Skocz do zawartości

gomezzz1

Forumowicz
  • Zawartość

    414
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana gomezzz1 w dniu 1 Luty 2013

Użytkownicy przyznają gomezzz1 punkty reputacji!

Reputacja

0

O gomezzz1

  1. kolega NetJaro, ma wspomaganie tylko hydrauliczne (Astra F), reszta tak jak napisałem w pierwszym moim poście w tym temacie :-) :-)
  2. bardziej skłaniałbym się do ustawienia zapłonu, ale zacznij od sprawdzenia rozrządu a następnie skontroluj ustawienie zapłonu. A jak jest na benzynie? Czy odpalasz tylko na gazie?
  3. jacekhe, opcja SZUKAJ się kłania...jest temat o tym, nie jeden pewnie zresztą. niekoniecznie musisz coś kupować, przy źle ustawionej zbieżności będzie Ci w zakręcie "bujał" jak to określiłeś. Najlepiej sprawdź sobie zawieszenie na "szarpakach" i przy okazji zbieżność i będziesz wiedział w jakim stanie masz to wszystko
  4. rozumiem, że chodzi Ci o to, że skręcasz na maksa kierownicę i i przy maksymalnym skręcie "ciągniesz" nadal? Jeśli tak to, to jest normalne zjawisko w układzie kierowniczym ze wspomaganiem, najprościej mówiąc pompa od wspomagania ma wtedy większy opór, wystarczy przy maksymalnym skręcie nie "ciągnać" dalej za kierownicę
  5. gomezzz1

    1.6 74kW 8V C16SE Rozrusznik kaput?

    moim zdanie tj. elektromagnes padnięty
  6. nie sprawdzałaś czy chłodnica była gorąca? jeśli była zimna to raczej zamknięty termostat
  7. gomezzz1

    Uszczelka pod glowica

    do takich rzeczy dobry jest też "żwirek dla kota", rozsypujesz go, absorbuje wilgoć a potem zbierasz odkurzaczem
  8. gomezzz1

    Uszczelka pod glowica

    no to teraz musisz użyć funkcji szukaj bo są tematy o cieknącej nagrzewnicy
  9. gomezzz1

    Szok... różne opony na jednej osi

    mandatu raczej nie dostanie ale jak policjant w przypadku kontroli się dopatrzy to ma podstawy do zabrania dowodu rejestracyjnego, bo rozmiar opon i rodzaj bieżnika na tej samej osi musi być taki sam, co do przegubu to też się raczej nie ukręci bo różnica jest niewielka poza tym jest mechanizm różnicowy, który ma za zadanie kompensację różnicy prędkości obrotowej półosi kół osi napędowej...
  10. gomezzz1

    Uszczelka pod glowica

    to nie jest dużo może to tylko para, co do tego jak sprawdzić zapach/smak to nie wiem moim zdaniem, tak jak pisałem wyżej, nie masz chyba narazie się co przejmować, obserwuj czy dalej będzie Ci ubywać płynu
  11. sagun1, nie pisz posta pod postem tylko edytuj swój poprzedni jak Ci nikt nie odpisał, a co do Twojego pytania to tu masz ---> http://moto.allegro.pl/lusterko-dodatkowe-pomocnicze-przyczepy-lusterka-i1411449103.html są uniwersalne i napewno więcej będziesz widział
  12. gomezzz1

    Uszczelka pod glowica

    opelek16, nie napisałeś ile Ci ubyło...jak nie masz oleju w płynie, poziom oleju też w normie, nie dymi na siwo, nie wywala płynu z układu to nie szukaj dziury w całym zwróć uwagę czy dalej Ci będzie ubywać i ile...pamietam jak miałem Astrę to zimą też mi troszkę ubywało płynu, nie było widać żadnych wycieków a raz na jakiś czas minimalnie trzeba było dolać. Ewentualnie posprawdzaj może jakąś opaskę trzeba dociągnąć na przewodzie, czasami zdarza się, że zaczyna gdzieś na łączeniu delikatnie się sączyć
  13. NIESWIADEK, jeśli masz pewność, że i cena jest okazyjna to ja nie zastanawiałbym się na Twoim miejscu
  14. piszesz, że typ silnika jest taki sam jak Twój to turbina też jest taka sama
  15. gomezzz1

    1.7 42/44kW 8V 17D/DR stukanie w silniku

    Musisz ustawić rozrząd jak należy a nie "metodą malarską". możliwe...zacznij od sprawdzenia czy rozrząd jest dobrze ustawiony potem ustaw kąt wtrysku
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.