Skocz do zawartości

mati11294

Forumowicz
  • Liczba zawartości

    831
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    9

Ostatnia wygrana mati11294 w dniu 5 Marzec

Użytkownicy przyznają mati11294 punkty reputacji!

Reputacja

34

O mati11294

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Bochnia
  • Model
    Opel Corsa C
  • Inna marka
    opel CORSA D
  • Silnik
    1.3CDTI 88KM
    Z13DT
  • Nadwozie
    COUPE-MAŁY ZAPIRDZIELACZ
  • Posiadasz LPG
    NIE

Ostatnie wizyty

5593 wyświetleń profilu
  1. Jak pisałem tak zrobilem tyle ze nie moge dodac wiecej załącznikow samego sciągacza bo przekroczylem limit . Wtryskiwacz zaolejony zasmolony a wokol kawalki zweglone kawalki sadzy . no i mam nadzieje ze to bylo powodem nierownej pracy na zimnym ponizej 0st pozdrawiam Połączyłem
  2. nie trzeba a nawet sie nie da na common raillu nie ma czegos takiego jak ustawianie konta wtrysku jedynie kat wtrysku to przy remapie
  3. ale jak chcesz zakrecic udarowy uchwyt na wtrysk to od wtrysku trzeba odkrecic cewke a to automatycznie sprawia ze wtrysk traci parametry ima czyli sie rozkalibruje co za tym idzie montaz bez oddania takiego wtrysku na stol probierczy oznacza ze moze bedzie dzialal ale nie tak jak trzeba chyba ze wtrysk wyciaga sie wlasnie w celu regeneracji ale jezeli z powodu wypalonej podkladki preferuje sciagacz nieingerujacy w parametry i nastawienia wtryskiwacza
  4. w corsie d a13dtc w zimie dni od zera w dol problem z pracą na zimnym i przypadkowo zauwazylem w tygodniu ze spod wtrysku cyka i zapach spalin ponad to jak byla mapa robiona zauwazylem ze wtryski miejscami zamienione czyli ktos juz cos ......wiec zakodowalem jak trzeba. dzis chcialem te podkladki wymienic i wtrysk siedzi jak w betonie takze robie sciagacz bo bez nie ma opcji .jak przepuszcza podkladka to wtrysk jak przyspawany . pare lat temu tez robilem sciagacz ale poszedl gdzies ze zlomem ale dal rade .... podkladki wymiej w parze ponad to mozesz je przegrzac na ogniu wtedy miedz sie robi miekka i dobrze sie dopasuja, ja napewno bede grzał.
  5. dokladnie w miejscu strzalki sa gumowe uszczelki ale nafa cuda zdzialac moze wiec zalalbym to nafta lub ropą w duzej ilosci
  6. Wtryski trzeba tu wyciągac parami . podkladki to 3 zl jedna. Mozna wymienic tylko 1 ale trzeba znalezć ktory wtrysk.dla pewnosci zrob prosty test .nic nie ttzeba rozkrecac ..wydmuchaj jak sa wieksze nieczystosci na gorze silnika we wglebieniu w ppkrywie zaworow gdzie sa wtryski , wlej 20 - 30 ml wody( moze byc z ludwikiem) i uruchom silnik. Jezeli podkladka to przez nieszczelnosc bedą konkretne banki szly wokol wtrysku uszkodzoną podkladką. W pokrywie zaworw sa uszczelki gumowe wiec woda nie wleje sie do cylindra w razie uszkodzonej ppdkladki . , poza tym szybko odparuje po wytarciu. Olej za miast wody ma ta wade ze potem zbieraja sie tam nieczystosci kurz i poasek. Wiec uzywalem wody i to zadzialało sprubuj bedzies pewny
  7. Wczesniej tego nie bylo slychać? Wtryski byly juz wyciagane? Jezeli nie to moze byc problem z wyciągnieciem, jezdzic mozna ale im szybciej tym lepiej sie to zrobi
  8. mokro nie bedzie . lapa wtrysku zasloni miejsce w ktorym bedzie sie wydobywac sadza w razie nieszczelnosci
  9. podkladka wypalona pod wtryskiem . nie czujesz zapachu spalin? jak sciagasz oslone silnika? albo na postoju w aucie?
  10. Problemem jest to ze silniki 1248 cm ⅓ nie mialy i do dziś nie mają czujnika spalania stukowego, nawt te najnowsze . sprawdz jeszcze raz czy dobrze wymrugales kod bledu
  11. witam mam pytanie dla posiadaczy corsy d z 1.3 cdti a13dtc dte , r lub pojazdow innych opli z silnikiem a13dtc A 13 dte,r sonda lambda 6 pinowa szerokopasmowa lsu 4.93 BOSCH 0 281 004 129 czy ta sonda ma grzałke bo nie moge znalezc nic o tym i czy ktos zna opis pinout wtyczki szczegolnie ktore kolory kabli do grzalki jezeli jest czy zauwazyliscie cos takiego ( w opcomie lub innym programie)mimo rozgrzanego silnika po zgaszeniu i ponownym uruchomieniu silnika napiecie na sondzie jest 1.49 v (a lambda bliska 0 czyli mieszanka bardzo uboga) przez okolo 3 ! minuty od kazdego uruchomienia po czym zaczyna sonda pracowac , zmienne napiecie i wskazanie lambda. i czy zauwazyliscie ze wskazanie egr zawsze 0 % op com bledow nie wskazuje ale apka wskazuje ze grzalka sondy -nie zakonczone szukam przyczyny poniewaz silnik w niskich temperaturach od 5st w dol po uruchomieniu nie rowno pracuje przez 1-4 minut ( tak jakby na 3 cyle) im zimniej tym gorzej , ponadto w temperaturze ponizej 0 po uruchomieniu przyrost zapchania dpf o 2-5% w ciagu 2 km od uruchomienia i im zimniej tym wiecej % w lecie bylo lepiej. tez macie takie doswiadczenia? silnik pali latwo jak sie nagdzeje cicho i rowno ale zima sprawila ze zauwazylem taką nierowną prace , swiece mierzylem jest ok ale wykrece i sprawdze i przy okazji cisnienie sprezania zmierze a na koniec wtryski zamienie na inne ... jakby ktos mial pinout wtyczki sondy bede wdzieczny i wszystie spostrzezenia i doswiadczenia z a13dtc dte dtr pozdrawiam
  12. Nie dodawaj roboty. Jest dobrze i tak zostaw nie trzeba zaslepiac jak jest wylączony
  13. Z racji tego ze tu % wartosc otwarcia jest obliczana na podstawie przeplywu powietrza pewnie zrobil tak zeby oszukac ecu jakas mapką zeby nie pokazał bledu jak jest odpiety. Taka emulacja niby dziala a i tak jest odłączony. Masz zalecenie jezdzic z odpietym czy mozesz podłączyc egr i wtedy dziala normalnie
  14. . dodam tak poza ... pracą egr w z13dt dtj dth i w wiekszosci innych silników sterowana jest przepływomierzem , takwiec jakakolwiek awaria w dzialaniu przeplywomierza spowowodowana nieszczelnoscia lub awaria przeplywki powoduje zmiane parametrow dzialania egr lub calkowite zamkniecie jego
  15. jak jest zamkniety to nie trzeba nic zaslepiac
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.