.S. No właśnie wyczytałem też kilka takich postów na innych forach. Ale to jest wina czego? Samego immobilajzera czy kluczyka i baterii w nim? I ile to kosztuje... Pojade do salonu Opla bo mam tam znajomosci i sie spytam czy może po taniości zrobią.
  11. Kupiłem klucz do świec, wyczyściłem i próbowałem odpalić. Nawet "zagdakał" na sekunde ale zdechł. Zaczeła migać kontrolka "check engine" więc zrobiłem test kodów tak jak mówiliście. wyskoczyło mi 85 czyli <85 Wtryskiwacz 5. lub jego obwód, niskie napięcie (Bosch Motronic, Simtec)>. Jak to znaleść i jak naprawić jeżeli można na własną rękę oczywiście.
  12. Wiem wiem ale już tyle postów przeczytałem na różnych forach że nie wiem od czego mam zacząć sprawdzanie usterki. Piszą że to może być: aparat zapłonowy, wtrysk paliwa, rozrząd, świece, czujnik ustawienia wału, instalacja, pompa paliwowa, przewód paliwowy, silnik krokowy i jeszcze inne o których nie pamiętam. Chodzi mi o to że może Wam się coś takiego przydarzyło (lub pomagaliście w podobnych problemach) żeby nie zaczynać do czegoś co prawie na pewno nie wysiadło a trudno się do tego dostać tylko od tego co często szwankuję. Nie znam się za dobrze na samochodach (znam tylko działanie silnika w
  13. Mam paragon i to była zwykła benzyna 95 z Orlenu.
Partnerem serwisu: Karty Plastikowe && Karty Plastikowe
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.