Skocz do zawartości

basteeq

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    72
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O basteeq

Informacje o profilu

  • Płeć
    Nie powiem
  • Model
    Opel Astra III
  • Silnik
    1.4 90KM
  • Posiadasz LPG
    NIE

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Po podpieciu pod komputer pokazało "przerwany obwód czujnika cieczy chłodzącej" takze jak sie domyślam albo czujnik uszkodzony albo jakis przewód uszkodzony
  2. czyli w sumie nie zostaje nic innego jak podjechac na komputer. Szkoda bo myslalem ze to jakas pierdola.
  3. Okej spróbuje gaz hamulec i dam znac co bije
  4. Ale jest taka opcja ze wina jest padnięty alternator? I dlaczego on nagle traci ładowanie? Klemy juz czyściłem i problem i tak wraca. Jeszcze przeczyszcze styki na alternatorze ale i tak dziwi mnie ze nagle na 73 temperatura spada chociaż rzeczywista na pewno taka nie jest.
  5. W komputerze w ukrytym menu sprawdzałem temperaturę. W tej chwili ładowanie mam 12,9/13 ale gdy odłącze akumulator i sie zresetuje mam 13,4/13,5 na odpalonym silniku.
  6. Witam, astra h 2009 1.4 90km+lpg Problem wyglada tak ze ostatnio kilka razy miałem taka sytuacje ze jadąc nagle temperatura spada z 90 na 73 i wlacza sie wentylator. 73 wtedy stoi w miejscu i ani nie spada ani nie podnosi sie. Gdy zgadze i odpalę samochód temperatura w ów czas wraca do prawidłowego wskazania ale po przejechaniu kilku km znowu to samo. Gdy dołącze akumulator problem znika na kilka dni i ponownie wraca. Check raz wywaliło ale znikł. Napomne jeszcze ze wyłącza sie tez w tym momencie klimatyzacja. Ale nawet gdy nie jest włączana to temperatura nagle i tak 73. A problem pojawił sie około 1000 km po naprawie klimatyzacji, wczesniej nie było tej usterki. Ale nie wiem czy to ma jakis związek z tym. Ladowanie wtedy wynosi około 12,5 ale to chyba dlatego ze wentylator chodzi Ktos miał podobny problem albo wie co tu moze byc nie tak? Dziękuje za pomoc w naprawie I pozdrawiam
  7. Witam, wlasnie sprawdzalem poziom oleju i zauwazylem uszkodzony wąż z ukladu chlodzenia. Nie umiem nigdzie go znaleźć na necie. Ma ktoś może schemat z numerami czesci lub akurat tez go wymieniał? I przy okazji zapytam czy mozna wymienić tylko ten wąż który jest uszkodzony czy trzeba zdjemować wszystko co podpięte do trójnika? Bo za bardzo nie wiem jak go zdjąć z tego trójnika i obawiam się ze jest on nie do rozłączenia. Dziekuje za pomoc
  8. Witam, panowie mam taki problem ze olej wyciekał spod pokrywy zaworów. Rok temu miałem robiony rozrzad i mechanik wtedy musiał uszkodzić pokrywę przy ściąganiu i nic nie powiedział. Silikonem zawalone ma maxa aby zastąpić ten plastik. Co radzicie, montować nowa uszczelkę na tym czy szukać nowej pokrywy bez pęknięć? Nowa uszczelkę juz zakupiłem z myślą ze wystarczy wymienić a tu sie okazuje ze pokrywa uszkodzona jak na załączonym obrazku.
  9. Jest to pompa trw, jak kupiłem samochód to brakowało około pol litra wiec dolalem zielonego febi. A wspomaganie powinno powoli tracić sile czy raczej stanie nagle?
  10. Witam, od kilku dni zauważyłem głośniejszą prace wspomagania a czasami nawet nie trzeba ruszać kierownicą aby zaczęło delikatnie wyć. Szczególnie przy maksymalnym skręceniu w lewo i prawo słychać najgłośniejsze wycie. Siła jakiej trzeba uzyć jest taka sama jak byłą wczesniej. Poziom płynu ok. Pompa wspomagania się konczy? Długo to tak pojeździ czy raczej musze liczyć sie z tym że w niedalekiej przyszłości wymiana?
  11. Na dniach spróbuje tym sposobem ze strzykawka bo akurat mam taka większa. A mam to zeobic za zaworkiem czy przed? A czy waszym zdaniem ogolnie jest szansa Ze to uszkodzony zaworek i stad ten dźwięk czy raczej nie ma wpływu on na to zeby syczało samo serwo?
  12. Witam, mam problem z astra h 1.4 w sumie odkąd go kupiłem. Sprawa wygląda tak że serwo syczy na postoju kiedy nie wciskam hamulca. Gdy wcisnę dzwięk ustaje. Podczas jazdy przestaje ale dopiero gdzieś powyzej 20 km/h. Przy normalnym hamowaniu np. dojezdzajac do swiatel to wszystko dziala jak należy, ale kiedy wcisne hamulec szybko kilkukrotnie to już słabo. Chcąc zahamować ostro wciskajac mocno pedał to też słabo hamuje. Czytałem że przy sprawnym serwo przy odpalaniu silnika pedał powinien lekko opaść i tak też jest w moim przypadku. Przewód od podciśnienia cały nieuszkodzony. Znajomy doradził mi aby najpierw wymienić zaworek na tym przewodzie bo kiedyś miał podobną sytuacje i pomogło. Byłem już na etapie kupna używanego serwa ale jak zobaczyłem jaki jest dostęp do śrub w kabinie to sie przeraziłem. Co o tym myślicie? Jakiś sposób na dokładne zweryfikowanie serwa bez demontażu? Dzięki za pomoc
  13. No będe musiał obserwować to miejsce, ale tak czy siak usterka naprawiona
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.