Skocz do zawartości

cinek_14

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    21
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O cinek_14

Informacje o profilu

  • Model
    Opel Meriva A
  • Silnik
    1.7CDTI 100KM
  • Posiadasz LPG
    TAK
  1. Właśnie nic nie ma jest tylko zasilanie do lampki i tyle. Myślałem, że może ktoś coś podobnego robił i dokładał kawałek instalacji do czujnika, bo wiem, że w moim sterowniku samochodu da się włączyć tą opcję po włączeniu wycieraczki czekają na impuls z czujnika, ale jak narazie go nie ma. Patrzyłem w TIS-ie, ale także brak schematu
  2. Witam, tak jak w temacie czy ma ktoś z was czujnik deszcz w swoich meriva-ch? Chciałbym go sobie dołożyć do swojego samochodu w ECU w ustawieniach jest możliwość aktywacji, a działa to na zasadzie, jeżeli mamy przełączony przełącznik wycieraczek w pierwszą pozycję wycieraczki czekają na impuls z czujnika tylko gdzie go wpiąć?
  3. ok dzięki wielkie w wolnej chwili zobacze co tam sie dzieje ciekawego z tymi moimi przewodami bo sam dokłądałem przewody bo wymieniałem wyświetlacz.
  4. Kolego ya.cek gdzie się wypinałeś w wiązkę przy BC oraz w który pin w wyświetlaczu ponieważ ja wymieniałem standardowego TID na GID dokładałem parę kabli bo nie miałem zużycia zasięgu itp pozostało mi tylko do zrobienia spalanie chwilowe, a z tego co widzę udało Ci się to zrobić. Możesz podać jakąś instrukcję który to kabel.
  5. Witam, mi się udało wymienić wyświetlacz także mam radio CD30, wyświetlacz miałem dwuliniowy, a teraz mam ładnego GID-a. Merivkę mam z 2005r, ale żeby samochód pokazywał mi średnie spalanie dystans itp. to musiałem podokładać parę przewodów. Teraz mam już wszystkie informacje na wyświetlaczu oprócz chwilowego spalania, nie wiem, czemu. Jeżeli chcesz kupić wyświetlacz musisz go kupić wylogowanego z starego samochodu i zalogować do twojego radia (zabezpieczenie anty kradzieżowe czy jakoś tak to było), wyświetlacz też musi być odpowiedni żeby pasował.
  6. Też byłem przekonany, ale spojrzałem w schemat i jednak tak nie jest. A wiecie może koledzy, co jeszcze jest potrzebne żeby pokazywało mi zużycie paliwa, na wyświetlaczu już widzę przejechany dystans, zasięg, ale zużycie jest nadal 0.0
  7. A więc tak wczoraj posiedziałem trochę nad tym problemem z wyświetlaczem i okazało się, że brakuje przewodu pomiędzy bakiem a wyświetlaczem. Dostałem się do baku i do kostki z wyświetlacza podpiąłem przewód na krótko i zasięg się pojawił, ale brakuje zużycia paliwa, ale pewnie to wina kolejnego brakującego przewodu tej sprawie pewnie będzie więcej komplikacji z szukaniem odpowiedniego przewodu, ponieważ tu trzeba wpiąć się do BC, ale będę relacjonował z postępem pracy. Dziękuje wam za pomoc.
  8. No to jak mu podać jaki rodzaj czujnika i rezystacji jest z czujnika? Dziś wieczorkiem odepnę klemę i zobaczymy czy coś się zmieni. Wczoraj jeszcze paczyłem w TIS-ie na schemat jak to wszystko jest podłączone i akurat tu rozgrywa się bardzo prosto, ponieważ przewód (czarno-niebieski) z czujnika z baku idzie pod prawe przednie siedzenie później rozdziela się i jeden idzie do wyświetlacza do pinu 15 a drugi idzie do BC, jak będę miał chwilę i odpięcie klem nie pomoże to sprawdzę przewód od zbiornika do wyświetlacza czy może nie ma jakiejś przerwy.
  9. Nie mam gdzie go podpiąć i sprawdzić w innym samochodzie, ale jak by to był problem indeksów to by błąd się nie wyświetlał za każdym razem. Mi się wydaję że to będzie coś z instalacją albo brak tego przewodu z kompa, bo czujnik raczej jest ok jak na zegarach niby dobrze wskazuje ilość paliwa w zbiorniku.
  10. Próbowałem z wszystkimi indeksami i przestawiłem w innych modułach, że wyświetlacz jest i dalej jest to samo, odrazu po skasowaniu błędu, bład się pojawia.
  11. Witam, posiadam Opla Merive z 2005 roku z silnikiem 1,7CDTi, ostatnio wymieniłem sobie wyświetlacz z TID na GID, ale mam problem z wyświetlaniem zasięgu, zużycia paliwa. Po podłączeniu do OP-COMa i po zczytaniu błędów w wyświetlaczu pojawił się błąd: B0575 - <Nieznany kod błędu> (02) - Obecny Po przejrzeniu Internetu opis błędu jest następujący "B0575 - Przerwany obwód lub za wys. nap. Czujnika poziomu paliwa", a na wyświetlaczu w zasięgu pojawia się "F" a w innych informacjach przekazywanych jest 0.0. Koledzy czy macie jakieś pomysły, co z tym fantem zrobić.
  12. Silnik mam taki jak w opise. No to, czemu tak sie dzieje, że po podgrzaniu tej pompy od góry to wszystko ładnie chodzi a jak tego sie nie zrobi to na zimnym silniku jak by go na gazie nie potrzymał to gaśnie?
  13. Witam, mam podobny problem jak przedmówcy, ale pogrzebałem na innych stronach i tam był opisany taki problem. Problem leżał po stronie sterownika pompy wtryskowej, a sprawdzenie polegało na podgrzaniu samego sterownika. Zrobiłem taki test, na zewnątrz było -6 stopnia, wziąłem suszarkę do włosów i przez około 5 min rozgrzewałem sam sterownik, po tym czasie wyłączyłem suszarkę i zapaliłem go bez użycia gazu. Samochód bardzo ładnie zapalił i pracował równo bez żadnych problemów przy takiej temperaturze i tak było cały czas. Najprawdopodobniej pisali tam, że mogą to być zimne luty na sterowniku pompy. Spotkał sie ktoś z czymś takim?
  14. Gościa mam, co ogarnia to wszystko. Mieliśmy czysty wsad od Astry i wszystko ładnie chodziło, ale danych z komputera nie pokazywał i teraz poszukuje kogoś, kto ma czysty wsad do niego. Kupiłem go, bo za okazyjną cenę udało mi się go kupić wiec teraz kombinuje żeby go uruchomić, ale na razie bez skutku.
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.