Skocz do zawartości

basteeq

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    65
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O basteeq

Informacje o profilu

  • Płeć
    Nie powiem
  • Model
    Opel Astra III
  • Silnik
    1.4 90KM
  • Posiadasz LPG
    NIE

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Witam, wlasnie sprawdzalem poziom oleju i zauwazylem uszkodzony wąż z ukladu chlodzenia. Nie umiem nigdzie go znaleźć na necie. Ma ktoś może schemat z numerami czesci lub akurat tez go wymieniał? I przy okazji zapytam czy mozna wymienić tylko ten wąż który jest uszkodzony czy trzeba zdjemować wszystko co podpięte do trójnika? Bo za bardzo nie wiem jak go zdjąć z tego trójnika i obawiam się ze jest on nie do rozłączenia. Dziekuje za pomoc
  2. Witam, panowie mam taki problem ze olej wyciekał spod pokrywy zaworów. Rok temu miałem robiony rozrzad i mechanik wtedy musiał uszkodzić pokrywę przy ściąganiu i nic nie powiedział. Silikonem zawalone ma maxa aby zastąpić ten plastik. Co radzicie, montować nowa uszczelkę na tym czy szukać nowej pokrywy bez pęknięć? Nowa uszczelkę juz zakupiłem z myślą ze wystarczy wymienić a tu sie okazuje ze pokrywa uszkodzona jak na załączonym obrazku.
  3. Jest to pompa trw, jak kupiłem samochód to brakowało około pol litra wiec dolalem zielonego febi. A wspomaganie powinno powoli tracić sile czy raczej stanie nagle?
  4. Witam, od kilku dni zauważyłem głośniejszą prace wspomagania a czasami nawet nie trzeba ruszać kierownicą aby zaczęło delikatnie wyć. Szczególnie przy maksymalnym skręceniu w lewo i prawo słychać najgłośniejsze wycie. Siła jakiej trzeba uzyć jest taka sama jak byłą wczesniej. Poziom płynu ok. Pompa wspomagania się konczy? Długo to tak pojeździ czy raczej musze liczyć sie z tym że w niedalekiej przyszłości wymiana?
  5. Na dniach spróbuje tym sposobem ze strzykawka bo akurat mam taka większa. A mam to zeobic za zaworkiem czy przed? A czy waszym zdaniem ogolnie jest szansa Ze to uszkodzony zaworek i stad ten dźwięk czy raczej nie ma wpływu on na to zeby syczało samo serwo?
  6. Witam, mam problem z astra h 1.4 w sumie odkąd go kupiłem. Sprawa wygląda tak że serwo syczy na postoju kiedy nie wciskam hamulca. Gdy wcisnę dzwięk ustaje. Podczas jazdy przestaje ale dopiero gdzieś powyzej 20 km/h. Przy normalnym hamowaniu np. dojezdzajac do swiatel to wszystko dziala jak należy, ale kiedy wcisne hamulec szybko kilkukrotnie to już słabo. Chcąc zahamować ostro wciskajac mocno pedał to też słabo hamuje. Czytałem że przy sprawnym serwo przy odpalaniu silnika pedał powinien lekko opaść i tak też jest w moim przypadku. Przewód od podciśnienia cały nieuszkodzony. Znajomy doradził mi aby najpierw wymienić zaworek na tym przewodzie bo kiedyś miał podobną sytuacje i pomogło. Byłem już na etapie kupna używanego serwa ale jak zobaczyłem jaki jest dostęp do śrub w kabinie to sie przeraziłem. Co o tym myślicie? Jakiś sposób na dokładne zweryfikowanie serwa bez demontażu? Dzięki za pomoc
  7. No będe musiał obserwować to miejsce, ale tak czy siak usterka naprawiona
  8. A wiesz może jak ja mam ten płyn zlać żeby mi sie nie lało i z chłodnicy i z węża? Bo jakoś nie bardzo rozumiem jak mam tego węża wyjąć żeby sie nie rozlało Wielkie dzieki za pomoc. Wymieniłem ten czujnik i wentylator przy 95 sie włącza. Jednakże chyba jest gdzieś nieszczelność bo mam wrażenie jakby z węża(którego nie ruszałem nawet) leci para z płynu chłodniczego. Być może to tylko para wodna która przy spuszczaniu gdzies tam sie zebrala i leci ale nie wiem. Pojezdze kilka dni i dam znać
  9. 26 zł kosztuje taki czujnik u mnie w mieście. To wezmę sie za robote sam i dam znac co i jak
  10. Niestety ale nie umiem go sprawdzic. bylem u pobliskiego mechanika i gada ze ten czujnik pewnie padł albo łapie gdzieś powietrze i powiedzial zebym jeszcze raz spuścił płyn. Chyba bede musiał podjechac po ten czujnik i sie pobawic samemu albo oddać do niego bo mówi że 30 zł za wymiana weźmie.
  11. Próbowałem wcisnąć tam jakieś konektorki ale mam za szerokie i nie umiem sie do tego dostać. Jak odkręce czujnik to zacznie leciec plyn? Ide sprawdzić jeszcze raz moze cos wymysle.
  12. Wąż od termostatu na chłodnice jest gorący, ten niżej też. Oporności nie umiem sprawdzic z racji tego że ciężki dostęp jest. Próbowałem odpowietrzyć jak pisałeś i płyn jest w tej chwili na prawidłowym jego poziomie, ale powinno być go mniej ponieważ niestety rozlało mi sie troche więc i tak tak nie jest odpowietrzony. Temperatura 95 stopni była i rosło a wentylator nic
  13. A sprawdzam oporność mierząc te dwa piny tylko? Zaraz pójde sprawdzić jak jest jak opisujesz
  14. Jeszcze nie robiłem jak kazałeś. Mam odpalic go z odkręconym korkiem i poczekać az włączy sie wentylator i płyn opadnie, dobrze rozumiem?
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.