Skocz do zawartości

mati11294

Forumowicz
  • Liczba zawartości

    860
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    9

Ostatnia wygrana mati11294 w dniu 5 Marzec

Użytkownicy przyznają mati11294 punkty reputacji!

Reputacja

34

O mati11294

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Bochnia
  • Model
    Opel Corsa C
  • Inna marka
    opel CORSA D
  • Silnik
    1.3CDTI 88KM
    Z13DT
  • Nadwozie
    COUPE-MAŁY ZAPIRDZIELACZ
  • Posiadasz LPG
    NIE

Ostatnie wizyty

5799 wyświetleń profilu
  1. Wpisz sobie jak wyglądają obie turbiny ... Chocbys tanczyl i przykucał i tak z tego bedzie buca. To są 2 rozne budowy i nie ma szans
  2. Czyli ponizej 3000 turbina stoi jak dąb???? Odepnij przeplywomierz i sprawdz czy cos sie zmienilo?
  3. wedlug katalogu 7zap na stronie ktorego znalazles przepustnice w odpowiedzi do corsy c i silnik z13dt a strona 7zap odnosi sie do z13dth , tak jest to przepustnica ale sluząca jako klapa gasząca (nie trzesło silnikiem) , mam teraz a13dtc i tu jest przepustnica ktora rzeczywiscie cyrkluje ilosc powietrza zeby wszystko bylo stehiometryczne ,ale pomijajac moje madrosci jezeli chodzi o 1.3 cdti w corsie c z13dt nie ma przepustnicy nie ma nawet sondy a potem juz 0d 2006 od dtj i wyzej osprzetu przybywalo
  4. w corsie c 1.3 cdti czyli z13dt silnik prosty jak budowa cepa, przepustnicy nie posiada nadmiar powietrza ogranicza egr
  5. jezeli slyszy po okolo minucie ze silnik zmienia dzwiek to znaczy ze sie zamyka czyli pracuje luzno wiec z odpiętą wtyczką jest zamkniety
  6. tu egr bez zasilania (pod warynkiem ze nie jest zablokowany) jest w pozycji zamknietej
  7. o to mi chodzilo ze sie kluczyk pokaze ale to nie szkodzi
  8. dobrze dam rade prostą jak drut , robilem tak wiem ze nawet zdaje egzamin, bierzesz odpinasz wtyczke od egr i wkladasz w nią jakis rezystor np 300 - 700 ohm miedzy piny i niech wtyczka se tam kolo vacum lezy . services zapali sie podczas jazdy jak sie ecu jorgnie ze egr niepracuje , ale checka nie wywolasz , w zimie nie zauwazy a na wiosne lato i jesien jak temperatura okolo 17st to tak ale to nie problem. bez egr silnik pracuje bardziej twardo, w sumie rozgrzej silnik zostaw na wolnych obrotach jak prze okolo minute nie dotkniesz gazu egr sie zamknie powinienes uslyszec zmiane w glosnosci pracy
  9. na wolnych obrotach na zagrzanym silniku 69% bedzie zawsze pedal do oporu bedzie 0% i wroci do 69% a po okolo 70 sek sie zamyka i bedzie 0% z13dt znam bardzo dobrze
  10. nigdy w zyciu syliconem !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! zestawy uszczelnien są a tu lektura https://forum.opel24.com/topic/74897-uszczelnienie-pompy-wysokiego-ciśnienia-bosch-cdti-multijet/
  11. sprawdz bledy bo nie ma bata zeby nie bylo
  12. witam mam pytanie dla uzytkownikow forum i posiadaczy corsy d po lifcie 1.3 cdti czyli a13dtc dte lub blizniaczych opli z roku powyzej 2010 z silnikiem 1.3 cdti na sterowniku edc17c18 konkretnie do uzytkownikow monitorujących czestotliwosc wypalania dpf, jakie macie spostrzezenia czestosc jakie przebiegi robicie pomiędzy wypaleniami ? ja mam takie ze jest roznie ale wydaje mi sie ze za czesto , ten caly algorytm to liczy i cale zapelnienie nie ma nic wspolnego z rzeczywistoscią mam szereg wnioskow i duzo obserwacji na ten temat wiosną i zimą. Ogolnie cięzko 300 km przerzucic w cyklu mieszanym a w miescie jest duzo duzo . zimą przy ujemnych temperaturach to juz katastrofa. a jakie są wasze spostrzezenia co do szybkosci zapaychania dpf latem a zimą
  13. Zeby sie nie okazało ze zaplaciłeś za wymiane a zostal stary
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.