Skocz do zawartości

mati11294

Forumowicz
  • Liczba zawartości

    873
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    10

Ostatnia wygrana mati11294 w dniu 27 Grudzień 2019

Użytkownicy przyznają mati11294 punkty reputacji!

Reputacja

36

1 obserwujący

O mati11294

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Bochnia
  • Model
    Opel Corsa C
  • Inna marka
    opel CORSA D
  • Silnik
    1.3CDTI 88KM
    Z13DT
  • Nadwozie
    COUPE-MAŁY ZAPIRDZIELACZ
  • Posiadasz LPG
    NIE

Ostatnie wizyty

6192 wyświetleń profilu
  1. wystarczy ruszyc pupe otworzyc maske i zalukac
  2. witam mam pytanie poniewaz nie wiem z ktorego konkretnie roku jest ta corsa ale napewno przed 2010 zatem o ile mi wiadomo poza zaworem scv zwanym ZME MASZ jeszcze zawor drv regolacji cisnienia na listwie cr , poniewaz w latach od 2007 byly stosowane z regolacją dwustopniową czyli 2 zawory , z tym ze na wolnych obrotach glowną role odgrywa upustowy na listwie cr , scv(zme) moze byc odlaczona wtyczka a i tak bedzie oki . dlatego skupic trzeba sie na drv bo byc moze przepuszcza a falowanie to objaw korekcji dawek paliwa aby ustabilizowac obroty. nie stabilne cisnienie na cr znow zmiana korekt i faluje jak fala meksykanska tyle w temacie , nie jestem na 100% pewny czy masz oba zawory ale prawdopodobiensto jest wysokie , z lewej strony listwy cr jest czujnik cisnienia a z prawej zawor stojac przodem do auta pozdrawiam
  3. tak wiec jak prosiles musisz otworzyc skrzynke na podszybiu tam jest przekaznik ... i tak ja ADAM1954 pisze 14 przekaznik a na moim schemacie ten sam oznaczony k56
  4. no to zostaja uszczelniacze zaworowe
  5. przeciez teraz jest jesien a bialy dym to para wodna roznica temperatur spalin a powietrza wytwarza biale opary , nie szukaj problemu gdzie go nie ma , bo uwazam ze wszystko jest wporzadku
  6. nie pchaj sie w nowy alternator tylko sprawdz sprzeglo jednokierunkowe na alternatorze bo objaw bedzie podobny az z czasem zaswieci ladowanie lub szczotki sie konczą
  7. pompa paliwa nie ma nic wspolnego do czujnika walu .................... jak wyjales przekaznik to podmien z innym bo pewnie przekaznik kleknął a awari przekaznika zaden komp nie pokaze
  8. WYCIAGNAC DESKE ROZDZIELCZA WYMIENIC CALY MECHANIZM NAWIEWU PRZY NAGRZEWNICY TO DOPIERO POCZATEK .... DAJ SE SPOKOJ JAK NIE MASZ DAWCY TO SOBIE DARUJ
  9. Wpisz sobie jak wyglądają obie turbiny ... Chocbys tanczyl i przykucał i tak z tego bedzie buca. To są 2 rozne budowy i nie ma szans
  10. Czyli ponizej 3000 turbina stoi jak dąb???? Odepnij przeplywomierz i sprawdz czy cos sie zmienilo?
  11. wedlug katalogu 7zap na stronie ktorego znalazles przepustnice w odpowiedzi do corsy c i silnik z13dt a strona 7zap odnosi sie do z13dth , tak jest to przepustnica ale sluząca jako klapa gasząca (nie trzesło silnikiem) , mam teraz a13dtc i tu jest przepustnica ktora rzeczywiscie cyrkluje ilosc powietrza zeby wszystko bylo stehiometryczne ,ale pomijajac moje madrosci jezeli chodzi o 1.3 cdti w corsie c z13dt nie ma przepustnicy nie ma nawet sondy a potem juz 0d 2006 od dtj i wyzej osprzetu przybywalo
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.